![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Model Auta : VW Golf VII
Rodzaj Silnika : 2,0TDi DFF Modyfikacje silnika : - Turbosprężarka GTD2060 by Fmotors; - DP2,7" by Fmotors; - Wydech przelotowy Miltek 2,7" - Sprzęgło z CUNA - Wydajniejsza pompa intercoolera - Wydajniejsze wtryskiwacze - Wydajniejsza sekcja tłocząca w pompie wtryskowej Moc seryjna : 150Km/340Nm Chiptuning : 280Km/524Nm by JAROL Jest to chyba pierwszy silnik 2,0TDi o oznaczeniu DFF zmodyfikowany na tak dużą moc. Co ciekawe seryjny wodny intercooler ograna bez problemu. Przy temperaturze zewnętrznej 10 stopni w dolocie było maksymalnie koło 15 stopni przy doładowaniu 2,45bara. Auto pomimo dużej mocy, jeździ całkowicie bez dymu. ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
ciekawe jak cooler w lecie będzie ogarniał.
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Pierwszy raz miałem okazje jechać jako pasażer tak mocnym 2.0 TDI
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:03 |