![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 01 May 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
SPRZEDAM
Oryginalnie VW Golf 4 GTI 98r 1.8T 150km AGU kolor czarna perła. W tej chwili pod maską silnik R32 czyli 3.2 24v VR6 250km BMJ z 2004r. Napęd przedni, skrzynia FWD pochodzi z 2.3 VR5 150km, oznaczenie DZL, koło zamachowe jednomasowe odelżone i wyważone pochodzi z VR6 2.8 12v, sprzęgło seryjne z VR6 2.8 12v. Auto posiadam od 3 lat. Zostało sprowadzone z Holandi. Jestem pierwszym właścicielem w PL. Kupione jako 100% oryginalne GTI Exsluziv z przebiegiem 213tys km. Zaraz po kupnie auta zmieniłem sam osobiście silnik na VR6 2.8 24v 204km BDE. Silnik użytkowałem przez półtora roku. Półtora roku temu zmieniłem również sam osobiście silnik na 3.2 250km BMJ który pochodził z Audi A3 2004 sportback quattro dsg o przebiegu 102tys km. Silnik w 100% sprawny. Całkowicie bezawaryjny od początku swapu. Nie otwierany i nie kombinowany. Przy swapie zmieniłem tylko świece, olej i filtry. Rozrząd w dobrym stanie sprawdzony na vagu grupy 208 i 209 i wychodzi po 5 stopni na jeden wałek. Silnik chodzi równo, cicho, nie dymi i ma moc. Miesiąc temy byłem na hamowni obciążeniowej RS Motorsport w Rzeszowie i auto pokazało 263KM i 330Nm. Układ napędowy sprawny w 100%. Skrzynia i sprzęgło użytkowane były również na silniku 2.8 i zero problemów. Komputer silnika oryginalny z A3 3.2 manual został ogarnięty przez GenowefaGarage czyli ma wyłączone IMO, wyłączone sondy za katami, wyłączony egr i w ogóle większość nie potrzebnych rzeczy. Komputer nie wywala żadnych błędów odpowiedzialnych za pracę silnika. Na liczniku nie palą się żadne kontrolki. Licznik oryginalny z tego samochodu z silnika 1.8T. Zastosowany został emulator obrotomierza i licznik został przekodowany na 6 cylidrów. Klimatyzacja mechanicznie jest cała podłączona ale nie jest nabita. Nigdy nie miałem problemu z tym samochodem od początku swapu. Auto używam na codzień i nie chce się zepsuć. Zrobiłem od swapu 3.2 ponad 30tys km. A ogólnie tym autem ponad 60tys km. Jeżeli chodzi o zawieszenie to amorki przednie są seryjne 2.8 a tylne seryjne z GTI, sprężyny czerwone obniżające przód i tył. Przednie hamulce 312mm z golfa 4 2.8 a tylne 256mm wentylowane z 2.3 170km. Tarcze i klocki zdrowe w dobrym stanie. Z zewnątrz jak widać przednie lampy dymione oraz kierunkowskazy boczne dymione, halogeny w kratkach zderzaka, dokładka przednia + tylna + końcówki wydechu z Golfa 4 2.8 V6. Układ wydechowy wygląda tak: portki 2x50mm , potem rury 70mm, tłumik środkowy przelotowy 2,5 cala z 2.8 204km, tłumik końcowy na zamówienie w firmie PROEX przelotowy 2,5 cala. Auto posiada na alufelgach 17 cali 4x opony letnie Toyo T1R z 2014r cztery sztuki. Kupiłem je nowe i są w bardzo dobrym stanie. Ubezpieczenie ważne do lipiec 2016r, przegląd ważny do sierpień 2016r. Jeżeli chodzi o osiągi to auto mierzyłem pare razy na oponach cywilnych Toyo T1R i najlepszy czas do setki wyszedł 5,6s a na 1/4 mili 14,1s, czas 100-200km/h ok 14s. Waga auta to 1300kg. V-max na tej skrzyni to 240km/h i koniec biegu - nie aktualne bo w ostatnim czasie zamontowałem zębatki 5 biegu ze skrzyni TDI i jeszcze nie testowałem V-max ale 250km/h osiąga już bez problemu i widać po obrotach że spokojnie osiągnie się 260km/h + Auto sprzedaje dlatego bo już mi się troszkę znudziło i zakupiłem już A3 8P 3.2 VR6 250km Quattro DSG i chce je uturbić ![]() Filmy z udziałem golfa na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCAsR6hDI6RwTiDH-e4XHwYw Wyposażenie: - wspomaganie kierownicy - ABS EDS - elektryczne szyby - elektryczne lusterka - podgrzewane lusterka - centralny zamek na pilota - 2x kluczyk scyzoryk - alarm - climatronik - komputer pokładowy MFA - fotele Recaro - podłokietnik przód i tył - 2x airbag - alufelgi alutec 17 cali - opony letnie 4x Toyo T1r 2014r 4 sztuki 215/45/17 ZDJĘCIA W AUKCJI ALLEGRO - http://allegro.pl/vw-golf-4-gti-swap-r32-3...6246036572.html CENA - 18,500zł , Stalowa Wola woj. Podkarpacie , TEL 791 678 356 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:19 |