Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> WRX ...... kłopoty, kłopoty i jeszcze raz kłopoty
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 11:54
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





a wiec, miech temu zaczela subarka kopcic bialym dymem , myslalem , ze to turbo a poniewaz i tak chcialem wieksze i lepsze kopilem IHI VF 34 , postanowilem wsztawic 3" turbo backa od supersprinta ....... i last week odebralem autko

wszystko bylo ok ...... ale po ostrej jazdzie pojawil sie swad oleju i bialy dymek z okolic sprezarki.
Sprawdzam .... i nic oleju nie widac ,
jezdze dwa dni , mierze auto gtechem .... 0-100 ... 6,2 sec, 400m 14,2sec@167 ....... z modulem Vtecha jest lepiej ... sprezarka tloczy 1-1.1 bar od 3800 do 7000 rpm ......... vywalam modul i jade do kumpla z wrxem ..... jego auto ma 2,5" turboback od SS i up upie bez prekata ... mierze gtechem 0-100 5,7 ; 400m ... 13,9 sec .... a viec lepiej niz moj ...

w sobote odpalam zimny silnik ..... bialy dym wali sie z wydechu, otwieram maske ..... masa oleju w okolicy turba a glownie przy przewodach odpowietrzania szkrzyni korbowej , ktore ida zpowrotem do dolotu tuz za przeplywka. W wszystkich przewodach odpowietrzania idacych wzdluz IC jest sporo oleju .....

jade dzis rano na serwis ....... otwieraja korek wlewu oleju .... a otwor dyszy jak stary facet po stosunku ......... kaze mierzyc kompresje ....... 10 minut temu odebralem telefon z serwisu .... a wiec cylindry blizej turba
maja po 9 a dalsze dwa 6 i 5 (prawidlowo jest okolo 11)

jestem zalamany

aha cieply silnik nie dymi , nie ma dymu przy goracych startach

najprawdopodobniej przez przewody odpowietrzania glowicy i szkrzyni przedostaje sie olej do dolotu i powoduje dym z wydechu ...


moze to tylko pierscienie ?


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Sep 2003 - 11:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Colin
post Mon, 22 Sep 2003 - 12:08
Post #2


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ano objaw jak pierscienie. Przy okazji sprawdz jakie cisnienie daje pompa oleju.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Mon, 22 Sep 2003 - 13:40
Post #3


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Zobacz czy się odma nie zapchała, bo wtedy masz takie ciśnienie oleju, że wywala każdą stroną, a najczęściej przez turbinę.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 22 Sep 2003 - 14:11
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Może to przez ten genialny olej co w serwisie nalali Ci kiedyś?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 14:58
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("Dr Red Devil":2d6gruxk)
Zobacz czy się odma nie zapchała, bo wtedy masz takie ciśnienie oleju, że wywala każdą stroną, a najczęściej przez turbinę.


odma nie jest zapchana .... vlasnie przez odme rzyga olejem do dolotu i wali go do turbiny ............ chyba w korbowodzie jest za duze cisnienie ...... nic dziwnego ... kompresja przeciez gdzies sie podziala


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:07
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT("tomoking":leqcgplq)
chyba w korbowodzie jest za duze cisnienie

Odpowietrzenie skrzynie korbowej jest w porzadku?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:17
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("filaj":n4wrj1ok)
CYTAT("tomoking":n4wrj1ok)
chyba w korbowodzie jest za duze cisnienie

Odpowietrzenie skrzynie korbowej jest w porzadku?



no wlasnie pisze. ze odma jest O.K.


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:25
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT("tomoking":1cf8uwpx)
CYTAT("Dr Red Devil":1cf8uwpx)
Zobacz czy się odma nie zapchała, bo wtedy masz takie ciśnienie oleju, że wywala każdą stroną, a najczęściej przez turbinę.


odma nie jest zapchana .... vlasnie przez odme rzyga olejem do dolotu i wali go do turbiny ............ chyba w korbowodzie jest za duze cisnienie ...... nic dziwnego ... kompresja przeciez gdzies sie podziala


może głupio sie zapytam ale czy wywalając olej przez odmę nie idzie on badziej do silnika iż do turbiny ? nie wiem jak jest to rozwiazane w imprezie ale jezeli jest tak jak u mnie że jedna odma idzie do kolektora druga zara przed przepustnicę to jak moze walic do turbiny ? czy najpierw nie spali się w silniku ? Jak się mysę to sorry, każdego dnia sie człowiek czegoś uczy


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:33
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("kisielisodd":124o1i6v)
CYTAT("tomoking":124o1i6v)
CYTAT("Dr Red Devil":124o1i6v)
Zobacz czy się odma nie zapchała, bo wtedy masz takie ciśnienie oleju, że wywala każdą stroną, a najczęściej przez turbinę.


