![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
Zrobiona na szybko hamownia bo był problem z zaworkiem doładowania. Błąd 2261 : zawór obejściowy turbo : siłownik nie otwiera się. Zaworek wymieniony ale i tak raz błąd się pojawił :/
Moc silnika : 204 KM (150 kW) przy 5500 obr/min Maksymalny moment obrotowy : 310 Nm przy 2000-4300 obr/min Ogólnie szału nie ma bo niby seria 204 KM ale wyszło ile wyszło przed programem 189 KM. Ma ktoś może logi/wiedzę jak powinno się doładowanie zachowywać? Chwilowo przed programem na skrzynię żeby było pełne ręczne sterowanie (hamowane w trybie pełzania - nie zmienia tak szybko biegu) ![]() . ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
wow jaki fajny log czym robiony ? nie miałem nigdy styczności z cgi ale mam logi kompresora 1.8 184km i lepiej te logi wyglądają niż u ciebie przebieg zapłonu jest niemal że identyczny ale dołem jest od 7 i rośnie do 12 górą a u ciebie 0.5 jak by przed stukiem się bronił , doładowanie mam 0.2-0.3bara liniowo mniej (tak samo opadające ) i afr 0.5 bardziej bogato , jeździsz na benzynie 98octan ?
jak tam temperatury w dolocie ? -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Membrana w zaworze DV nie jest pęknieta?
Seria 1.8cgi 204hp w automacie mi dmuchał 1,05-1,10bar peak boostu i zapłonu 14,5st górą, a zaworek na turbo 60-65% pwm. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:32 |