![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Czy ktoś użytkował takie coś? Wasze opinie? Coś mnie wzieło by wymienić moją Vectrę (gnije ale poza tym nic się nie dzieje) na starsze Volvo. Nie znalazłem w tym dziale tematu na temat tego auta.
Ciekawy silnik tam jest 2.4 turbo 193KM, gaz podobno dobrze znosi. Na dzień dobry jest 4x4 (haldex). Dobrze wyposażone. I podobno nie rdzewieją. Chociaż wczoraj znalazłem jeden egzemplarz w moim mieście i wygląda jednak że maska i klapa trochę gnije... Link https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc-70-2...html#15154b76fe Ciekaw jestem waszych opinii ![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze ![]() |
4x4 lubi padać.
2.4T nie wiem ale 2.5 T bardzo dobrze znosi gaz, spalanie od 9l w górę. Nie zamulając okolice 12-13. Lubi paść uszczelka pod głowicą. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Fajne auto ale ja bym:
- Wywalił to 2.4T i swapował 2.3T5 dużo mniej awaryjny większy potencjał - Wywalił 4x4 - Wywalił automat (ale to kwestia osobistych preferencji) I cieszył się nietypowym autem z wygodniejszym zawieszeniem niż standardowe V70 I. ![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Automat musi być. Starzeje się
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
To ja poszedl bym w takie cos.
https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-406-3...a-ID6yL2d3.html Wywalic dywaniki i ta koncowke i spoko auto,mocne n/a ogromny bagaznik, dobre wyposazenie. 406 to trwaly samochod. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Żadnego francuza!
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Bo?
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Bo nie chcę francuza. Prędzej włoskie auto kupię niż francuza. Po prostu. Taką mam zasadę. Wiem że inni mogą się nie zgadzać ale to ja chcę kupić auto. W kolejny weekend jadę oglądać to autko:
https://www.olx.pl/oferta/volvo-v70xc-cross...D5-IDk0KAT.html Ze zdjęć co mi gość wysłał i z tego co mówił to zapowiada się dobrze, zobaczymy co wyjdzie w praniu. 4x4 nie działa i zostało zdemontowane ale może zejdzie z ceną dzięki temu ![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
166tys w prawie dwudziestoletnim aucie? Moje v70 ma pewnie z 500 (na liczniku 320) a fotele wyglądają zdecydowanie lepiej
-------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Kilka słów, może Cię nakierują
![]() Używam 850 z 94, to poprzednik V70. Z tego co pamiętam AWD miały częsty problem z przekładnią kątową - lepiej abyś zarejestrował się na forum volvo i poczytał. Przebieg 166 jak w ogłoszeniu to bajka - przy tym przebiegu wnętrze powinno być w idealnym stanie (siedzenia). W detalach winien być świeży. Z reguły Volviaki mają po 300-400-500kkm. To trwałe wozy ale przy tych przebiegach już mogą brać olej (czasami to tylko głowica, czasami okazuje się po remoncie głowicy że to jednak i pierścienie). Moje po 330kkm ssało olej, wymiana uszczelniaczy nic nie dała - naprawiłem to poprzez kupienie 850UK i przekładkę silnika który miał 250kkm. I jest OK. Bardzo fajny wóz do jazdy codziennej. Nie rdzewieją - chyba że maska przednia od kamieni. Silniki dobrze przyjmują LPG ale musi być ogarnięty montażysta. Skup się na stanie technicznym i bezwypadkowości. Może być zapyziały - to da się ogarnąć. Moje 850 po zakupie za garsć drobnych wyglądało słabo, ale trochę chęci i jeżdżę nim do dziś. Nie zamierzam zmieniać bo do ciągania kempingu i lawety jest doskonały ![]() BTW - oprócz maski którą musiałem wymieniać (kamienie) na całym wozie ori lakier. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/galeria-x/vol1.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ia-x/volvo3.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Koledzy ten przebieg to mile ni kilometry. To jest wersja USA
