![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
Witam .
Po raz kolejny wydmuchało mi dorobioną uszczelkę znajdującą się pomiędzy kolektorem wydechowym a turbosprężarką . W oryginale te części były pasowane podobno na styk bez żadnej uszczelki , niestety mój kolektor jak i muszla turbiny są po przejściach i taki patent nie przejdzie . Poradźcie z czego dorobić taką uszczelkę . Wszelakiego rodzaju aluminiowe i aluminiopochodne rzeczy już testowałem , tak samo jak cudPasty do wydechów i inne śmieci , a nawet materiały , z których dorabiałem uszczelki pod wydech w n/a Kolektor jest od fordowskiego 1.6 CVH a turbina to T2 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
miedź
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
powykrecaj szpilki z kolektora, odkrec muszle od sprezarki i splanuj obie powierzchnie.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
miedź wydmucha - lepiej z kwasówki
najlepiej splanować -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
Miedź już wydmuchało
![]() Co do planowania - robiłem - problem się zaczyna gdy wszystko się nagrzeje mocno . Kolektor był spawany i chyba nierówno się rozszerza pod wpływem temperatury , dlatego złożenie po planowaniu obu powierzchni nie pomogło . |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Miękka stal jakaś. Ale stal.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
Czacza - też o tym myślałem - pomiędzy kolektor a głowice mam właśnie uszczelkę ze złożonych do siebie 4 czy 5 cieniutkich blaszek .
Jak nic innego nie da rady wydumać to będę rzeźbił coś takiego |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jeżeli flansza w tej t2 ma takie wymiary jak np t25 z sx to polecam uszczelke z lublina
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
Flansza jest trójkątna z niesymetrycznie rozstawionymi otworami na szpilki . Lublin nie miał czasem kwadratowej jak przy T3 ?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Hej!
Uszczelka do 1.8T od K03 w Audi/Vw ma też trójkątny kształt: ![]() Zobacz może dopasujesz, to ta obok pasty. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
Kurde - będę musiał popatrzeć
![]() Mam pytanko jeszcze jedno - ile wytrzymuje taka pasta Bosala ? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 September 2003 Skąd: wawa ![]() |
może to nie jest najlepszy pomysł , ale czy nie można byłoby dorobić uszczelki w dwoma zakładkami
jedna w strone kolektora , druga w stronę turbo ![]() -------------------- www.meganecoupe.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
pasta przed turbiną to nie najlepszy pomysł
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
daj szilki lub sruby z kwasniaka zwykle stalowe pod wplywem tempperatury rozciagaja sie nawet jak beda najlepszej kalsy , robi sie nieszczelnosc w 1.8t zwkle sruby nie dawaly rady caly czas byl problem ze po kródkikm czsie robila sie niesczelnosc , orio sruby byly zamówieone w serwisie lecz byly nie osiagalne przez kilka miesiecy
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Dorób sobie sam uszczelkę z blachy nierdzewnej (kwasówki) i jakąś sztancą (lub doraźnie śrubokręt + młotek + podłoże z miękkiego drewna) zrób przetłoczenie pośrodku płaszczyzny przylegania. Przynajmniej u mnie przy k04 taki patent wytrzymuje dłużej niż fabryczna uszczelka z wielowarstwowej blachy
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Splanuj powierzchnie i wygrzej kolektor, powinno pomóc. To nie jest droga operacja+uszczelka z kwasówki
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 March 2006 ![]() |
zastanawia mnie to co napisales Zoltar . Czemu tak uwazasz? Ja gdy wymienailem usczele meidzy turbo a kolektorem w sr20det zarzucilem paste dla pewnosci..
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 03 March 2005 Skąd: O.B.R. Niestachów ![]() |
bo jak pasta stwardnieje i sie ukruszy i wpadnie na wirnik to moze go uszkodzić.
-------------------- Nissan Almera GTi
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
ja uzywam pasty do kominkow (sic!). nic nie wieje i nie kruszeje
![]() ...chociaz gwarancji nie dam ze tak bedzie u kazdego -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:13 |