Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Volvo S80 D5 i podniesienie mocy...
some0NE
post Wed, 22 Nov 2006 - 17:31
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





Wprawdzie Volvo S80 to malo sportowe auto ale mam do Was pytanie...

D5 to silniczek 2,5 "turbo diesel" o mocy (fabrycznie) 163KM.


Gdzie najlepiej w W-wie poddac go modyfikacjom i jakiego rzedu mocy mozna sie spodziewac?


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Nov 2006 - 17:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
paweł ~~
post Wed, 22 Nov 2006 - 17:39
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: miasto e30 teraz e36





jest kilka firm ja robiłem swój [url=http://www.tdi-tuning.pl/chiptuning.htm:1bzwpg22]tu[/url:1bzwpg22] i jestem zadowolony.
obstawiam granice ok 190KM moze troch więcej


--------------------
178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Wed, 22 Nov 2006 - 17:54
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("paweł ~~":zdnvl3xx)
jest kilka firm ja robiłem swój [url=http://www.tdi-tuning.pl/chiptuning.htm:zdnvl3xx]tu[/url:zdnvl3xx] i jestem zadowolony.
obstawiam granice ok 190KM moze troch więcej


hmm...

190KM pewnie ojczulkowi by juz wystarczylo


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Wed, 22 Nov 2006 - 23:02
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





A ile ma przelatane na tej turbinie? Namawiałem ojca na program w S60 (110K km) ale doszliśmy do wniosku że zrobi jak mu turbo padnie, a ono złośliwie nie chce paść


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Thu, 23 Nov 2006 - 00:09
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





vrs czasem trzeba mu dopomoc


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Thu, 23 Nov 2006 - 00:15
Post #6


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("vRS":qa459nht)
A ile ma przelatane na tej turbinie? Namawiałem ojca na program w S60 (110K km) ale doszliśmy do wniosku że zrobi jak mu turbo padnie, a ono złośliwie nie chce paść


nie pamietam licznika...

auto ma jakies 2 latka
od nowosci u nas i nigdy katowane nie bylo


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 23 Nov 2006 - 01:48
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





zapytaj uzytkownika jarekk

tutaj jego stronka http://jkracing.pl/


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekk
post Thu, 23 Nov 2006 - 01:48
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





trzeba pewnie pruc kompa tak jak w mojej volvinie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 23 Nov 2006 - 11:39
Post #9









mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tonny S
post Thu, 23 Nov 2006 - 11:45
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003
Skąd: Człuchów/Chojnice





CYTAT("gucior":l3jes2to)
mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to
Problemy dotyczyły wersji 2.0 z francuskiej mysli technologicznej z tym silnikiem akurat nie ma problemu jesli chodzi o soft jedynie orurowanie turbo/kolektor albo IC było wadliwe i przy wyzszym cisnieniu wywalalo - Volvo niby wymieniało za free.

W crosscountry ktos miał softa i taki problem ale nic poza ta dolegliwoscia sie tam sie nie działo.

Mario Q miał tez taki silniczek w swojej stajni po sofcie.


--------------------
Seat Leon FR/ARL

http://www.leonclub.pl - Club Właścicieli Seata Leona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Thu, 23 Nov 2006 - 12:18
Post #11


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("gucior":2p2gf1vs)
mając vovlo po przeczytaniu wszystkich doświadczeńn JarkaK z wirusowanym v50 nigdy bym nie zdecydował się na program w tej konkretnej marce więc zanim namówisz tate na zespucie mu dupowozu przeczytaj wszystko co tam opisywał i przemyśl to


wlasnie zaczalem dokladniej szukac info na temat wirusowania Volvo


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Thu, 23 Nov 2006 - 23:06
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





miałem stycznosc z zawirusowanym V70 D5. moc 19x koni. robione w Katowicach bodajże.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Thu, 23 Nov 2006 - 23:09
Post #13


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("ptq":3s042gmz)
miałem stycznosc z zawirusowanym V70 D5. moc 19x koni. robione w Katowicach bodajże.


jakies szczegoly?


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 24 Nov 2006 - 00:12
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Nic nie trzeba "pruć" w D5.
Wogóle to WSZYSTKIE Volvo po 1998r można zrobić po kabelku włącznie z modelami 2007. Nawet S40/V50 D5!

Można to zrobić za pomocą fabrycznego "kabelka" i VIDY lub innego programatora "kabelkowo-wtyczkowego" bez ruszania ECU z miejsca.

Nawet problematyczne V50 2.0D da się już zrobić i kilka firm w Polsce zrobi je bez problemu.
D5 to na tyle "sprawdzona" konstrukcja, że chyba każdy tuner go zrobi a kilku nawet bardzo dobrze.
Tak jak było napisane słabości tego silnika to orurowanie i czasem IC ale tylko niektóre "lata modelowe" i to tylko te, którym nie wymieniono rur w trakcie "akcji serwisowej".
IC (starego typu) czasem pękają przy dolnym kanale i jest to jakaś wada serii, bo nowsze nie pękają (co dziwne te nowsze są produkowane przez Valeo w Polsce - starsze Valeo-Szwecja).

Moce z D5 163KM:

Light albo słaby tuner - 185-190KM
Przyzwoity standard - ok 195-200KM
Program Sport - 210KM i 480Nm bez dymu!

...więcej niż Sport nie powinno się robić, bo bywa, że przy 240KM zrywają się korby (oczywiście to nie sam program na 240KM ).
Dotyczy to D5 o mocy 163KM z Euro3, te nowsze od 2006 z Euro4 są mocniejsze i tam 225KM po programie to standard (215KM w S40/V50 D5).

D5 to fajny silnik a D5 po programie jeszcze lepszy...


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Fri, 24 Nov 2006 - 00:25
Post #15


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("JarekK":1fnawniq)
Nic nie trzeba "pruć" w D5.
Wogóle to WSZYSTKIE Volvo po 1998r można zrobić po kabelku włącznie z modelami 2007. Nawet S40/V50 D5!


ok ok...

ale >3.500zl za programik to troche duzo


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Fri, 24 Nov 2006 - 02:35
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





CYTAT("Piotrekk":24xb7oxa)
trzeba pewnie pruc kompa tak jak w mojej volvinie

nic nie trzeba pruc idzie po kablu jak zły
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 24 Nov 2006 - 06:54
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





No i masz odpowiedź - nie tylko u mnie idzie po kabelku, więc wybór zarówno programu jak i jego ceny jest.
Moce jakie podałem są chyba aktualne dla większości firm.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 24 Nov 2006 - 08:58
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT("JarekK":28f9j767)
...więcej niż Sport nie powinno się robić, bo bywa, że przy 240KM zrywają się korby (oczywiście to nie sam program na 240KM ).
Dotyczy to D5 o mocy 163KM...



Albo aftomat getribe się wysrywa jak miał CrossCantry. Mówiłem mu po pierwszym unfalu aby osłabić soft, ale on wymienił getribe i zaraz wysrał drugą


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
some0NE
post Fri, 24 Nov 2006 - 11:16
Post #19


Rookie
Dołączył: Fri, 22 April 2005
Skąd: W-wa / Nowa Sól





CYTAT("ctv":v3je34mh)
nic nie trzeba pruc idzie po kablu jak zły


a jaka cena takiego zabiegu u Was?


--------------------
Tomasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Fri, 24 Nov 2006 - 11:27
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("some0NE":1uoc0119)
a jaka cena takiego zabiegu u Was?

Bierz telefon i dzwoń, nikt Ci tu ceny otwartym tekstem nie napisze. Takie zasady


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:08