![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 July 2007 ![]() |
Witam,
Wszystkich dawno mnie tu nie było ale zacząłem nowy projekt i chciałbym go opisać i zapytać bo paru rzeczy nie wiem albo nie znalazłem na forum czy też w internecie. Bazom do modyfikacji jest VW Jetta mk2 85r. Modyfikacje Silnik: Seria 1.3 Silnik który mam na oku: 1.9TDI 130km ASZ narazie cały silnik z osprzętem z serii. Układ wydechowy: Nierdzewny + końcowy tłumik Oryginał z G4 TDI Układ napędowy: Skrzynia biegów 5 Tylko mam pytanie który model skrzyni z G4 albo A3 ma najdłuższe przełożenia. Układ hamulcowy: Cały z G3 VR6 tarcze z przodu nawiercane i nacinane z tyłu standard. Zawieszenie: Tak jak na zdjęciach Amortyzatory: bilstein b4 VNE-4122 Sprężyny: Eibach 30/30mm BODY KIT: Grill bez znaczka ( ale zastanawiam się nad wróceniem normalnego grilla z czarnym znaczkiem ) Poszerzenia na nadkola już są zamówione czekam na paczkę. Lotka z wersji USA Car Audio: Radio: Pionier Wzmacniacz: Infinity 4 kanałowy Skrzynia: JBL 300w mocy ciągłej Głośniki: Z przodu 87mm JBL gto z tyłu jeden zestaw INFINITY 2 głośniki 16cm + 2 twittery Przydało by się zmienić skrzynie w zabudowę w bagażniku + obłożyć cały tył w dywanie. Auto ogólnie muszę dokładnie umyć a w środku wyprać jak również wymienić niektóre listwy czy też kupić nowe z ich braku. Naprawić fotel kierowcy. Ogólnie chciałbym zachować mniej więcej auto w orginale z zewnątrz jak i wewnątrz. Mechanika auta cała z G3 VR6 układ hamulcowy jak i zawieszenie, silnik z G4. I mam takie pytania: tak jak wyżej która skrzynia ma najdłuższe przełożenia ( 5 biegowa ) bo słyszałem że przy skrzyni (6) trzeba dorabiać łapy. Co do łap to które łapy z którego modelu kupić żeby podeszły bez problemu, chyba że trzeba podorabiać wszystkie?? Sprzęgło podobno seryjne z VW Sharan pasuje i wytrzymuje do 450nm, czy to dobry pomysł?? Piasty mam z VR6 a więc półosie też mam mieć z G3 VR6 czy też z innego modelu?? To co opisałem mam zamiar skończyć do końca kwietnia. Ale później chciał bym wsadzić większe turbo to co znalazłem to chyba najlepsze będzie GT22 i końcową moc około 200km i ponad 400nm. Co myślicie o takim projekcie?? Auto ma głównie służyć do jazdy na codzień. Pozdrawiam |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 11 October 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
car audio jest mocne
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 July 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
car audio jest mocne To raczej lekki sarkazm był, pewnie chodziło o to ze opis car audio zajmuje najwiecej miejsca w opisie całego projektu.. -------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 July 2007 ![]() |
no w sumie tak jest nie zauważyłem tego przy pisaniu. Może dlatego najwięcej tego wypisałem bo to wszystko miałem w G4 i wyciąłem i mi leżało w garażu.
Ale narazie nie mam po co pisać jakie turbo i inne rzeczy będą później dopóki nie wsadzę serii i nie odpalę. Napisałem ten temat też po to żeby się dowiedzieć jakie te części będę potrzebował żebym nie miał podwójnych kosztów. W sumie najkrócej opisując to cała mechanika z G3 VR6 a silnik z G4 ASZ ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
CYTAT Tylko mam pytanie który model skrzyni z G4 albo A3 ma najdłuższe przełożenia. GGU z Polo, Ibiza. 2200 obr 100 km/h 4 bieg 1800 obr 100 km/h 5 bieg 3000 obr około 180 km/h. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Car audio pożal się boże, na podobnym poziomie jak aktualny silnik, poczytaj dlaczego nie daje się głośników z tyłu, wzmacniacz tez żadne cudo...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
pisz na PW
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Car audio pożal się boże, na podobnym poziomie jak aktualny silnik, poczytaj dlaczego nie daje się głośników z tyłu, wzmacniacz tez żadne cudo... Dla sprostowania głośniki z tyłu sie daje nierzadko ale sa to zaawansowane instalacje car audio. Ale w drzwi a nie w półke. co do reszty wypowiedzi zgadzam sie w pełni ![]() Projekt bardzo ciekawy nie spotkałem sie jeszcze z takim pomysłem - ASZ w budzie Jetty. Mi tutaj bardziej by pasowała jakaś benzyna , silnik jeszcze nie kupiony wiec może warto to jeszcze przemyśleć ? Szczególnie jeśli nie będzie sie robić tym autem rocznie więcej jak 15 tys km. Chyba że może jadnak będzie wiecej jak 15tys km rocznie ? Równie ciekawą jeśli nie ciekawsza propozycją byłby 1.8T w tej budzie, bezproblemowe 200Km i mniej gimnastyki wieksza bezawaryjność. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
bez przesady, zalezy od rozmiaru kół w mk2 zazwyczaj 195/50/15 i robi to znaaaczną różnice Tyle miałem u siebie w Audi A3 koła 225/40/18. Więc jest punkt odniesienia... -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
na 195/50/15 przy 3tys jest poniżej 150kmh
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
na 195/50/15 przy 3tys jest poniżej 150kmh Przód 205/50/15 tył 195/65/15 168 km/h przy około 4200-4500 obr/min, nie wiem masa i koła robi aż takie różnice? -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Przód 205/50/15 tył 195/65/15 168 km/h przy około 4200-4500 obr/min, nie wiem masa i koła robi aż takie różnice? masa nie robi żadnej różnicy, elemnty skrzyni nie wiedzą jaki masz obwód koła ![]() za małe koła dają "krótsze" biegi a za duże dłuższe.. oczywiście nie jest to wskazane ale w małym zakresie można coś podziałać -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 July 2007 ![]() |
Co do silnika to też myślałem nad benzyną VR6, 2.0 GTi, i właśnie 1.8turbo tylko że w ostatnim roku wyszło mi ponad 40tyś km przejechane, dlatego padło na diesla
![]() co do koła to 215/50/r16 albo 215/45/r17 ![]() Audio wiem że nie jest zamontowane super i najlepiej by było jak bym je całe wymontował i zamontował na nowo, no i pewnie tak zrobię poszukam na forum jak to zamontować poprawnie. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 July 2007 ![]() |
Fuj będzie na dużym kole. Bez sensu. no tak niestety narazie na te tarcze z VR wchodzą najmniejsze 15' ale w przyszłości jak silnik przejdzie mody to tarcze będą z audo TT 312mm + zaciski z porsche wtedy nie wejdą 15' dlatego chce ominąć kupowanie kolejnych felg. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:08 |