Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Uturbianie Wolnossącego diesla, TUD3/5
Dziku
post Tue, 24 Apr 2012 - 15:26
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jakieś pomysły, może know how?
Podobno pompa z xud siada, kolektory trzeba by wyrzeźbić oba, bo dolot w obu ma koszmarny kształt i zajmuje po wuju miejsca.

Tylko jakie turbo do tego zastosować? Wielkich mocy nie oczekuję, ale jakby się z serynych 58KM/95nm(dla tud3 50KM/82nm) dało zrobić połowę więcej, byłoby fajnie. Podejżewam że jeśli pompa z xud rzeczywiście siada, to seria powinna starczyć, tak jak wtryski z xud...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Apr 2012 - 15:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CrocodileReggae
post Tue, 24 Apr 2012 - 17:10
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





Dziku... pionierski pomysł!
Trudno chyba by było wydumać równie abstrakcyjną bazę pod mody.
Skąd ten kierunek?



--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 24 Apr 2012 - 17:46
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Why abstrakcyjną? Jest małe tanie i lekkie, a że mam takie dwa, to na jednym moge testować. XUD nie włożę bo ciężki, chcę zobaczyć co moge wydłubać z tego, tylko dalej nie wiem jakie turbo zeby sensownie wstało i napompowało trochę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Tue, 24 Apr 2012 - 19:05
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





http://www.forum-auto.com/tuning/preparati...sujet383221.htm


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris309
post Wed, 25 Apr 2012 - 08:48
Post #5


User
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Rybnik





CYTAT(Dziku @ Tue, 24 Apr 2012 - 15:26) *
Jakieś pomysły, może know how?
Podobno pompa z xud siada, kolektory trzeba by wyrzeźbić oba, bo dolot w obu ma koszmarny kształt i zajmuje po wuju miejsca.

Tylko jakie turbo do tego zastosować? Wielkich mocy nie oczekuję, ale jakby się z serynych 58KM/95nm(dla tud3 50KM/82nm) dało zrobić połowę więcej, byłoby fajnie. Podejżewam że jeśli pompa z xud rzeczywiście siada, to seria powinna starczyć, tak jak wtryski z xud...


TUD to silnik robiony tylko na małe spalanie - jest lekki do bólu, ma małe rezerwy, już w serii słabe głowice i plastelinowy dół - TUD3 (alublok) jest pod tym względem słabszy niż TUD5 (blok żeliwny). Jak chcesz coś rzeźbić na bazie TUD to szukaj silnika z Taty Indica TD (buda przed modelem Vista) - tam był wzmocniony TUD5 (natrysk na denka tłoków, inny wał, inne korby, inna głowica), o pojemności zmniejszonej do 1.4, i z turbinką. Coś 65-70KM w serii. I do tego obowiązkowo IC oraz mocniejszy układ chłodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 25 Apr 2012 - 15:18
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Temat francuza podsunął mi kilka pomysłów, między innymi z kolektorem z tud3, z tym że ja bym IC posadził z przodu.
Turbo trzeba posadzić niżej, pod kolektorem, tylko trzeba zrobić konwersję sterowania skrzynią z cięgien, na linki z c3 i się zmieści.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 25 Apr 2012 - 16:25
Post #7


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





o ludu...niektórym chyba sie na maxa nudzi że im takie pomysły do głowy przychodzą ;-)


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Wed, 25 Apr 2012 - 17:56
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





CYTAT(Dziku @ Wed, 25 Apr 2012 - 15:18) *
Turbo trzeba posadzić niżej, pod kolektorem


Jak dla mnie to tam jest za mało miejsca by wpuścić turbo w dół. Jedyna opcja kolektora to krótki skrzynkowy lub ewentualnie pokombinować z top mountem wink.gif

(nie komentować kolektora, to nie ja robiłem tongue.gif )
http://imageshack.us/photo/my-images/838/20110816002.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/20110816001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41/20110816q.jpg/


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 26 Apr 2012 - 00:45
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Ale właśnie miejsca jest od cholery, tylko trzeba wypieprzyć sierżana i cięgła...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 07 Jun 2012 - 23:53
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





No dobra, kto jest w stanie określić potencjał ihi rhb4, takiej jak w 1.7td isuzu? W oplu to wydmuchało 82KM, ile więcej może?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Fri, 08 Jun 2012 - 10:35
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Dziku @ Thu, 07 Jun 2012 - 23:53) *
No dobra, kto jest w stanie określić potencjał ihi rhb4, takiej jak w 1.7td isuzu? W oplu to wydmuchało 82KM, ile więcej może?


ja miałem 105 koni przy 0.8bara w benzyniaku 1.1 (na lpg)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Fri, 08 Jun 2012 - 20:00
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Wg producenta do 175km w PB i 130km ON wink.gif
http://www.ihi-turbo.com/turbo_RHE-RHF.htm


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotras155
post Mon, 16 Jul 2012 - 21:13
Post #13


User
Dołączył: Fri, 11 December 2009
Skąd: Poznań





podepnę sie pod temat ale na temat innego auta ale cel ten sam żeby nie zaśmiecać głupotami forum prosił bym kogoś co się w miarę zna na uturbieniu diesla to dał znać na pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:13