Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Uszczelka między kolektor a muszlę turbosprężarki, dorabianie
Żółwik Tuptuś
post Sun, 21 Dec 2008 - 20:29
Post #1


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





Witam .

Po raz kolejny wydmuchało mi dorobioną uszczelkę znajdującą się pomiędzy kolektorem wydechowym a turbosprężarką .
W oryginale te części były pasowane podobno na styk bez żadnej uszczelki , niestety mój kolektor jak i muszla turbiny są po przejściach i taki patent nie przejdzie .

Poradźcie z czego dorobić taką uszczelkę .

Wszelakiego rodzaju aluminiowe i aluminiopochodne rzeczy już testowałem , tak samo jak cudPasty do wydechów i inne śmieci , a nawet materiały , z których dorabiałem uszczelki pod wydech w n/a

Kolektor jest od fordowskiego 1.6 CVH a turbina to T2

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 21 Dec 2008 - 20:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Sun, 21 Dec 2008 - 20:41
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





miedź


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 21 Dec 2008 - 21:00
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





powykrecaj szpilki z kolektora, odkrec muszle od sprezarki i splanuj obie powierzchnie.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sun, 21 Dec 2008 - 21:01
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





miedź wydmucha - lepiej z kwasówki

najlepiej splanować


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Żółwik Tuptuś
post Sun, 21 Dec 2008 - 21:08
Post #5


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





Miedź już wydmuchało sad.gif

Co do planowania - robiłem - problem się zaczyna gdy wszystko się nagrzeje mocno . Kolektor był spawany i chyba nierówno się rozszerza pod wpływem temperatury , dlatego złożenie po planowaniu obu powierzchni nie pomogło .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 21 Dec 2008 - 21:31
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Miękka stal jakaś. Ale stal.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Żółwik Tuptuś
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:09
Post #7


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





Czacza - też o tym myślałem - pomiędzy kolektor a głowice mam właśnie uszczelkę ze złożonych do siebie 4 czy 5 cieniutkich blaszek .

Jak nic innego nie da rady wydumać to będę rzeźbił coś takiego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:21
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jeżeli flansza w tej t2 ma takie wymiary jak np t25 z sx to polecam uszczelke z lublina wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Żółwik Tuptuś
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:36
Post #9


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





Flansza jest trójkątna z niesymetrycznie rozstawionymi otworami na szpilki . Lublin nie miał czasem kwadratowej jak przy T3 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:43
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(Żółwik Tuptuś @ Sun, 21 Dec 2008 - 22:36) *
Flansza jest trójkątna z niesymetrycznie rozstawionymi otworami na szpilki . Lublin nie miał czasem kwadratowej jak przy T3 ?

tak w lublinie jest prostokątna flansza , jak masz trójkątna to może taką jak w audi np tt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 22 Dec 2008 - 12:34
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Hej!
Uszczelka do 1.8T od K03 w Audi/Vw ma też trójkątny kształt:



Zobacz może dopasujesz, to ta obok pasty.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Żółwik Tuptuś
post Mon, 22 Dec 2008 - 19:05
Post #12


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





Kurde - będę musiał popatrzeć smile.gif dzięki .

Mam pytanko jeszcze jedno - ile wytrzymuje taka pasta Bosala ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciapciak
post Mon, 22 Dec 2008 - 20:38
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 16 September 2003
Skąd: wawa





może to nie jest najlepszy pomysł , ale czy nie można byłoby dorobić uszczelki w dwoma zakładkami
jedna w strone kolektora , druga w stronę turbo rolleyes.gif


--------------------
www.meganecoupe.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 22 Dec 2008 - 21:43
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





pasta przed turbiną to nie najlepszy pomysł wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 22 Dec 2008 - 23:42
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





daj szilki lub sruby z kwasniaka zwykle stalowe pod wplywem tempperatury rozciagaja sie nawet jak beda najlepszej kalsy , robi sie nieszczelnosc w 1.8t zwkle sruby nie dawaly rady caly czas byl problem ze po kródkikm czsie robila sie niesczelnosc , orio sruby byly zamówieone w serwisie lecz byly nie osiagalne przez kilka miesiecy
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 23 Dec 2008 - 00:00
Post #16


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Dorób sobie sam uszczelkę z blachy nierdzewnej (kwasówki) i jakąś sztancą (lub doraźnie śrubokręt + młotek + podłoże z miękkiego drewna) zrób przetłoczenie pośrodku płaszczyzny przylegania. Przynajmniej u mnie przy k04 taki patent wytrzymuje dłużej niż fabryczna uszczelka z wielowarstwowej blachy


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 23 Dec 2008 - 00:19
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Splanuj powierzchnie i wygrzej kolektor, powinno pomóc. To nie jest droga operacja+uszczelka z kwasówki


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aq.
post Tue, 23 Dec 2008 - 01:38
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 18 March 2006





zastanawia mnie to co napisales Zoltar . Czemu tak uwazasz? Ja gdy wymienailem usczele meidzy turbo a kolektorem w sr20det zarzucilem paste dla pewnosci..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PUMA RST
post Tue, 23 Dec 2008 - 07:21
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Thu, 03 March 2005
Skąd: O.B.R. Niestachów





bo jak pasta stwardnieje i sie ukruszy i wpadnie na wirnik to moze go uszkodzić.


--------------------
Nissan Almera GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 23 Dec 2008 - 11:30
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





ja uzywam pasty do kominkow (sic!). nic nie wieje i nie kruszeje smile.gif



...chociaz gwarancji nie dam ze tak bedzie u kazdego


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:13