![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 12 September 2013 ![]() |
Witajcie,
Walczyłem dziś z rozrządem w BMW e36 compact z końca produkcji z silnikiem m43b19tu. Ustawiłem pierwszy tłok w GMP, zablokowałem koło zamachowe plus dodatkowo kluczem koło pasowe. Ustawiłem wałek z krzywkami na pierwszym cylindze skierowanymi w górę w kształt litery V i tak go zablokowałem aby "kwadrat" był równolegle z głowicą. Założyłem koło zębate wałka ze strzałką prostopadle do płaszczyzny głowicy skierowaną w górę. Problem mam z kołem impulsowym dla czujnika wałka - nie mogę znaleźć nic na jego temat w żadnych materiałach BMW. Ze zdjęć które znalazłem w internecie wygląda na to, że strzałki na tych kołach mają się pokrywać, jak na tym zdjęciu: ![]() zaś w zdjęciach które zrobiłem przy rozbieraniu wygląda na to, że strzałki te powinny być naprzeciw siebie ![]() ![]() Jak to poprawnie ustawić? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 10:01 |