![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czy jest potrzeba zmiany wtryskiwaczy na 380cc do mocy rzędu 220-230KM?
Czy może seryjne 320cc dadzą radę? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
320 daja radę.
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Sev, bedzie zapętlenie. Kolega teraz ma 200km w AUMie i wtryski zapetlone.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie na Pb98. Na 95 może tak być. U mnie nie jest
![]() Może inaczej 320tki wystarczają ale koszt 380tek jest tak niewielki że dla własnej spokojności można takowe kupić. Z resztą temat był już niejednokrotnie. -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czasy wtrysków 19-21.5ms
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Reduktor 4 bar i będą śmigać.....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Jak juz to nie reduktor tylko regulator. Ale regulator to zle rozwiazanie. Ja polecam wtryski i każdy szanujący się tuner poleci wstawienie wtryskó 380 badz jakichkolwiek wiekszych. Wymiana regulator na 4 bar oczywiscie pomoże ale jest to drut jak dla mnie.
Przy 98 starczaja na 200km jak robi sie ostry zaplon, na fabrycznym zaplonie koledze tak zestroili auto ze mu wtryski petla. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Do 220 KM starczą spokojnie - u mnie przy 240KM przy obecnej pogodzie zaczęło dopiero brakować paliwa na 4 biegu w okolicach 6000tyś obr. W lato było wszystko oki- tlen i gęstosc powietrza robią swoje.Regulator mam 3 barowy
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
roberto wklej czasy wtryskow z loga to Ci powiem czy wystarczaja czy nie
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
roberto wklej czasy wtryskow z loga to Ci powiem czy wystarczaja czy nie Chętnie bym to zrobił ale moj laptop trzyma 5 minut na baterii ![]() ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Nie mówcie że tak spokojnie bo nie spokojnie, u mnie skończyły się przy 230hp dla świętego spokoju dać większe, chyba że lubimy jazdę na krawędzi wytrzymałości, ja tam wolę zapas. Reg 4bar można to dziadowski tuning.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ZuczekTT
+1 -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jednym się kończą przy 200KM innym przy 230-240KM te same wtryski. Ciekawe o czym to świadczy?
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Jednym słowem wymiana na 380cc nie zaszkodzi
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Ja mam 440 grean gint boscha i regulator 4 bar, to drut ?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Ja mam 440 grean gint boscha i regulator 4 bar, to drut ? No pewnie ZE NIE ![]() Taki mod ma sens jak masz np 5 bar pompe paliwa. Ja stety niestety mam pompe 4 barową z S3- taka jest seryjnie w octavi 1,8T4x4 i żadna inna tam bez druta w bak nie pasuje ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
czy ktoś z was ma namiar na nowe 380cc?
bo nie umiem znaleźć na rynku w dobrej cenie, a znajomy potrzebuje do AUM-a |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
[quote name='rOBERTO795' date='Wed, 22 Feb 2012 - 20:26' post='968031']
![]() Taki mod ma sens jak masz np 5 bar pompe paliwa. Ja stety niestety mam pompe 4 barową z S3- taka jest seryjnie w octavi 1,8T4x4 i żadna inna tam bez druta w bak nie pasuje ![]() +1 Dlatego też zalecam 3bar + 380cm3 z Bama do AUM /AUQ. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
GREGOR10 bez przesady 320 do ok 220KM dają rade bez najmniejszego problemu- u mnie w lato dawaly rade przy 240KM- teraz jest inne powietrze wiec być moze mam "więcej szmocy" i I dlatego jadą 440
![]() ![]() ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Nawet wcześniej na programie od Mastersów, na seryjnej pompie miałem regulator 4-bar bo seryjnych 380-tek zabrakło do 260KM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:45 |