![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa ![]() |
![]() Turbosprężarki JRspec zbudowane są w oparciu o wysokiej jakości łożyska ślizgowe (seria JB) oraz kulkowe (seria BB) firmy NSK (made in Japan). Oprócz standardowej wersji GT posiadamy również GTX z powiększonym aż do 5mm w stosunku do seryjnego, kutym kołem kompresji CNC (billet wheel), pozwalającym uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składane w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane w wersjach BB łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwylke przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie. Cytując słowa Driftingowego Mistrza Polski Pawła Treli "To samo, co G*rrett, tylko 3x tańsze i daje więcej mocy" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dzięki szerokiej, stałej ofercie oraz najwyższej jakości produktów, z naszych części korzysta czołówka polskich tunerów, m.in.: VTG, CompSport, Cinsoft, Dynosoft, Mickey Garage, G-Garage, Shift-R, WalasTuning, CTR Tuning, Digitun, Coobcio Garage, WST Garage, WSTR Garage, Jetronik, FROG Racing itd oraz profesjonalne teamy i zawodnicy, m. in.: Indywidualny Mistrz Polski i Europy w Rallycrossie Łukasz Zoll, czołówka polskiego driftu, w tym Drużynowy Mistrz Polski BudMat Auto RB Team, Indywidualni Mistrzowie Polski: Paweł Trela (2011), Bartosz Stolarski (2007, 2013, 2014), Maciej Bochenek (2010, 2012) oraz wielu innych! Mnóstwo jest także szybkich aut streetowych oraz dragowych, np. nasza blisko 2000 konna Calibra Tsunami ![]() Dołącz do nich i tuninguj swoje auto na naszych częściach! [b]Zapraszamy firmy do współpracy, oferujemy atrakcyjne rabaty! Kontakt przez PW, tel: 793 593 993, mail: tuning@fmic.pl, gg: 13384234 Zapraszamy na WWW.FMIC.PL Dołącz do nas na Facebook'u !!! Pozdrawiam, mrowczan -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:15 |