Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Warm hatch / hot hatch do 15-20K, coś trochę szybszego
the_pablo
post Fri, 20 Mar 2015 - 21:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 30 July 2013





Panowie
Planuje zakup czegoś do radosnego upalania na mieście i czasem jakieś kielce czy coś w tym stylu, ale nie mogę się jakoś zdecydować.
Założenia są takie: nie duże, raczej 2+2 niż 2+0 (jakaś ławka awaryjna z tyłu by się przydała) z potencjałem do grzebania, byle nie VAG/honda.
Moje typy to
Saxo VTS/106 s16 N/A na 150 KM - 170 KM + nitro w razie W, ewentualnie turbo na 200KM i ku temuautku skłaniam się najbardziej ale skrzynia trochę słaba
Mini Cooper S (163 KM + jakieś mody z kompresorem typu większe kółko pasowe i soft) ale gdzieś mało męski jest i ten budzik na desce mnie odstrasza - ale też nie mam pojęcia o bolączkach tego auta
Clio Sport N/A + jakieś mody pod 200KM (kolekotry, wydech, wałki) - ale pali jak zwierz z tego co się orientuje
Colt CZT + mody (IC, wydech i program na 200 KM) tyle że strasznie wysoka koza
Nissan Almera GTI NA i też SR20 na jakieś 180 KM w N/A
Fiesta ST 2.0 150KM N/A na jakieś 200KM N/A

jakaś inna propozycja? może jakiś diesel z dobrymi możliwościami?(teraz Dieslem jeżdżę ale Hdi w Polsce jest mało popularny do modzenia a poza tym moja Cytryna ma prawie 300K najechane i jest mocno kanapowa)

Sądze że okolice 200KM w takim małym aucie na jakiś czas starczą, a wolał bym pomyśleć o dobrych heblach (np swap tarcz i zacisków do 406 Coupe do saxo) czy zawieszeniu (raczej standard czyli sprężyne eibach i B8), kubłach tak żeby auto dawało radość w dojazdach do pracy czy nocnych pojeżdzawkach i doskonaleniu techniki jazdy, a i sądzę że przy tak małej masie i takiej mocy nie jedna osoba się zaskoczy. Trochę samochodów przerzuciłem, jakieś małe szybsze też (uturbione Punto mk1 ~110KM czy ZX 1.9 TD ~ 150KM). Co do modów to raczej będę sam grzebał jak już nie raz sie zdarzało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Mar 2015 - 21:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ledziu
post Fri, 20 Mar 2015 - 22:14
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Colt da Ci możliwość skupienia się na jechaniu a nie na pitoleniu o jechaniu czyli po podstawowych szybkich modach masz około 230/300Nm co przy jego masie daje sporą przewagę nad konkurencją. Heble spokojnie starczają, sprzęgło w zależności od stylu jazdy ale mi starczyło a auto ma już 140tyś.km, zawias jest ok.
Ogólnie mogę spokojnie polecić tego mikrusa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Sat, 21 Mar 2015 - 10:47
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





Temat z dupy, bo nie ma podanego budzetu. Kazda z tych opcji jest kiepska, bo kazde z tych aut objedzie seryjny civic k20 lub zaczipowane s3. Samo postawienie w jednym rzedzie saxo i mini jest pozbawione sensu, toc to zupelnie rozne konstrukcje.

Kup BMW e36 325i + turbo. Albo kompakta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_pablo
post Sat, 21 Mar 2015 - 12:49
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 30 July 2013





CYTAT(HMP_inc @ Sat, 21 Mar 2015 - 10:47) *
Temat z dupy, bo nie ma podanego budzetu. Kazda z tych opcji jest kiepska, bo kazde z tych aut objedzie seryjny civic k20 lub zaczipowane s3. Samo postawienie w jednym rzedzie saxo i mini jest pozbawione sensu, toc to zupelnie rozne konstrukcje.

Kup BMW e36 325i + turbo. Albo kompakta.


