![]() ![]() |
Tue, 07 Oct 2025 - 22:10
Post
#1
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2009 |
Witam. Szukam kogoś kto powie mi coś mądrego bo moje ścieżki rozumowania gdzieś się skończyły. Pacjent passat b6 2.0 16v kod bloku BMR. Po założeniu nowego nissensa po 70km stanął wirnik. Wszystko zrobione zgodnie ze sztuką - filtry, oleje, sprawdzone ciśnienie przed Turbo, zmierzone przepływy na przewodach, odpływy jak ujście z kibla. To co było dostępne z vw - sprawdzone wg danych z zeszytu VAG edycja 03.2012 odnośnie silników 2.0 16v. Po zatrzymaniu wirnika w obudowie sprawdzone ponownie ciśnienia - wszystko książkowo - żadnych zaników ciśnienia, anomalii.... Czy naprawdę miałem takie szczęście, że tak się trafiło czy szukać czegoś jeszcze?
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 07 Oct 2025 - 22:10
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 06:06 |