![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_EndMaster_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Witam ,
Otóż posiadam chińskiego crossa i w wolnym czasie sobie w nim dłubie.. Jest to silnik (kopia ) hondy cg125 tyle że ma pojemność 250. 2 zawory na cylindrze na popychaczach.. Dotychczas zrzuciłem mechanizm rozrusznika 500g z wału oraz magneto zostało odchudzone z 1200g na 980g. Głowica splanowana Porting kanału ssącego i wydechowego wydech przelotowy gaźnik 30mm + stożek gąbka. W planach mam dopasowanie sportowego zapłonu z rotorem o masie 200g z motocykla torowego. Moje pytanie do was , co jeszcze można poprawić ? Jakieś pomysły ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Może da się coś zrobić z wałkiem i wrzucić większe zawory, to mogłoby sporo dać. Wolnych wydech pomógł, bo w silnikach N/A lepiej mieć dobrze przeliczony wydech, niż przelot, chociaż w jednocylindrowym silniku może być inaczej. Stroiłeś silnik po tych zmianach, bo pasowało by w wydech wrzucić sondę i zobaczyć jaki jest skład mieszanki. Możesz też pobawić się zapłonem, ale potrzebna będzie świnia.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
W wyczynach daje się z reguły przelotową końcówkę, trochę słabszy dół i lepsza góra, jedyne kombinacje to wydech z tytanu żeby urwać wagę i ewentualnie tak zwany power bomb (foto poniżej) ale opinie są mocno podzielone czy jednak coś daje, a ma dawać trochę tego dołu który zabiera przelotowa końcówka. Nikt nie kombinuje z inną średnicą czy coś bo producent już się mocno przyłożył żeby dużo wycisnąć z tego jednego garnka. Oczywiście w chińskim wynalazku może być wszystko odwrotnie
![]() ![]() Stosuje się jeszcze dwa wydechy końcowe ale to tylko po to żeby obniżyć hałas i nie wychodzić poza normy na torze więc się tym nie sugeruj. -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Tytanowy wydech do chinola?
Ja to bym teraz bardziej o zawieszeniu pomyślał (w chinolach jest żenujące), bo to daje przewagę w terenie a nie moc. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Tylko podpowiedziałem co się robi z reguły, można jeszcze jakiegoś big bora zarzucić i w sumie tyle bo resztę już chyba zrobił. Zawieszenie bym sobie odpuścił i zastanowił się dobrze czy przypadkiem rama się nie połamie przy pierwszym wyjeździe
![]() ![]() Możesz jeszcze pokombinować z przełożeniem, dobrać zębatki do stylu jazdy. -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Odsłonięty filtr nie nadaje się do terenowych maszyn. Koniecznie daj jakąś puche z dolotem z pod siedzenia jak w normalnych maszynach.
Jeździ to jako tako? Masz jakiś film? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Fajny ten chinol. jaka jest pełna nazwa? Wygląda na lekką i zgrabną maszynę, jak na początek to może być bardzo dobre rozwiązanie. Zastanawia mnie charakterystyka silnika, chyba daleko mu do markowych motocykli bez świateł?
ps. tylna tarcza hamulcowa ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 10 January 2009 ![]() |
Zwykle z przodu daje się wiekszą
![]() -------------------- [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/4/southparkturbo.jpg[/IMG][/URL]
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
W jaki sposób ta mniejsza tarcza nie wyrabiała?
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Mi to wygląda na składaka jakiegoś. Tylny zacisk ledwo obejmuje połowę tarczy hamulcowej
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Może zacznijmy od podstaw, najpierw naucz się hamować przodem. Podnoszenie mocy i tuningi hebli zostaw na później
![]() -------------------- BMW
|
|
|
gość_EndMaster_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
W łukach hamujesz przodem haha.. a to dobre.. Proponuje zobaczyć czym się hamuje w zakrętach.. Poza tym jestem użytkownikiem jednośladów od 10 lat i wiem o co chodzi , ba nawet dodam że potrafię zrobić stopale ..ale autem tego nie doświadczysz.
Zobacz sobie przykładowy film https://www.youtube.com/watch?v=3THJKwhl47o Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Oj chłopcze, ja dłużej jeżdżę niż ty na świecie pewnie jesteś, pokory trochę
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:00 |