![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W tym wątku odpowiemy wam na wasze wszystkie pytania związane z Ligą Time Attack.
Prosimy o uważne zapoznania się z regulaminem cyklu -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kilka pytan:
1. Osoba bez kombinezonu nie zostanie dopuszczona do startu? W amatorskich imprezach takiego wymogu nie bylo chyba. Czy jest to wymog sensu stricto czy mozna traktowac ten punkt jako zalecenie (jak w przypadku pasow 4-punktowych)? 2. Odwieczny problem z dB... Pomiar przy 3500rpm? 97dB przekresla szanse na start? Odpowiedz moze byc na pw. 3. Dlaczego sekwencyjne skrzynie sa niedopuszczalne? Pytania moze zostana uznane za glupie, ale mysle ze nie jestem jedyna osoba, ktora chcialaby je zadac. I moga wyjasnic pewne niescislosci. Jesli oprocz pytan, mozliwe sa tez sugestie, to proponowalbym podzial klasy N/A na dwie czesci...wiadomo ze polowa to beda auta 1.6-2.0, a druga polowa to M3, 911, Vette. Niby to nie walka o zlote kalesony, ale fajnie jest walczyc z autami z ktorymi mozna wogole nawiazac walke. Mysle, ze 2900-3100ccm byloby sensownym granica. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
czy Pasazer -> jesli zostanie dopusczony to tez ma jechac w kombinezonie ?
na jakich zasadach bedzie dopuszczenie pasazera ? -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kilka pytan: 1. Osoba bez kombinezonu nie zostanie dopuszczona do startu? W amatorskich imprezach takiego wymogu nie bylo chyba. Czy jest to wymog czy mozna traktowac ten punkt jako zalecenie (jak w przypadku pasow 4-punktowych)? 2. Odwieczny problem z dB? Pomiar przy 3500rpm? 97dB przekresla szanse na start? Odpowiedz moze byc na pw. 3. Dlaczego sekwencyjne skrzynie sa niedopuszczalne? Pytania moze zostana uznane za glupie, ale mysle ze nie jestem jedyna osoba, ktora chcialaby je zadac. I moga wyjasnic pewne niescislosci. Jesli oprocz pytan, mozliwe sa tez sugestie, to proponowalbym podzial klasy N/A na dwie czesci...wiadomo ze polowa to beda auta 1.6-2.0, a druga polowa to M3, 911, Vette. Niby to nie walka o zlote kalesony, ale fajnie jest walczyc z autami z ktorymi mozna wogole nawiazac walke. Mysle, ze 2900-3100ccm byloby sensownym granica. ad1. Kombinezon jest wymagany, nie ma konieczności zakupu kombinezonu z homologacją. Może być taki bez homologacji za 500-800 zł. Na allegro Sparco są po 629 zł. ad2. Pomiar przy 3/4 obrotów auta. 97dB dyskwalifikuje auto. ad3. By nie prowadzić wyścigu zbrojeń oraz by nie jeździły auta z Mistrzostw Polski Wyścigów Płaskich. Klasy raczej nie będą ulegały zmianie, bo potem w każdej klasie będzie 3-4 aut. Jeśli formuła się sprawdzi to pomyślimy o tym w roku przyszłym. Panowie, wzorujemy się na Japońskim Time Attack. Niestety to mają byś najszybsze samochody a nie klasa dla każdego. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
czy Pasazer -> jesli zostanie dopusczony to tez ma jechac w kombinezonie ? na jakich zasadach bedzie dopuszczenie pasazera ? Pasażer nie musi posiadać kombinezonu. Pasażer musi posiadać bezpieczny kask samochodowy. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy nie sensownie byłoby powiększyć limit aut do np. 40 co obniżyłoby koszty? Doświadczenia z ALT wskazują że spokojnie 50 aut da się ogarnąć. Trzeba pamiętać że zawsze 10-15 % uczestników z różnych powodów odpada.
-------------------- _SRTW
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak dobijemy do 30 to będziemy o tym myśleć.
Dla nas najważniejsze jest to by się wyjeździć i by każdy miał kilka przejazdów po swojej linii bez przeszkadzania mu przez innych. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
czy natrysk na intecooler podpada pod punkt regulaminu 3.10 ?
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 07 June 2008 ![]() |
Jaka jest cena? Za event? Za 4 eventy?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jaka jest cena? Za event? Za 4 eventy? ceny podamy do końca tygodnia. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak patrzę na harmonogram imprezy i fakt że w niedziele jest na torze giełda to nie bardzo widzę rozpoczęcie jazd o 10. No chyba że jest jakiś kruczek o którym nie wiem... ?
-------------------- _SRTW
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Byłeś u nas w 2008 ? Jeśli nie to właśnie jest ten kruczek. My nie mieliśmy z tym problemu.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Pasażer nie musi posiadać kombinezonu. Pasażer musi posiadać bezpieczny kask samochodowy. Jedno wyklucz adrugie, ja bym kazal wszystkim na pokladzie miec kombinezon albo won z fury, wkoncu pilot na poznan nie potrzebny ![]() A bezpieczenstwo to nie 50% ludzi tylko 100% -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
nasuwa sie tez pytanie a po co kombinezon bez bielizny niepalnej ??
-------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Niepalna bielizna nie jest wymagana. Ale oczywiście jest zalecana.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak z ciekawości,czemu nie wolno używać sekwencyjnych kłówek ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Byłeś u nas w 2008 ? Jeśli nie to właśnie jest ten kruczek. My nie mieliśmy z tym problemu. Nie byłem ![]() -------------------- _SRTW
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Nie byłem ![]() Nigdy nie mieliśmy z tym problemu. Bez kłopotu sie wjeżdża boczna brama- trzeba tylko być na czas o ustalonej godzinie. Porządek był zawsze i tym razem nie przewidujemy inaczej:-) Co do sekwencyjnych klowych skrzyń biegów- albert już odpowiedział. Na razie nie chcemy tutaj wyścigu zbrojeń. Profesjonaliści mają Mistrzostwa Polski w WT, a my TA. Z czasem jak dyscyplina sie rozwinie możliwe że regulamin ulegnie zmianie. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Czyli można używać kłowe skrzynie biegów byle nie były sekwencyjne?
Jeżli już ma być kombinezon to niech będzie z homologacją CIK lub utraconą FIA. Bo może ktoś przyjedzie w narciarskim albo do malowania i będą niepotrzebne dyskusje. Jak wygląda sprawa opon? Dowolne czy musza mieć DOT? -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Skrzynia biegów może być kłowa. Byle w H a nie w sekwencji
Jeśli chodzi o kombinezony- po dyskusji wśród organizatorów na I rundzie ni ebędą wymagane. mają status zalecane. Zdajemy sobie sprawę, że do imprezy został miesiąc a jednak takie 600 pln na kombinezon to nie są małe pieniądze. Do tego koszty wyjazdu i robi się suma. Dlatego kombinezony będą rygorystycznie wymagane od drugiej eleminacji. Oczywiście narciarski, foliowy czy spadochroniarski nie są do zaakceptowania. Musi być kombinezon do uprawiania sportu samochodowego. Rękawiczki, kask i reszta bez zmian. Od pierwszej eliminacji. Opony dowolne. Będzie też puchar konstruktorów. Wiadomo, że każdy gdzieś tam swoje auto tuninguje, jedni w np. 4 turbo inni np. w Tomsonie a jeszcze inni gdzie indziej. Dlatego pomyśleliśmy, że fajnie jest zmotywować tunerów i startować w teamach. Tuner najszybszego auta otrzyma... Niespodziankę:-) -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 03:10 |