![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 08 August 2013 ![]() |
Witam. Posiadam w swoim 1.8T (~~340km) układ wydechowy o średnicy 3" na dwóch tłumikach. Środkowy przelotowy oraz końcowy wejście 1x76mm/wyjście 2x63mm. Chciałbym go wyciszyć do jazdy na codzień. Doradzono mi wspawać przepustnice wydechu w jedną z końcówek tłumika końcowego. Testowałem imitację tego rozwiązania i okazało się, że w zależności którą końcówkę zatkam dźwięk nie jest identyczny. Ciszej i mniej basu wydech generuje zatykając końcówkę jak na foto poniżej. Proszę o podpowiedź czy takie rozwiązanie ma sens, jak to się ma do restrykcji układu wydechowego ? Z góry dzięki za sugestie
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
To się robi odwrotnie, najpierw budujesz cichy wydech, a później dajesz przepustnice by w razie potrzeby go uwolnić.
W twoim przypadku wyciszenie będzie minimalne. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:19 |