Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Vr6 Turbo potrzebne wskazówki i porady..
szybkivw
post Fri, 23 Jan 2015 - 17:50
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





Witam, jestem nowym użytkownikiem na waszym forum, jak na forumowicza przystało człowiekiem z pasją.. smile.gif kupiłem sobie mk2 USA z silnikiem 1.8 107km słabe GTI, okazał się pęknięty blok, a trafił się cały swap z mk3 vr6 to kupiłem i leży, pojawiła się wizja turbosprężaki i tu zaczyna się problem nie wiem kilku rzeczy które są kamieniem milowym w postępie prac, motor rozebrałem stan tuleji, tłoków, panewek, bdb głowica do planowanie teraz moje pytania :
-odprężanie silnika za pomocą przekładki na kanapkę 2mm starczy ? i gdzie ją dostanę ?
-turbosprężarka jaka ? t4
-wtryski 630ccm ? czy zabyt wielki durszlak
-westgate jaki tani a dobry
- no i sterowanie tym całym makaronem smile.gif jaki zewnetrzny sterownik

nie wiem gdzie te wszystkie graty mozna kupić a może ktoś z forumowiczów sprzedaje takie zabawki ?

z góry dziękuje za wszelkie wskazówki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 23 Jan 2015 - 17:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Fri, 23 Jan 2015 - 19:48
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





1. moze byc - to zalezy.
2. lepiej ci bedzie celowac w t3 / dostepne masz na rynku gt30 gt35 z roznymi ar wydechowym - repliki jak i orginaly garretta (kwestia przeznaczenia) , borgwarnery, holsety np hx35 , i drogie precisiony , turbonetics ... co kto woli i ile ma kasy.
3. 630cc bedziesz miec z zapasem- siemensy deki . 440cc boshe (zielone) na 450+ tez objada (sid sprzedaje , bobr z tego forum, lub gdziekolwiek)
4. od 44mm repliki i 60mm w miare dobre (moje zdanie0 masowo je wkladam) albo orginaly tiale (ale drogie ponad 1000zl ? ),
5. np ecumaster det3 ze swiniek albo emu, ms3 - jako typowo komputery przeznaczone dla sportu *(wieksze pole manerwu) albo strojenie na org sterowniku .

tyle odemnie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Fri, 23 Jan 2015 - 20:20
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



skoro silnik jest rozebrany to lepiej wrzucić od razu kute korby - można dać krótsze to nie będzie potrzebna przekładka do odprężenia.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 23 Jan 2015 - 20:28
Post #4


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja proponuję uzyć funkcji szukaj na poczatek, to sa podstawowe pytania, na które są gotowe odpowiedzi na forum


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybkivw
post Sat, 24 Jan 2015 - 18:31
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





Moc jaka chce osiągnąć to max bez zakuwania czyli 350-400km czy replika od k64 35 da rade? Jakie wtrysku do tego ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Sat, 24 Jan 2015 - 18:40
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





wtryski 440 wedlug mnie starcza przy wykorzystaniu na 100%, a moze cos zbraknie.. nigdy do konca nie wiadomo co i ile silnik na siebie przyjmie, wiec jak masz wydawac hajs to wolisz robic to dwa razy? Ja bym szukal 630tek i mial spokoj ducha wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybkivw
post Sat, 24 Jan 2015 - 21:25
Post #7


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





a co z turbo i westgate ? kto u siebie montował takie graty ? nie ukrywam że jest to dla mnie nowość w dieslu mają wbudowany ws, i wgl, wiele rzeczy inaczej wygląda pod względem modyfikacji, robiłem u siebie 1.9 PD w tym temacie wiem więcej.. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sat, 24 Jan 2015 - 21:41
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Z Waste gate co ma być nie tak?? Wlot do WG umieszczasz przed turbo, wylot za turbo. Podciśnienia ciągniesz z kolektora i wstawiasz odpowiednią sprężynę i tyle z grubsza.

Odnośnie turbosprężarki i wtrysków, to na forum był piękny tutorial jak je dobrać do silnika. Do tego nieocenioną bazą danych są projekty także opisane tu na forum.

