![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Witam, czy mógłby ktoś polecić osobę która potrafi wyłączyć sondy lambda za katalizatorami? Auto to: Audi A4 2.8 AMX, rok 2001. Prawdopodobnie EDC 15
Obecnie mam wyrzucone wszystkie sondy lambda z programu - a tak bym nie chciał mimo że auto zaczeło równo na wolnych obrotach pracować. Szukam kogoś kto wyrzuci tylne sondy, bez ruszania przednich, tj. wyrzucenie rejestru błedów sond tylnych, wyrzucenie obsługi tylnej sondy (usunięcie jej algorytmu działania), ustawienie kodów gotowości układu katalitycznego na stałe jako spełnione (o ile to potrzebne) Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 05 November 2012 ![]() |
EDC15 na pewno nie masz - jest to sterownik montowany w dieslach.
Każdy tuner bez problemu powinien to ogarnąć. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
2ch robiło, oczywiście mam te wsady.
Jeden wyłączył podobno rejestr błędów tylnych sond. Drugi wyłączył wszystkie sondy + ustawił WSZYSTKIE kody gotowości jako spełnione. Nie wiem, może nie da sie inaczej zrobić. Chce wybrać optymalną ścieżkę taką jak podałem w pierwszym poście. Zdecydowanie chciałbym aby pierwsze sondy pozostały włączone, a obecnie pod VCDSem wszystko co związane z sondami pokazuje 0 (korekty, napięcia itp). Analiza spalin na przeglądzie wykazała lambde = 1,05 na wolnych i przy 3000obr/min - więc niby dobrze wylicza sobie skład mieszanki (nie wiem jak pod obciążeniem bo nie mam narazie jak sprawdzić), ale co będzie w przypadku jak jakiś osprzęt padnie, to wtedy nic nie skoryguje składu mieszanki, bo sonda nie działą - o ile dobrze rozumuje |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:05 |