![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 July 2013 ![]() |
Panowie
Planuje zakup czegoś do radosnego upalania na mieście i czasem jakieś kielce czy coś w tym stylu, ale nie mogę się jakoś zdecydować. Założenia są takie: nie duże, raczej 2+2 niż 2+0 (jakaś ławka awaryjna z tyłu by się przydała) z potencjałem do grzebania, byle nie VAG/honda. Moje typy to Saxo VTS/106 s16 N/A na 150 KM - 170 KM + nitro w razie W, ewentualnie turbo na 200KM i ku temuautku skłaniam się najbardziej ale skrzynia trochę słaba Mini Cooper S (163 KM + jakieś mody z kompresorem typu większe kółko pasowe i soft) ale gdzieś mało męski jest i ten budzik na desce mnie odstrasza - ale też nie mam pojęcia o bolączkach tego auta Clio Sport N/A + jakieś mody pod 200KM (kolekotry, wydech, wałki) - ale pali jak zwierz z tego co się orientuje Colt CZT + mody (IC, wydech i program na 200 KM) tyle że strasznie wysoka koza Nissan Almera GTI NA i też SR20 na jakieś 180 KM w N/A Fiesta ST 2.0 150KM N/A na jakieś 200KM N/A jakaś inna propozycja? może jakiś diesel z dobrymi możliwościami?(teraz Dieslem jeżdżę ale Hdi w Polsce jest mało popularny do modzenia a poza tym moja Cytryna ma prawie 300K najechane i jest mocno kanapowa) Sądze że okolice 200KM w takim małym aucie na jakiś czas starczą, a wolał bym pomyśleć o dobrych heblach (np swap tarcz i zacisków do 406 Coupe do saxo) czy zawieszeniu (raczej standard czyli sprężyne eibach i B8), kubłach tak żeby auto dawało radość w dojazdach do pracy czy nocnych pojeżdzawkach i doskonaleniu techniki jazdy, a i sądzę że przy tak małej masie i takiej mocy nie jedna osoba się zaskoczy. Trochę samochodów przerzuciłem, jakieś małe szybsze też (uturbione Punto mk1 ~110KM czy ZX 1.9 TD ~ 150KM). Co do modów to raczej będę sam grzebał jak już nie raz sie zdarzało. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Colt da Ci możliwość skupienia się na jechaniu a nie na pitoleniu o jechaniu czyli po podstawowych szybkich modach masz około 230/300Nm co przy jego masie daje sporą przewagę nad konkurencją. Heble spokojnie starczają, sprzęgło w zależności od stylu jazdy ale mi starczyło a auto ma już 140tyś.km, zawias jest ok.
Ogólnie mogę spokojnie polecić tego mikrusa. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
Temat z dupy, bo nie ma podanego budzetu. Kazda z tych opcji jest kiepska, bo kazde z tych aut objedzie seryjny civic k20 lub zaczipowane s3. Samo postawienie w jednym rzedzie saxo i mini jest pozbawione sensu, toc to zupelnie rozne konstrukcje.
Kup BMW e36 325i + turbo. Albo kompakta. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 July 2013 ![]() |
Temat z dupy, bo nie ma podanego budzetu. Kazda z tych opcji jest kiepska, bo kazde z tych aut objedzie seryjny civic k20 lub zaczipowane s3. Samo postawienie w jednym rzedzie saxo i mini jest pozbawione sensu, toc to zupelnie rozne konstrukcje. Kup BMW e36 325i + turbo. Albo kompakta. 1. budżet podany w tytule tematu 2. może i objedzie ale to auta o zdecydowanie innych gabarytach poza tym trochę inny segent (B a C) 3. wg mnie porównanie saxo do mini jest jak najbardziej ralne zwłaszcza jeśli saxo można kupić za 6K i uturbić - tyle że bardziej spartańskie 4. gdybym chciał E36 to już by stało na podwórku (jeśli bmw to E46 330ci ale spalanie na poziomie 10-12 przy spokojnej jeździe mnie nie interesuje no) a z resztą widzę że tutaj to standard - kup bmw i załóż turbo |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ja bym celował albo w Mini (zapewne ciężko o sensowne auto w górnym pułapie Twoich możliwości finansowych) albo Fiestę. W mini super prowadzenie, ale image tego auta czasem powoduje, że zadbani panowie na światłach puszczą oczko do Ciebie
![]() Fiesta za okolice 20kpln będzie w bardzo dobrym stanie, a i do góry pułapu cenowego sporo zostanie (tutaj nawet o 2.3 litra się pokusić można, jak finanse są). Możliwości modów fiesty u angoli jest multum, a i u nas się pojawiają ciekawe pakiety. No i fiesta większa z tyłu będzie niż mini - ja mam 176cm wzrostu i fotel niemal o tylna kanapę się opiera - brakuje kilku centymetrów, ale nie życzę nikomu jazdy na tylnej ławce. PS. co do spalania 330i przy spokojnej jeździe - chciałbym zobaczyć realne 10l ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
za 15 to sobie mozna zlozyc saxo na z wiekszym heblem, lepszym zawiasem i z mocniejsza skrzynia do tego bedzie mialo ze 250km na lajcie. Silnik seryjny dobrze wystrojony jest idiotoodporny, sam przy ponad podwojnej mocy przejechalem 10tys km i spokoj. Przy dobrej gumie jedzie podobnie lub tak samo do m3 e92
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 July 2013 ![]() |
za 15 to sobie mozna zlozyc saxo na z wiekszym heblem, lepszym zawiasem i z mocniejsza skrzynia do tego bedzie mialo ze 250km na lajcie. Silnik seryjny dobrze wystrojony jest idiotoodporny, sam przy ponad podwojnej mocy przejechalem 10tys km i spokoj. Przy dobrej gumie jedzie podobnie lub tak samo do m3 e92 ![]() ![]() 250 KM w N/A trochę ciężkie do osiągnięcia. Skrzynia pewnie BE3? Widziałem na filmach u angoli że poniżej 6 do 100 robi. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
nie no oczywiscie ze turbo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
rzadko kto wspomina o POLO IV FL GTI to chyba 9n3 czy to jakaś mina ? 1.8T wydaje się lepszą bazą niż Colt.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 October 2003 Skąd: Białystok ![]() |
kolega napisal ze VAGa nie chce
-------------------- Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
4. gdybym chciał E36 to już by stało na podwórku (jeśli bmw to E46 330ci ale spalanie na poziomie 10-12 przy spokojnej jeździe mnie nie interesuje no) a z resztą widzę że tutaj to standard - kup bmw i załóż turbo jak myślisz ile pali mini? podpowiem , znacznie więcej niż bmw . miałem obydwa na raz więc mam porównanie. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
E46 325ti. 200km, tył napęd, w 20k sie miesci ze sporym zapasem.
+ założenia tematu. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 August 2013 ![]() |
Astra G OPC 2.0 Turbo?
seria 200KM, przy niewielkim wkladzie kasy 280KM pali to malutko... mi sie udalo zejsc w trasie ciezszym coupe na 6,8L/100 tyle ze jazda 90-100max na autostradzie przy 140 z wlaczonym tempomacie i zawalonym po dach (powrot z wakacji) spalil 8,9L koszt utrzymania w porownaniu do bmw jest smieszny , czesci do tuningu sporo i szlaki poprzecierane wyposazenie ma to w serii fajne wiec jest tez co z masy zrzucac ![]() i auto ktore nie stoji na kazdym rogu jak golf jedyby minus to ciezko znalesc nieskatowane |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
chciałbym zobaczyć coopera s kompresor, który pali mniej niż e46 330i ;]
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:03 |