![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Witam wszystkich zagladających w mój temat. Chciałbym przedstawić Wam mojego golfika którego posiadam juz czwarty rok i zostaje już ze mna na zawsze.
Marka i Model VW Golf mk2 1990r (oryginalnie wersja GT 90km) Silnik - było 1.8 rp pozniej kupa innych teraz 2.9 turbo vr6, odprezony przekladką Plany -poprawic chłodzenie oliwy Układ Dolotowy - krótki kolektor ssący - przepustnica przerobiona z 2.8 na 2.9 - stożek Simota - orurowanie IC 60mm - IC chinol 550x230x65 Układ Wydechowy - żeliwny kolektor po turbo -DP 3" -układ wydechowy 2,75" na przerobionym końcowym od golfa 1.8 16v -WG w atmosfere ![]() -Turbo hybryda z dwuch garrettów od ciezarówek ![]() Elektronika - ori ECU - DET 3 - Strojenie by Michał Małecki ![]() - wskaźniki kontrolne (Boost, EGT, temp.oleju, ciś.oleju) Układ Napędowy - skrzynia z v5 z dołozonym 5tym biegiem od tdi - sprzęgło spiek 6 łopadkowy pluz wzmacniany docisk - koła 16" 8 i 9J 195/45 Dare RS motosport Układ Hamulcowy - przód tarcze wentyl 256mm - Tył tarcze 226mm na zaciskach z mk4 Plany - tarcze na przód 280mm z g60 bądz wieksze Zawieszenie - gwint FK Wnętrze - fotele corrado - szyberdach - miekka deska - itd Body KIT - Pakiet GTI - szerokie zderzaki Zdjęcia: Golfina w dniu zakupu: ![]() Troche fotek z budowy 2.9 turbo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i troche aktualnych zdjęć: ![]() ![]() ![]() po odebraniu auta tj wczoraj nagrał sie taki filmik: https://www.youtube.com/watch?v=h7s0jzrnMwQ -------------------- VR6 turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
jakie doładowanie i jaka moc?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Doładowanie 0.95 bara ,moc jeszcze nie zmierzona.. ciezko tez powiedziec ile wypluje na hamowni...
-------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Brzmi jak by miał dziurę w wydechu trochę.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
bo wg chyba idzie w glebe, podaj jakie masz wtryski i jaką dokładnie turbine, chybryda z czego
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
bo wg chyba idzie w glebe, podaj jakie masz wtryski i jaką dokładnie turbine, chybryda z czego i obstawiam, jesli program dobrze zrobiony to 300-330 ps -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Jaka grubość przekładki? Nie ma regulowanych kółek od rozrządu?
Strojone DET3 z konwersją maf to map ? Jakie wtryski, jaka pompa ? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Mam sentyment do golfa II, moje pierwsze 4 kółka. Rozumiem, że to FWD bo golfów GT chyba nie było w wersji suncro. To następnym krokiem pewnie będzie dołożenie syncro, bo tej trakcji na pewno będzie brakować.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
Kibicuję projektowi !
Czy nie łatwiej byłoby ogarnąć strojenie na komputerze stand-alone ? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Witam ponownie. Dla mnie to nowe przezycie bo jest mege roznica w przyspieszeniu jak normalne 2.8 vr6 174km. Michał w strojeniu sie spisał bardzo dobrze i jestem tez mega zadowolony z jego pracy, i pewnie jeszcze nie raz skorzystam z jego usług.
wtryski mam z volvo 2.5 torbo r5 250km, Trurbo nie napisze bo sam do konca nie wiem z czego bo miało za duza strone gorąca to dałi mi z innej turbiny, wstaje dosyc f ajnie bo przy 3,5 tys mam max boosta i trzyma do konca, WG mam oczywywiscie w glebe pod sankami dlatego jest takie odczucie ze wydech dziurawy ![]() -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Tak poza tematem to wszystko robiłem sam poza strojeniem Michała z którego jestem mega zadowolony. i moge go polecić pod kazdym wzglendem.
Stage 2 mozliwe ze bedzie juz na EMU ale to juz Michał odpowie czy np det 3 nie ogarnie i zajdzie taka potrzeba, a wydaje mi sie ze jak nie wpadnie 4motion i 500+ to nie bedzie takiej potrzeby. Auto jest samochodem tylko na niedziele i nie mam cisnienia na jakies zawody 1/4 mili ![]() -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Ponowie pytanie, jaka przekładka, czy są regulowane kółka rozrządu?
Jak wpięty DET3 ? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Przekladke mam 1,7 mm plus rozwarstwiona metalowa uszczelka.
Regulowanych kółek rozrządu nie mam, rozrząd założyłem nowy, tylko stary zostawiłem górny łańcuch by zniwelować właśnie przesunięcie wałków po założenie przekładki. Co do deta to ja nie odpowiem bo strojenie to jedyna rzecz która nie była robiona prze zemnie w tym aucie. -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Ok dzięki. To czekam jeszcze na info o ecumasterze
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Bylem na hamowni.. co prawda nie na obciązeniowej tylko pobliskiej inercyjnej gdzie auto mialo problem z osiągnieciem pelnego boosta..
338km i 320nm ![]() na obciązeniowej powinno być ciut wiecej km a na pewno wiekszy niut. -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Ładnie!
Sprzęgło Radzikowski? Ile dałeś? -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Jak honda, więcej KM niż Nm
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Niutów mało bo hamownia inercja :/ na drodze lepsze doladowanie jest
![]() -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: Nowa Sól ![]() |
Witam.Mała awaria dziś mi sie przytrafiła i chyba musze wszystkim odradzić produkt turbo works czyli zestaw do smarowania turbiny. Przewod mi sie upiekł w srodku i mialem wyciek oliwy.. nie było załamania ani przetarcia. oplot cały. temp oleju była cos około 114"c
![]() ![]() Cale szczescie ze turbo sie nie zatarło i silnik.. -------------------- VR6 turbo
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
wygląda to tak jakby to była jedyna masa silnika i z tąd awaria sprawdź sobie mase silnika, przewody sie nie "upiekają" tak w jednym punkcie
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 10:01 |