![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
V8 chyba jest cięższy co nie, raczej na pewno cięższy od R5. A co za tym idzie gorsze prowadzenie. Te stare ori turba 2.2T są raczej mocną konstrukcją, śmigają tyle lat i dalej żyją. Tak więc nie co przesadzać o awaryjności turbo. Raz dobrze poskładasz to jeździsz. A jak cię fantazja poniesie to 2.2T można zrobić strokera nawet na 2.7T. Wtedy to turbo będzie szybko dopiero wstawać. Ja tam wolę jednak turbo i nie zamieniłbym na V8. Jakbym chciał poprawić na serio prowadzenie to wstawiłbym R4 i do tego skrzynia biegów z B8 z wałkiem w dzwonie.
Powód Edycji: Temat wydzielony do działu Audi
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Waga V8 na pasku to 215kg-plotka głosi ,że jest to tylko 7kg więcej niż 2,2 20vTurbo
W8-190 kg,VR6 12v -174kg ,V6 12v -161kg , Nowe r5 czyli 2,5 TFSI 184kg ,2,7biturbo -195kg,V8 na łąńcuchu 195kg ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Kiwi chyba coś ci się pomieszało. 2.2T cały waży coś koło 170kg. Jak chcesz to mogę wrzucić sam słupek na wagę, albo osobno głowicę i blok. Skąd ty wziąłeś 200kg.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
uzbrojone, kompletne 2.2 20vt to raczej troche wiecej niz 170kg , a wie ktos ile wazy blok z ABZ?? goly blok
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
V8 chyba jest cięższy co nie, raczej na pewno cięższy od R5. Co do tej pewności bym nie przeszadzał - V8 są alu, poza tym jest krótszy od R5 więc nawet jak waży 10 czy 20 kg więcej to zrekompensuje to lepszym rozkładem mas. W bmw żeliwne rzędowe szóstki potrafią ważyć więcej niż V8. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kiwi chyba coś ci się pomieszało. 2.2T cały waży coś koło 170kg. Jak chcesz to mogę wrzucić sam słupek na wagę, albo osobno głowicę i blok. Skąd ty wziąłeś 200kg. nie słupek tylko kompetny silnik wrzuc na wage z kolektorami i turbina to co zostało napisane V8 jest krótsze od R5 a to tez ma zanczenie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Kiwi chyba coś ci się pomieszało. 2.2T cały waży coś koło 170kg. Jak chcesz to mogę wrzucić sam słupek na wagę, albo osobno głowicę i blok. Skąd ty wziąłeś 200kg. Oprócz 2,2 Turbo wszystko jest z SSP Vaga ...nie chcesz to nie wierz ale taka jest prawda .....nowe R5 turbo waży "tylko" 184kg ...stare ok 208kg ...nie chce mi się szukać ale 2,0TFSI ok 150 kg ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
A może przeniesiemy OffTopa do innego działu?
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A może przeniesiemy OffTopa do innego działu? ![]() Dobry pomysł ...bo faktycznie śmiecimy autorowi w topicu ... ![]() Moderatorze ,do działu Audi -np:Waga silników ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
AAN z osprzętem ważyłem dwa razy. 210kg.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Dobry pomysł ...bo faktycznie śmiecimy autorowi w topicu ... ![]() Moderatorze ,do działu Audi -np:Waga silników ![]() zrobione, mozemy tu dalej podawać wage, wymiary i inne dane silników w innym temacie padł ciekawy link: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volks..._petrol_engines -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Z wiki
4.0 W8 32v mass: 190 kg (419 lb), length: 420 mm (16.5 in) length, width: 710 mm (28.0 in), height: 683 mm (26.9 in) 4.2 V8 32v mass: 208 to 211 kilograms (459 to 465 lb) depending on variant 1.8t 20v149 kg ('BAM' engine, dry) 2.0 Tfsi na pasku length: 652 millimetres (25.7 in), width: 648 millimetres (25.5 in), height: 666 millimetres (26.2 in), mass: 152 kilograms (335 lb) 2.5 R5 20v TFSI length : 494 millimetres (19.4 in), mass: 183 kilograms (403 lb) 3.0 TFSI length: 360 mm (14.2 in), width: 430 mm (16.9 in), mass: 189 kg (417 lb) 3.2 V6 24v FSI length: 360 mm (14.2 in), width: 430 mm (16.9 in), mass: 169.5 kg (374 lb) 4.2 V8 32v FSI RS4 (for 6-speed manual with dual-mass flywheel): approx. 212 kilograms (467 lb) Q7 (for auto transmission with plate-type flywheel): approx. 198 kilograms (437 lb) 4.2 V8 40v length: 464 millimetres (18.27 in), mass: 195 kilograms (430 lb) 8.0 WR16 Bugatti length: 710 millimetres (28.0 in), mass: ≈400 kilograms (882 lb) 6.0 W12 48v length: 513 mm (20.2 in), height: 715 mm (28.1 in), width: 710 mm (28.0 in) then 690 mm (27.2 in) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Chcecie powiedzieć, że AAN waży więcej od W8 V8 i V6 ? z ciekawości wrzucę swoje R5 na wagę.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Waży porównywalnie do starych v8 na pasku ....trochę więcej od 2,7TTV6.
Stara v6 12v jest wyrażnie lżejsza -161kg ![]() W tym co podał crup-nik...jakieś dziwne wymiary ma 3,0TFSI i 2,0TFSI -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Stara v6 12v jest wyrażnie lżejsza -161kg ![]() sama głowica w VR6 24V to jesli dobrze pamietak jak podawał voj2s to okolice 30 kg !
Powód Edycji: aktualizacja
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Dla 3.0 TFSI to pewnie wymiar samego bloku co do danych 2.0 TFSI to nie mam pojęcia...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
VR6 2.8 24V glowica z zapietymi zaworami + walki 29kg (bez konikow i regulatorow) czyli kolo 31 kg komplet
AAN/ABY tak samo wazona z walkami, zaworami zapietymi, hydraulika, łancuszkiem miedzy walkami 26,5kg, dekiel + cewki 6kg blok 2.2 20VT goły 47,5kg, z tego co pamietam to zamkniety blok ~ 80-85kg -------------------- ... soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 08:05 |