![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Założyłem wczoraj u siebie gwint kw, dzisiaj podczas jazdy usłyszałem solidne tarcie z prawego tyłu podczas skrętu w lewo... Okazało się że z tyłu prawa strona jest ok centymetr niżej niż lewa. Sprezyny są wyregulowane na tą samą wysokość, jak je ustawiałem przed montażem to były na tej samej wysokości... Do tego podczas demontażu amortyzatora z prawej wystarczyło stanąć na zwrotnicy i amortyzator wyszedł, z lewej musiałem trochę się nasiłować. Co może być nie tak? Krzywy stabilizator?
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A nie pękła tam przez przypadek sprężyna? Gwint nowy, sprężyny z takim samym oznaczeniem?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 02 October 2020 ![]() |
nie wiem jakie auto, zobacz poduszki w kielichach może spartniała i wpada amor
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
A nie pękła tam przez przypadek sprężyna? Gwint nowy, sprężyny z takim samym oznaczeniem? Używka, ale u osoby od której kupiłem było równo. Oznaczenia są te same, sprężyna nie pękła, przed założeniem sprawdzałem wysokość i ugięcie pod moim ciężarem i wszystko ok. Amortyzatory są osobno. Wcześniej bylo nivo więc obstawiam, że równało wóz bardziej. W niedziele muszę jechać w trasę ale niestety prawe koło trze przy mocniejszych łukach w lewo. Przy normalnej jeździe jest ok ale przy 100+ roll może być ciut większy ![]() 300C ze stopki -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
moze masz inny rozkład mas niż u poprzednika, słyszałeś kiedyś o corner balancing, masz gwint to go użyj ale bez wag to droga w ciemną strone
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Poluzowac sruby na wahaczach i skrecic jeszcze raz w pozycji pracy
-------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
moze masz inny rozkład mas niż u poprzednika, słyszałeś kiedyś o corner balancing, masz gwint to go użyj ale bez wag to droga w ciemną strone +1 Ustawienie crossów robi mega robotę, czasami przy gwincie ustawionym na tę samą wysokość (z kierowcą w środku) różnice wychodziły po 200kg. Oczywiście do poprawnego ustawienia konieczne są regulowane końcówki stabilizatorów ale naprawdę warto. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ze skręceniem wahaczy też trop. Odkręcałem oba od sprężyn bo nie szło podejść ze ściągaczem z Juli
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
moze masz inny rozkład mas niż u poprzednika, słyszałeś kiedyś o corner balancing, masz gwint to go użyj ale bez wag to droga w ciemną strone Ustawienie równo nacisków raczej nie da równej wysokości. Może przy 1 miejscowym bolidzie się da ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Różnica szpar z tyłu między stronami to 18mm. Z lewej jest 20,a z prawej 2mm
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zmierz odległość samego amortyzatora od mocowania do mocowania lewo prawo, jak auto stoi (potrzebny kanał). Możesz zrobić eksperyment, zamień sprężyny lewo prawo
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Zmierz odległość samego amortyzatora od mocowania do mocowania lewo prawo, jak auto stoi (potrzebny kanał). Możesz zrobić eksperyment, zamień sprężyny lewo prawo ![]() Zrobiłem, zamieniłem sprężyny i amortyzatory i dalej to samo ale już chyba wiem co jest grane. Przód też lekko krzywy, 6mm różnicy. Podniosłem prawy przod na równo i tył też dźwignął. Do tego samo tarcie nie wynika gleby a geometrii, lewe koło jest pochylone, prawe stoi prosto. Da się jeździć, nie czuje żeby coś znosiło ale prawe po wrzuceniu 200kg do bagażnika dalej lekko obciera o nadkole -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Coś jest jednak nie tak. Zrobiłem 30km i znowu sklepało i wóz stoi krzywo. Było równo a teraz przód znów o 8mm niżej z prawej a tył 17mm. Myślę czy by w poniedziałek nie pojechać na SKP. Wyjdzie jak któraś sprężyna albo armor siada?
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Objerzałem dzisiaj samochód i zauważyłem, że sprężyny z przodu mają różne oznaczenie 2508 23G13 z prawej oraz 2508 13G13 z lewej ktoś ogarnia oznaczenia KW? Sprężyny wyglądają ok nie widzę pęknięć ale musialbym z mcpersona wygrzebać żeby sprawdzić czy nie są sklepane. Tylne jak wspominałem sprawdzałem na wysokość i sprężanie. Mialem kupić nówki BC albo D2 ale trafiły się używki za grosze i z problemami
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Objerzałem dzisiaj samochód i zauważyłem, że sprężyny z przodu mają różne oznaczenie 2508 23G13 z prawej oraz 2508 13G13 z lewej ktoś ogarnia oznaczenia KW? Sprężyny wyglądają ok nie widzę pęknięć ale musialbym z mcpersona wygrzebać żeby sprawdzić czy nie są sklepane. Tylne jak wspominałem sprawdzałem na wysokość i sprężanie. Mialem kupić nówki BC albo D2 ale trafiły się używki za grosze i z problemami ![]() Naciski w samochodzie działają podobnie jak w stole z 4 nogami. Wystarczy jedną wydłużyć o 5mm i automatycznie cały ciężar stoi tylko na 2 nogach po przekątnej. To samo w samochodzie, różnica sprężyn z przodu będzie miała wpływ na naciski i wysokości z tyłu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
i jest jeszcze jedna kwestia, tam jest stabilizator? nie prezyl przy skladaniu?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Racja, jeszcze jest stabilizator z przodu. Prawa strona z przodu miała dzwona w grudniu i łącznik, wahacz dolny oraz zwrotnica były wymieniane ale drążek też mógł oberwać
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:04 |