1. budżet podany w tytule tematu
2. może i objedzie ale to auta o zdecydowanie innych gabarytach poza tym trochę inny segent (B a C)
3. wg mnie porównanie saxo do mini jest jak najbardziej ralne zwłaszcza jeśli saxo można kupić za 6K i uturbić - tyle że bardziej spartańskie
4. gdybym chciał E36 to już by stało na podwórku (jeśli bmw to E46 330ci ale spalanie na poziomie 10-12 przy spokojnej jeździe mnie nie interesuje no) a z resztą widzę że tutaj to standard - kup bmw i załóż turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 21 Mar 2015 - 13:49
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ja bym celował albo w Mini (zapewne ciężko o sensowne auto w górnym pułapie Twoich możliwości finansowych) albo Fiestę. W mini super prowadzenie, ale image tego auta czasem powoduje, że zadbani panowie na światłach puszczą oczko do Ciebie tongue.gif Ale jest to na prawdę bardzo fajne małe auto.
Fiesta za okolice 20kpln będzie w bardzo dobrym stanie, a i do góry pułapu cenowego sporo zostanie (tutaj nawet o 2.3 litra się pokusić można, jak finanse są). Możliwości modów fiesty u angoli jest multum, a i u nas się pojawiają ciekawe pakiety. No i fiesta większa z tyłu będzie niż mini - ja mam 176cm wzrostu i fotel niemal o tylna kanapę się opiera - brakuje kilku centymetrów, ale nie życzę nikomu jazdy na tylnej ławce.

PS. co do spalania 330i przy spokojnej jeździe - chciałbym zobaczyć realne 10l laugh.gif Tyle, to Ci fiesta i mini spali. W mieście takim jak Warszawa, nie udało mi się zejść niżej niż 13l, ale to i tak jazda była bez sensu.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 21 Mar 2015 - 16:11
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





za 15 to sobie mozna zlozyc saxo na z wiekszym heblem, lepszym zawiasem i z mocniejsza skrzynia do tego bedzie mialo ze 250km na lajcie. Silnik seryjny dobrze wystrojony jest idiotoodporny, sam przy ponad podwojnej mocy przejechalem 10tys km i spokoj. Przy dobrej gumie jedzie podobnie lub tak samo do m3 e92 tongue.gif po wiecej szczegolow zapraszam na pw wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_pablo
post Sat, 21 Mar 2015 - 19:54
Post #7


Rookie
Dołączył: Tue, 30 July 2013





CYTAT(Barejka @ Sat, 21 Mar 2015 - 16:11) *
za 15 to sobie mozna zlozyc saxo na z wiekszym heblem, lepszym zawiasem i z mocniejsza skrzynia do tego bedzie mialo ze 250km na lajcie. Silnik seryjny dobrze wystrojony jest idiotoodporny, sam przy ponad podwojnej mocy przejechalem 10tys km i spokoj. Przy dobrej gumie jedzie podobnie lub tak samo do m3 e92 tongue.gif po wiecej szczegolow zapraszam na pw wink.gif

250 KM w N/A trochę ciężkie do osiągnięcia. Skrzynia pewnie BE3? Widziałem na filmach u angoli że poniżej 6 do 100 robi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sun, 22 Mar 2015 - 02:51
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





nie no oczywiscie ze turbo biggrin.gif skrzynia BE owszem, mysle ze po wyjeciu wnetrza jest szansa zrobic 14-15 0-200, moj ma 16 bo jest w pelnym rynsztunku biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Sun, 22 Mar 2015 - 09:20
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





rzadko kto wspomina o POLO IV FL GTI to chyba 9n3 czy to jakaś mina ? 1.8T wydaje się lepszą bazą niż Colt.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Sun, 22 Mar 2015 - 10:50
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





kolega napisal ze VAGa nie chce


--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 22 Mar 2015 - 11:11
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(the_pablo @ Sat, 21 Mar 2015 - 12:49) *
4. gdybym chciał E36 to już by stało na podwórku (jeśli bmw to E46 330ci ale spalanie na poziomie 10-12 przy spokojnej jeździe mnie nie interesuje no) a z resztą widzę że tutaj to standard - kup bmw i załóż turbo
jak myślisz ile pali mini? podpowiem , znacznie więcej niż bmw . miałem obydwa na raz więc mam porównanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Sun, 22 Mar 2015 - 16:32
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





E46 325ti. 200km, tył napęd, w 20k sie miesci ze sporym zapasem.
+ założenia tematu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doktor1981
post Sun, 22 Mar 2015 - 22:22
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 August 2013





Astra G OPC 2.0 Turbo?
seria 200KM, przy niewielkim wkladzie kasy 280KM

pali to malutko... mi sie udalo zejsc w trasie ciezszym coupe na 6,8L/100 tyle ze jazda 90-100max
na autostradzie przy 140 z wlaczonym tempomacie i zawalonym po dach (powrot z wakacji) spalil 8,9L
koszt utrzymania w porownaniu do bmw jest smieszny , czesci do tuningu sporo i szlaki poprzecierane

wyposazenie ma to w serii fajne wiec jest tez co z masy zrzucac wink.gif
i auto ktore nie stoji na kazdym rogu jak golf

jedyby minus to ciezko znalesc nieskatowane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 29 Mar 2015 - 19:15
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





chciałbym zobaczyć coopera s kompresor, który pali mniej niż e46 330i ;]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:03