![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 September 2024 ![]() |
Cześć!
Chcę zrobić równe porty w moim 3.2 V6 busso i trafiłem na 2 rozwiązania. Jedno z katami w roli tłumików rozprężnych, za nimi y pipe, a drugie rozwiązanie krótsze, y pipe i dalej wspólny tłumik przelotowy (na tym rozwiązaniu jeździł dość popularny na zlotach chłop, który zrobił z tego auta +60KM). Jaka powinna być zasada? Tłumiki przed, czy za łączeniem? Wydaje mi się że przed, ale co to osiągnął gość z drugim rozwiązaniem daje do myślenia. https://zapodaj.net/plik-5d3TRmkHYv https://zapodaj.net/plik-405GjDL6Nr I drugie pytanie. średnica pojedynczego portu to oryginalnie 54mm (czego nie chcę zmieniać), ale po połączeniu wszystkich cylindrów chciałbym celować w 3 cale. Wszyscy dają 2,5 cala ale wydaje mi się to na granicy odpowiedniego przepływu. Moc fabryczna 250KM. Doradźcie coś. PS. Równe porty w tym aucie to konieczność a reszta wydechu jest już w takim stanie, że przy okazji zmiany chciałbym się pobawić. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
przy 250km 2.5" będzie wystarczające.
średnice a co do tłumików to jeśli będą odpowiednio zbudowane to ich umiejscowienie nie będzie grało roli. Ważne aby wydech był spawany w podwójnej osłonie gazowej jeśli z tytanu lub nierdzewu i aby nie było stopni między kolejnymi segmentami |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:02 |