Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Wtryski do 1.8T AUM
pro rider
post Wed, 22 Feb 2012 - 09:54
Post #1


User
Dołączył: Wed, 02 July 2008
Skąd: Poznań





Czy jest potrzeba zmiany wtryskiwaczy na 380cc do mocy rzędu 220-230KM?
Czy może seryjne 320cc dadzą radę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Feb 2012 - 09:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sev
post Wed, 22 Feb 2012 - 10:02
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





320 daja radę.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 10:23
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Sev, bedzie zapętlenie. Kolega teraz ma 200km w AUMie i wtryski zapetlone.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 22 Feb 2012 - 11:19
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Nie na Pb98. Na 95 może tak być. U mnie nie jest wink.gif

Może inaczej 320tki wystarczają ale koszt 380tek jest tak niewielki że dla własnej spokojności można takowe kupić.

Z resztą temat był już niejednokrotnie.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pro rider
post Wed, 22 Feb 2012 - 11:30
Post #5


User
Dołączył: Wed, 02 July 2008
Skąd: Poznań





Czasy wtrysków 19-21.5ms
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 22 Feb 2012 - 12:22
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Reduktor 4 bar i będą śmigać.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 14:54
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jak juz to nie reduktor tylko regulator. Ale regulator to zle rozwiazanie. Ja polecam wtryski i każdy szanujący się tuner poleci wstawienie wtryskó 380 badz jakichkolwiek wiekszych. Wymiana regulator na 4 bar oczywiscie pomoże ale jest to drut jak dla mnie.

Przy 98 starczaja na 200km jak robi sie ostry zaplon, na fabrycznym zaplonie koledze tak zestroili auto ze mu wtryski petla.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 22 Feb 2012 - 17:08
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Do 220 KM starczą spokojnie - u mnie przy 240KM przy obecnej pogodzie zaczęło dopiero brakować paliwa na 4 biegu w okolicach 6000tyś obr. W lato było wszystko oki- tlen i gęstosc powietrza robią swoje.Regulator mam 3 barowy smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 17:52
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





roberto wklej czasy wtryskow z loga to Ci powiem czy wystarczaja czy nie


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 22 Feb 2012 - 18:50
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(GREGOR10 @ Wed, 22 Feb 2012 - 17:52) *
roberto wklej czasy wtryskow z loga to Ci powiem czy wystarczaja czy nie


Chętnie bym to zrobił ale moj laptop trzyma 5 minut na baterii sad.gif. Spokojnie ogarniemy temat moze w weekend 440 już jadą smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 22 Feb 2012 - 19:47
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Nie mówcie że tak spokojnie bo nie spokojnie, u mnie skończyły się przy 230hp dla świętego spokoju dać większe, chyba że lubimy jazdę na krawędzi wytrzymałości, ja tam wolę zapas. Reg 4bar można to dziadowski tuning.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:00
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ZuczekTT
+1


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:10
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Jednym się kończą przy 200KM innym przy 230-240KM te same wtryski. Ciekawe o czym to świadczy? smile.gif A druga sprawa ze lepiej mieć więcej paliwa niż mniej.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pro rider
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:16
Post #14


User
Dołączył: Wed, 02 July 2008
Skąd: Poznań





Jednym słowem wymiana na 380cc nie zaszkodzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:18
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Ja mam 440 grean gint boscha i regulator 4 bar, to drut ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:26
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(luk9753 @ Wed, 22 Feb 2012 - 20:18) *
Ja mam 440 grean gint boscha i regulator 4 bar, to drut ?





No pewnie










ZE NIE
tongue.gif
Taki mod ma sens jak masz np 5 bar pompe paliwa. Ja stety niestety mam pompe 4 barową z S3- taka jest seryjnie w octavi 1,8T4x4 i żadna inna tam bez druta w bak nie pasuje smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:27
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





czy ktoś z was ma namiar na nowe 380cc?
bo nie umiem znaleźć na rynku w dobrej cenie, a znajomy potrzebuje do AUM-a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:27
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





[quote name='rOBERTO795' date='Wed, 22 Feb 2012 - 20:26' post='968031']

tongue.gif
Taki mod ma sens jak masz np 5 bar pompe paliwa. Ja stety niestety mam pompe 4 barową z S3- taka jest seryjnie w octavi 1,8T4x4 i żadna inna tam bez druta w bak nie pasuje smile.gif
+1

Dlatego też zalecam 3bar + 380cm3 z Bama do AUM /AUQ.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 22 Feb 2012 - 20:35
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





GREGOR10 bez przesady 320 do ok 220KM dają rade bez najmniejszego problemu- u mnie w lato dawaly rade przy 240KM- teraz jest inne powietrze wiec być moze mam "więcej szmocy" i I dlatego jadą 440 tongue.gif do ok 300KM przy 3 barach powinny styknac tongue.gif -taki planik przyszłosciowy smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Wed, 22 Feb 2012 - 22:10
Post #20


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Nawet wcześniej na programie od Mastersów, na seryjnej pompie miałem regulator 4-bar bo seryjnych 380-tek zabrakło do 260KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:45