![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jakie są róznice w tych silnikach w praktyce
Jak wychodza po programie ? czy róznią sie tylko turbiną czy tez wtryskiwaczami ? bo w etce online widać ze rózne turbiny ale nie wiem czy układ wtryskowy jest identyczny czy program robi sie po kabelku ? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
turbo inne, pompa i wtryski te same ale inne parametry są w ecu ustawione,
150KM bez problemu robi się na około 190-200KM a 190/184 wyjdzie 210-215km po zrobieniu hybrydy usunięciu dpf z 150/190 można zrobić bezdymnie 240-250km -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy turbo ze 190 jest PnP?
zakładam że nie bo pisałeś o hybrydzie czy leci to po kablu ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Jemu chodziło raczej o to że hybryda jest potrzebna do ataku na 250 kunia. Skoro pompa i sikawki są takie same to i reszta motoru powinna być podobna.
Dziwne, ETKA pokazuje że złom o takich oznaczeniach istnieje ale listy obsługiwanych silników Kess/K-tag i Galleto go nie posiadają... @rumianko czym to virusujesz? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
150 można bezproblemowo zrobić na 190 KM ale ze 190 KM ciężko bezpiecznie wycisnąć więcej niż 210-215 KM wiec przyrost mocy nie jest duży.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ok juz wszytsko jasne
wychodzi że 190 ma ciutke wydajniejszą turbine da sie zrobic po kablu bez utraty gwaranacji ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
duct tape większość programatorów robi ten sterownik przez OBD obojętnie czy fgtech/magpro/cmd/dimsport itp.., ja używam 3 dobrych legalnych programatorów, każde z nich ma możliwość odczytu i zapisu tych sterowników.
cowboy da się ale nie wszyscy nadal wiedza jak to zrobić...... -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
150 można bezproblemowo zrobić na 190 KM ale ze 190 KM ciężko bezpiecznie wycisnąć więcej niż 210-215 KM wiec przyrost mocy nie jest duży. Turbina ogranicza ta 190 ze takie kuse przyrosty? Kupilem wlasnie ten motor w dosc duzej budzie i liczylem na 240 koni i 500 Nm jak stuknie 1000 km Ile momentu poda wersja 190 po programie? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tiguan ?
w sumie jesli ta 150 to prawie że ograniczona programem 190 to lepiej brac 150 jak sie ma w planach remap z dołu to pewnie nadmucha ze 420NM turbina wiec jakoś ten klocek juz pojedzie we wszystkich tiguanach TDI siedzi DQ500 wiec skrzynia nie jest problemem -------------------- |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Tiguan ? w sumie jesli ta 150 to prawie że ograniczona programem 190 to lepiej brac 150 jak sie ma w planach remap z dołu to pewnie nadmucha ze 420NM turbina wiec jakoś ten klocek juz pojedzie we wszystkich tiguanach TDI siedzi DQ500 wiec skrzynia nie jest problemem W Tiguanie siedzi bitdi 240 i to dobrze jedzie jak na takiego klocka na 20" kolach Ja pytam o a6 ktore dosc niespodziewanie zamowilem ktore ma wg papierow 190/400 w quattro przy 1,9tony czyli raczej szalu nie bedzie stad pytam co tym mozna zrobic? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Gratki! Przy obecnych rabatach a6 to fenomenalna opcja.
Zaciera się różnica między paskiem i superbem. Daj znać jakie moce wyszły... Jak ja się zastanawiałem co kupić... a brałem pod rozwagę też a6 190KM... to Witek obiecywał 220 - 230KM. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
Gratki! Przy obecnych rabatach a6 to fenomenalna opcja. Zaciera się różnica między paskiem i superbem. Daj znać jakie moce wyszły... Jak ja się zastanawiałem co kupić... a brałem pod rozwagę też a6 190KM... to Witek obiecywał 220 - 230KM. dzięki, rzeczywiście rabaty które są oferowane na to auto to jakiś kosmos - chciałem coś większego ale dopiero znajomy mnie na to namówił w związku z polityką cenową na tym modelu. biały avant z s linem dobrze wygląda a kosztuje mniej niż passat nie mówiąc o superbie w podobnej specyfikacji. auto ma być przed świętami więc po nowym roku pójdzie na warsztat i dam znać co wyszło z tego seryjnego 190/400 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Zmieniał już ktoś w 150km turbo na wydajniejsze? Chodzi o silnik poprzeczny?
Z tego co porównywałem to z wersji 184km turbo powinno pasować, jest tam GTD1449. W wersji 190km siedzi turbo BV43D. Ciekawe jaka wydajność ma wodny intercooler w tym silniku? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
do 150KM nie pasuje turbo z 184/190
w 150 robiłem hybryde + ekologia out - wynik ~250/470 IC spokojnie daje rade przy takich parametrach. tu wykres jeszcze w trakcie opracowania softu. ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
No intercooler w silniku 2,0Tdi 150km jest mega wydajny.
Zrobilem dzisiaj loga na 4 biegu od 50 do 160km/h Temperatura zewnetrzna 6 stopni. W dolocie temperatura wzrosla tylko o 5 stopni ale jak auto sie rozpedzilo to zaczęla spadać. Poniżej zamieszam tego loga, auto jeszcze na seryjnym sofcie: http://log.malonetuning.com/chart/35086#H8...CfCigAAAA%3D%3D Sterownik tego silnika EDC17C64 bez problemu robi MPPS przez OBD |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
dodam tylko przy 250KM i temperaturze około 25C max co można osiągnąć to 50-60C i co najlepsze jest im szybciej jedziesz temperatura spada
![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Tue, 06 January 2004 Skąd: Otwock ![]() |
Sterownik tego silnika EDC17C64 bez problemu robi MPPS przez OBD tylko dopisz , że oryginalny i z pakietem tricore, bo zaraz bedzie post, ze ktos nie może ruszyc EDC17C64 MPPS-em z allegro ... ![]() P.S a tak z ciekawości Jarol , jak wyglada procedura odczyt/zapis EDC17C46/64 itp przez MPPS , tak samo jak MagPro X17 ? -------------------- TDI chiped by me ...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
tylko dopisz , że oryginalny i z pakietem tricore, bo zaraz bedzie post, ze ktos nie może ruszyc EDC17C64 MPPS-em z allegro ... ![]() P.S a tak z ciekawości Jarol , jak wyglada procedura odczyt/zapis EDC17C46/64 itp przez MPPS , tak samo jak MagPro X17 ? No to oczywiste ze oryginalnym. Kablem za 200zł z allego nie odważyłbym sie ruszać tych sterowników. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
oglądałem dzisiaj ten silniczek w tiguanie, oznaczenie DFG,
IC wodny jest ale coś przy turbinie jest namieszane bo rura wylotowa idzie do jakiegos diwajsa i dopiero potem do IC nie wiem co to jest ? laga nie ma bo orurowania jest 40cm ![]() nawet nie cisnąc na maksa sie tam 1,5 bara ładuje, https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35....amp;oe=5A1B9435 wersja bitrubo CUAA podobno remapem robi się na 300KM ! szok jaki postęp w tych silnikach się zrobił -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:09 |