odma nie jest zapchana .... vlasnie przez odme rzyga olejem do dolotu i wali go do turbiny ............ chyba w korbowodzie jest za duze cisnienie ...... nic dziwnego ... kompresja przeciez gdzies sie podziala


może głupio sie zapytam ale czy wywalając olej przez odmę nie idzie on badziej do silnika iż do turbiny ? nie wiem jak jest to rozwiazane w imprezie ale jezeli jest tak jak u mnie że jedna odma idzie do kolektora druga zara przed przepustnicę to jak moze walic do turbiny ? czy najpierw nie spali się w silniku ? Jak się mysę to sorry, każdego dnia sie człowiek czegoś uczy



jedna z odm w WRX idzie tuz za MAFa do dolotu przed turbem

chyba musze zalozyc cos takiego :


The flat Subaru engine produces a lot of crankcase pressure. This is routed back to the intake. The engine has to try to burn this with the air and fuel mixture and cuts power and causes Detonation. This kit will remove the oil and also keeps the turbo from eventually getting gummed up. Mounts in front of the battery. A must for track use and cars running high boost


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampeer
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:39
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kraków





dokladnie tak jak piszesz : jedna idzie zaraz przed turbinke i piekny syf robi w dolocie IC masz pewnie caly zapaprany...
ja zalozylem zwykly filtr paliwa na odme i jest ok. (rurka z filtra idzie pod auto i trzeba zatkac ta strone od turbiny zeby nie ssala lewego powietrza)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampeer
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:42
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kraków





a kiedy sie ta kompresja popsula? po strojeniu? kto ci zakladal turbo? wypinales modul i jezdziles bez skorygowanego paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:50
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("vampeer":1aufzu2x)
a kiedy sie ta kompresja popsula? po strojeniu? kto ci zakladal turbo? wypinales modul i jezdziles bez skorygowanego paliwa?


kompresja sie popsula jeszcze na starej turbinie dlatego wydech plul olejem a ja myslalem, ze turbo mi padlo .....

modul dodaje 20 % paliwa ... poza tym MAF tez tego pilnuje


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 15:53
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





dziwne, ze przy takiej kompresji nie zapalil sie check engine ,

MIL sie zapalal ale powod byl inny .... przy ostrej jezdzia wskakiwal blad ......P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input .... i nic wiecej


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampeer
post Mon, 22 Sep 2003 - 16:08
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kraków





caly czas pytanie brzmi dlaczego bylo ubogo? na starej turbinie podnosiles cisnienie? korygowales paliwo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampeer
post Mon, 22 Sep 2003 - 16:25
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kraków





CYTAT("tomoking":2izu7u8v)
dziwne, ze przy takiej kompresji nie zapalil sie check engine ,

MIL sie zapalal ale powod byl inny .... przy ostrej jezdzia wskakiwal blad ......P0102 Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input .... i nic wiecej


no a dlaczego przy ostrej jezdzie i duzym przeplywie powietrza bylo low input
nie wiem czy dobrze rozumuje ale albo przeplywka padnieta albo zle wystrojony byl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Mon, 22 Sep 2003 - 16:25
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("vampeer":34cqmmqj)
caly czas pytanie brzmi dlaczego bylo ubogo? na starej turbinie podnosiles cisnienie? korygowales paliwo?


na starej turbinie ladowalem 1,2 bar przy 5500 obrotach ... potem spadalo do 0,9 bar przy 7000 rpm, paliwo korygowal box Vtecha (lub tez nie


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Mon, 22 Sep 2003 - 18:11
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak czy owak silnik do rozbiórki. Jeżeli możesz przywieźć go do Warszawy to zrobi Ci go ten sam warsztat, który robił mój motor. Sprawdzony, pewny, dobre ceny.
Przy okazji zrobi Ci porządnie turbo i IC, a Daniel zrobi porządne sterowanie a nie jakiś box.


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 22 Sep 2003 - 18:17
Post #18


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Z odmą zrób tak- poprzez zbiornik retencyjny wywal ją do miski- to co wyleci z silnika do niego natychmiast wróci. Oczywiście nie jest to permamentna naprawa tylko taki sposób na podbramkową sytuację. Silnik rozbierz- sprawdż pierścienie- może regularnie przewalają olej?


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Mon, 22 Sep 2003 - 19:43
Post #19


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





CYTAT("vampeer")
dokladnie tak jak piszesz : jedna idzie zaraz przed turbinke i piekny syf robi w dolocie :D IC masz pewnie caly zapaprany...
ja zalozylem zwykly filtr paliwa na odme i jest ok. (rurka z filtra idzie pod auto i trzeba zatkac ta strone od turbiny zeby nie ssala lewego powietrza)

Dobry patent :!:
Zwykly filtr paliwa od Imprezy, czy taki zwykly przeplywowy "papierzano-plastikowy" ? Trzeba mu chyba koncowki przyciac ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 22 Sep 2003 - 20:06
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Vampeer założył filtr paliwa od poloneza za 5 zł


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 08:48