![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2016 ![]() |
Witam!
Posiadam Passata 1.9 TDI AHH i chciałbym zmodyfikować w nim układ dolotowy (intercooler, orurowanie, filtr powietrza, EGR out, kolektor dolotowy). Wiem, że założenie kolektora od AWX daje przyrosty, ale zainteresowałem się kolektorami Custom, znalazłem w sieci takie coś: http://profidiesel.net/index.php?main_page...products_id=114 Czy ktoś to testował? Kto w Polsce zrobiłby to na podobnym albo lepszym poziomie? Czy istnieją takie customy do silników umieszczonych wzdłużnie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 05 November 2012 ![]() |
Nie wspomniałeś nic nt. dotychczasowych modyfikacji (jeśli są) - zatem w 90 konnym AHH custom kolektor to sztuka dla sztuki.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2016 ![]() |
Na razie seria. Celuje w 250 koni.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 30 April 2012 Skąd: Śląsk ![]() |
Kolejny temat który pewnie skończy się w sferze marzeń. Ludzie nie zdają sobie sprawy jaki worek hajsu jest potrzebny żeby przekroczyć 240 koni w VP.
Poza tym zakichany i popularny jak masło, kolektor ssący z AWX wystarcza do 280 koni lekko. I zamiast wydawać miliony na zasmolone kolektory zza granicy, wydaj kase na porządną pompę, turbo wtryski i FMIC. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Co niby ten kolektor ma dać?
jeśli faktycznie masz AHH to masz wtedy ori 11ke. Wiec zakładasz wtryski 270-290, turbo GTB20-22V albo VKLR, kolektor ssący AWX, fmic, tłumik końcowy. Po strojeniu powinno być okolicy 250KM. Oczywiści jeśli silnik i pompa zdrowa. Bez wielkich kombinacji customowych kolektorów i stożków.. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:29 |