![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
Wprawdzie Volvo S80 to malo sportowe auto ale mam do Was pytanie...
D5 to silniczek 2,5 "turbo diesel" o mocy (fabrycznie) 163KM. Gdzie najlepiej w W-wie poddac go modyfikacjom i jakiego rzedu mocy mozna sie spodziewac? -------------------- Tomasz
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
jest kilka firm ja robiłem swój [url=http://www.tdi-tuning.pl/chiptuning.htm:1bzwpg22]tu[/url:1bzwpg22] i jestem zadowolony.
obstawiam granice ok 190KM moze troch więcej -------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("paweł ~~":zdnvl3xx) jest kilka firm ja robiłem swój [url=http://www.tdi-tuning.pl/chiptuning.htm:zdnvl3xx]tu[/url:zdnvl3xx] i jestem zadowolony.
obstawiam granice ok 190KM moze troch więcej hmm... 190KM pewnie ojczulkowi by juz wystarczylo -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
A ile ma przelatane na tej turbinie? Namawiałem ojca na program w S60 (110K km) ale doszliśmy do wniosku że zrobi jak mu turbo padnie, a ono złośliwie nie chce paść
-------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
vrs czasem trzeba mu dopomoc
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("vRS":qa459nht) A ile ma przelatane na tej turbinie? Namawiałem ojca na program w S60 (110K km) ale doszliśmy do wniosku że zrobi jak mu turbo padnie, a ono złośliwie nie chce paść
nie pamietam licznika... auto ma jakies 2 latka od nowosci u nas i nigdy katowane nie bylo -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
trzeba pewnie pruc kompa tak jak w mojej volvinie
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
CYTAT("gucior":l3jes2to) mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to Problemy dotyczyły wersji 2.0 z francuskiej mysli technologicznej z tym silnikiem akurat nie ma problemu jesli chodzi o soft jedynie orurowanie turbo/kolektor albo IC było wadliwe i przy wyzszym cisnieniu wywalalo - Volvo niby wymieniało za free.
W crosscountry ktos miał softa i taki problem ale nic poza ta dolegliwoscia sie tam sie nie działo. Mario Q miał tez taki silniczek w swojej stajni po sofcie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("gucior":2p2gf1vs) mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to
wlasnie zaczalem dokladniej szukac info na temat wirusowania Volvo -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
miałem stycznosc z zawirusowanym V70 D5. moc 19x koni. robione w Katowicach bodajże.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("ptq":3s042gmz) miałem stycznosc z zawirusowanym V70 D5. moc 19x koni. robione w Katowicach bodajże.
jakies szczegoly? -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Nic nie trzeba "pruć" w D5.
Wogóle to WSZYSTKIE Volvo po 1998r można zrobić po kabelku włącznie z modelami 2007. Nawet S40/V50 D5! Można to zrobić za pomocą fabrycznego "kabelka" i VIDY lub innego programatora "kabelkowo-wtyczkowego" bez ruszania ECU z miejsca. Nawet problematyczne V50 2.0D da się już zrobić i kilka firm w Polsce zrobi je bez problemu. D5 to na tyle "sprawdzona" konstrukcja, że chyba każdy tuner go zrobi a kilku nawet bardzo dobrze. Tak jak było napisane słabości tego silnika to orurowanie i czasem IC ale tylko niektóre "lata modelowe" i to tylko te, którym nie wymieniono rur w trakcie "akcji serwisowej". IC (starego typu) czasem pękają przy dolnym kanale i jest to jakaś wada serii, bo nowsze nie pękają (co dziwne te nowsze są produkowane przez Valeo w Polsce - starsze Valeo-Szwecja). Moce z D5 163KM: Light albo słaby tuner - 185-190KM Przyzwoity standard - ok 195-200KM Program Sport - 210KM i 480Nm bez dymu! ...więcej niż Sport nie powinno się robić, bo bywa, że przy 240KM zrywają się korby (oczywiście to nie sam program na 240KM ). Dotyczy to D5 o mocy 163KM z Euro3, te nowsze od 2006 z Euro4 są mocniejsze i tam 225KM po programie to standard (215KM w S40/V50 D5). D5 to fajny silnik a D5 po programie jeszcze lepszy... -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("JarekK":1fnawniq) Nic nie trzeba "pruć" w D5.
Wogóle to WSZYSTKIE Volvo po 1998r można zrobić po kabelku włącznie z modelami 2007. Nawet S40/V50 D5! ok ok... ale >3.500zl za programik to troche duzo -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
CYTAT("Piotrekk":24xb7oxa) trzeba pewnie pruc kompa tak jak w mojej volvinie
nic nie trzeba pruc idzie po kablu jak zły |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
No i masz odpowiedź - nie tylko u mnie idzie po kabelku, więc wybór zarówno programu jak i jego ceny jest.
Moce jakie podałem są chyba aktualne dla większości firm. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("JarekK":28f9j767) ...więcej niż Sport nie powinno się robić, bo bywa, że przy 240KM zrywają się korby (oczywiście to nie sam program na 240KM ).
Dotyczy to D5 o mocy 163KM... Albo aftomat getribe się wysrywa jak miał CrossCantry. Mówiłem mu po pierwszym unfalu aby osłabić soft, ale on wymienił getribe i zaraz wysrał drugą -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 22 April 2005 Skąd: W-wa / Nowa Sól ![]() |
CYTAT("ctv":v3je34mh) nic nie trzeba pruc idzie po kablu jak zły
a jaka cena takiego zabiegu u Was? -------------------- Tomasz
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("some0NE":1uoc0119) a jaka cena takiego zabiegu u Was?
Bierz telefon i dzwoń, nikt Ci tu ceny otwartym tekstem nie napisze. Takie zasady -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:08 |