Siedzieć, szukać, czytać i się nie opier.alać biggrin.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybkivw
post Sat, 24 Jan 2015 - 21:53
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





dzięki, no szukam szukam, tylko gdzie towar w dobrych cenach kupić i czy replika gt35 da rade.. a co z pompą paliwa 044 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sat, 24 Jan 2015 - 22:15
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





K64 ma, FMIC ma, Re5pect ma, SIDmotorsport ma, tomson ma ... to pierwsze sklepy które przychodzą mi na myśl. W których zaopatrywałem się ja, moi klienci, lub które zaopatrzyły 99% projektów z tego forum smile.gif

Możesz uderzyć też do usera Perlik - może jakąś turbawkę ma na stanie, lub może przyciągnąć - trzeba podpytać.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sat, 24 Jan 2015 - 22:17
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Kolega ma do spzredania golfa 3 vr6 turbo z uszkodznym dolem. Wszystkopo remoncie wsyzstko nowe chlopak nie oszczedzal. Auto wystrojone przez GTO. Bys byl zainteresowany to wal na PW.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 25 Jan 2015 - 10:00
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





Jezuu, mamy 21 wiek, internet i setki projektów, wystarczy otworzyć wujka googla i klikać , i trochę pomyśleć, normalnie jesteś Leń !!!, to nie jest jakaś skomplikowana sprawa uturbić auto (jak projekt NASA lub lot w kosmos) ja mogę Ci powiedzieć jak krok po korku zrobić co kupić i jak skrecić i na co uważać, ale po co miałbym to zrobić , każdy kiedyś zaczynał i w tamtych czasach nascie lat temu nie bylo takich projektów , i malo info w sieci , ale teraz ....... no proszę .


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybkivw
post Sun, 25 Jan 2015 - 13:23
Post #13


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





wojti RAYLLE aspołeczny człowiek smile.gif forum jest po to żeby pisać konkrety a nie fraglesy, więc po co zaczynasz do niczego nie prowadzącą konwersację, nie chcesz pomóc a wiesz wszystko najlepiej to nie pisz nic. Mógłbyś powiedzieć a nie powiesz bo jesteś w gimbazie ? Dla Ciebie wszystko jest proste a sam pewnie trułeś bo nie wiedziałeś co z czym i jak, amen!

Ps. Nie wszyscy są tak mądrzy i mają tyle zdolności manualnych co Ty, więc daj wypowiedzieć się innym. Projektów jest dużo ale nikt nie pisze o szczegółach jak byście nie zauważyli. Pozdrawiam i proszę o więcej wyrozumiałości a nie zarozumiałości !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldii
post Sun, 25 Jan 2015 - 13:34
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 09 September 2011
Skąd: Gdańsk





no bez przesady,ma racje.Informacji jest full ze szczegolami.A zakladanie miliardowego tematu z tymi pytaniami nie ma sensu.Wystarczy poszukac i tyle.Pomyslec,pokminic a nie wszystko na tacy podane.Teraz taka mode,ze sie szukac nie chce ani wglebic w temat co,po co i dlaczego tylko bezmyslnie kopiuj/wklej graty z innego projektu.Poczytaj troche,nauczysz sie duzo i z pewnoscia sie to przyda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 25 Jan 2015 - 13:54
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





Zacznijmy od tego że swoje pierwsze turbo zrobiłem w 2002 roku i byłem jako 1 w pl z silnikiem kr 16vturbo i nikogo nie pytalem , do wszystkiego doszłem sam , robiąc sam, , a gimbazą niegdy nie byłem i nie będe, a najlepszy nigdy nie byłem, , całe życie się człowiek uczy i tak pozostanie, tak więc proponowałbym ruszyć trochę muzgownicą , bo na tacy nikt wszystkiego nie poda.


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybkivw
post Sun, 25 Jan 2015 - 17:48
Post #16


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2015
Skąd: wlkp





Spoko weź wszystko ze sobą do grobu wink.gif na szczęście są normalni ludzie którzy potrafią mówić na temat a nie walić puste posty.. Byle pisac nie chcesz nie pomagaj. I żyj z przekonaniem ze jesteś najlepszy pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Sun, 25 Jan 2015 - 18:12
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





CYTAT(wojti RAYLLE @ Sun, 25 Jan 2015 - 13:54) *
Zacznijmy od tego że swoje pierwsze turbo zrobiłem w 2002 roku i byłem jako 1 w pl z silnikiem kr 16vturbo i nikogo nie pytalem , do wszystkiego doszłem sam , robiąc sam, , a gimbazą niegdy nie byłem i nie będe, a najlepszy nigdy nie byłem, , całe życie się człowiek uczy i tak pozostanie, tak więc proponowałbym ruszyć trochę muzgownicą , bo na tacy nikt wszystkiego nie poda.


Rzeczywiscie nigdy nie byles gimbaza... moze wtedy umialbys z grubsza pisac po polsku, wiec jesli nie chcesz pomoc koledze, to chociaz nie ran naszych oczu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:04