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Jeden bolec, przebieg i tak nierealny. Sam mam od siedmiu lat V70 MK1, z silnikiem 2,4 N/A, automat. Potwierdzam co mówili poprzednicy, auto wytrzymałe z dobrym lakierem. Maska tak samo u mnie do wymiany, na reszcie nie widać oznak korozji. Wymieniam olej i inne części eksploatacyjne, poza tym nic. Bez turbo muł okropny, ale co zrobić.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jeden bolec, przebieg i tak nierealny. Sam mam od siedmiu lat V70 MK1, z silnikiem 2,4 N/A, automat. Potwierdzam co mówili poprzednicy, auto wytrzymałe z dobrym lakierem. Maska tak samo u mnie do wymiany, na reszcie nie widać oznak korozji. Wymieniam olej i inne części eksploatacyjne, poza tym nic. Bez turbo muł okropny, ale co zrobić. Jak Ci się automat sprawuje? Kilka słów, może Cię nakierują ![]() Używam 850 z 94, to poprzednik V70. Z tego co pamiętam AWD miały częsty problem z przekładnią kątową - lepiej abyś zarejestrował się na forum volvo i poczytał. Przebieg 166 jak w ogłoszeniu to bajka - przy tym przebiegu wnętrze powinno być w idealnym stanie (siedzenia). W detalach winien być świeży. Z reguły Volviaki mają po 300-400-500kkm. To trwałe wozy ale przy tych przebiegach już mogą brać olej (czasami to tylko głowica, czasami okazuje się po remoncie głowicy że to jednak i pierścienie). Moje po 330kkm ssało olej, wymiana uszczelniaczy nic nie dała - naprawiłem to poprzez kupienie 850UK i przekładkę silnika który miał 250kkm. I jest OK. Bardzo fajny wóz do jazdy codziennej. Nie rdzewieją - chyba że maska przednia od kamieni. Silniki dobrze przyjmują LPG ale musi być ogarnięty montażysta. Skup się na stanie technicznym i bezwypadkowości. Może być zapyziały - to da się ogarnąć. Moje 850 po zakupie za garsć drobnych wyglądało słabo, ale trochę chęci i jeżdżę nim do dziś. Nie zamierzam zmieniać bo do ciągania kempingu i lawety jest doskonały ![]() BTW - oprócz maski którą musiałem wymieniać (kamienie) na całym wozie ori lakier. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/galeria-x/vol1.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...ia-x/volvo3.jpg Taki mam zamiar. W weekend jadę z teściem obejrzeć dokładnie auto. A jak będzie ok to chcę sprawdzić auto w ASO Volvo. To chyba najlepsze miejsce na sprawdzenie. Słyszałem że nawet grubość lakieru mierzą ![]() Co do przebiegu... To tylko cyferki. Nie robi mi kompletnie ile go tam jest, ważne by stan był dobry -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Auto osobiście sprowadziłem z USA, z przebiegiem 100k mil w 2007 roku. Automat padł po 500km w polsce
![]() p.s. O kurde to już jeżdżę nim 10 lat ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Auto osobiście sprowadziłem z USA, z przebiegiem 100k mil w 2007 roku. Automat padł po 500km w polsce ![]() p.s. O kurde to już jeżdżę nim 10 lat ![]() Ile taki remont / wymiana sterownika? Dzowniłem do ASO Volvo u mnie (Drywa Gdańsk) - przegląd auta 500 zł ale robią wszystko łącznie z pomiarem grubości lakieru. -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Robiłem to grubo po znajomościach, konwerter kupiłem za 400$ w USA, cała reszta 2500zł. To i tak drobne jak się słyszy ile potrafią zjeść remonty ASB.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Odkopię ponownie. Z XC jednak rezygnuję, mało tego. Myślę nad zwykłym V70. Wisi dość długo fajna T5 tylko chyba cena wszystkich odstrasza ale wygląda dobrze - https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v70-t5-...t-ID6yr9Qj.html - to to. FWD, jedyne co może się zepsuć to automat chyba. Ale sprzedający robił to (faktura jest)... Auto ma 20 lat i swoje kosztuje, ale może jednak warto? Rki są jeszcze droższe
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
-------------------- Sklep przeniesiony poza forum.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Radom ![]() |
to jak już celujecie w te rejony, to podrzucam moje parchło jako opcje
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-8-l...a-ID6yJGHP.html -------------------- Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Kupiłem V70 T5 FWD, o ten:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6770182628 Wynegocjowałem sporo bo kilka rzeczy jest do zrobienia ale blacharsko ideał ![]() ![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 05:43 |