Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> W co włożyć ręce , Chinol 250cc ?
gość_EndMaster_*
post Sun, 07 Dec 2014 - 08:55
Post #1









Witam ,
Otóż posiadam chińskiego crossa i w wolnym czasie sobie w nim dłubie.. Jest to silnik (kopia ) hondy cg125 tyle że ma pojemność 250.
2 zawory na cylindrze na popychaczach..

Dotychczas zrzuciłem mechanizm rozrusznika 500g z wału oraz magneto zostało odchudzone z 1200g na 980g.
Głowica splanowana
Porting kanału ssącego i wydechowego
wydech przelotowy
gaźnik 30mm + stożek gąbka.


W planach mam dopasowanie sportowego zapłonu z rotorem o masie 200g z motocykla torowego.
Moje pytanie do was , co jeszcze można poprawić ? Jakieś pomysły ?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Dec 2014 - 08:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maxim555
post Mon, 08 Dec 2014 - 19:23
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Może da się coś zrobić z wałkiem i wrzucić większe zawory, to mogłoby sporo dać. Wolnych wydech pomógł, bo w silnikach N/A lepiej mieć dobrze przeliczony wydech, niż przelot, chociaż w jednocylindrowym silniku może być inaczej. Stroiłeś silnik po tych zmianach, bo pasowało by w wydech wrzucić sondę i zobaczyć jaki jest skład mieszanki. Możesz też pobawić się zapłonem, ale potrzebna będzie świnia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Mon, 08 Dec 2014 - 19:44
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





W wyczynach daje się z reguły przelotową końcówkę, trochę słabszy dół i lepsza góra, jedyne kombinacje to wydech z tytanu żeby urwać wagę i ewentualnie tak zwany power bomb (foto poniżej) ale opinie są mocno podzielone czy jednak coś daje, a ma dawać trochę tego dołu który zabiera przelotowa końcówka. Nikt nie kombinuje z inną średnicą czy coś bo producent już się mocno przyłożył żeby dużo wycisnąć z tego jednego garnka. Oczywiście w chińskim wynalazku może być wszystko odwrotnie wink.gif


Stosuje się jeszcze dwa wydechy końcowe ale to tylko po to żeby obniżyć hałas i nie wychodzić poza normy na torze więc się tym nie sugeruj.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 08 Dec 2014 - 20:10
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Tytanowy wydech do chinola?
Ja to bym teraz bardziej o zawieszeniu pomyślał (w chinolach jest żenujące), bo to daje przewagę w terenie a nie moc.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Mon, 08 Dec 2014 - 20:44
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Tylko podpowiedziałem co się robi z reguły, można jeszcze jakiegoś big bora zarzucić i w sumie tyle bo resztę już chyba zrobił. Zawieszenie bym sobie odpuścił i zastanowił się dobrze czy przypadkiem rama się nie połamie przy pierwszym wyjeździe smile.gif Zrobienie zawiechy pod zawodnika wyjdzie pewnie drożej niż cały ten sprzęcior warty smile.gif

Możesz jeszcze pokombinować z przełożeniem, dobrać zębatki do stylu jazdy.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Mon, 08 Dec 2014 - 20:59
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Odsłonięty filtr nie nadaje się do terenowych maszyn. Koniecznie daj jakąś puche z dolotem z pod siedzenia jak w normalnych maszynach.
Jeździ to jako tako? Masz jakiś film?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 08 Dec 2014 - 21:57
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Fajny ten chinol. jaka jest pełna nazwa? Wygląda na lekką i zgrabną maszynę, jak na początek to może być bardzo dobre rozwiązanie. Zastanawia mnie charakterystyka silnika, chyba daleko mu do markowych motocykli bez świateł?

ps. tylna tarcza hamulcowa laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Mon, 08 Dec 2014 - 22:46
Post #8


User
Dołączył: Sat, 10 January 2009





Zwykle z przodu daje się wiekszą biggrin.gif ale co tam


--------------------
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/4/southparkturbo.jpg[/IMG][/URL]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Mon, 08 Dec 2014 - 23:02
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





W jaki sposób ta mniejsza tarcza nie wyrabiała?


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 09 Dec 2014 - 14:24
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Mi to wygląda na składaka jakiegoś. Tylny zacisk ledwo obejmuje połowę tarczy hamulcowej biggrin.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Tue, 09 Dec 2014 - 18:07
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Może zacznijmy od podstaw, najpierw naucz się hamować przodem. Podnoszenie mocy i tuningi hebli zostaw na później wink.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_EndMaster_*
post Tue, 09 Dec 2014 - 19:40
Post #12









W łukach hamujesz przodem haha.. a to dobre.. Proponuje zobaczyć czym się hamuje w zakrętach.. Poza tym jestem użytkownikiem jednośladów od 10 lat i wiem o co chodzi , ba nawet dodam że potrafię zrobić stopale ..ale autem tego nie doświadczysz.
Zobacz sobie przykładowy film https://www.youtube.com/watch?v=3THJKwhl47o

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Tue, 09 Dec 2014 - 21:14
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Oj chłopcze, ja dłużej jeżdżę niż ty na świecie pewnie jesteś, pokory trochę smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:00