Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Turbo z TDI AWX do AJM
fatum90
post Sun, 11 Nov 2012 - 13:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Wwa/okolice





Witam.
Kilka dni temu padła ori sprężarka w AJM. Na półce leży turbo od AWX w idealnym stanie.
Mam pytanie odnośnie montażu tej mocniejszej turbiny.
Auto aktualnie bez żadnego virusa. Czy po zamontowaniu w/w turbiny konieczna będzie modyfikacja oprogramowania?
Czy mogą występować jakieś problemy związane z tą podmianką?
Czy może lepiej sobie odpuścić i szukać regenerowanej ori turbiny do AJM?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Nov 2012 - 13:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zgredd
post Sun, 11 Nov 2012 - 17:05
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





W jakim samochodzie? Nie trzeba robić korekty oprogramowania wszytsko będzie działać. Będzie potrzebna przejściówka na wąż od IC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fatum90
post Sun, 11 Nov 2012 - 17:35
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Wwa/okolice





Turbina będzie wymieniana w Passacie TDI 1999r AJM. Przejściówkę mam już namierzoną (http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i2775313937.html). Chciałem się upewnić czy po zamontowaniu wiekszej sprężarki nie będzie jakiś efektów ubocznych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Sun, 11 Nov 2012 - 19:50
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Przy okazji zmień sobie program, w tym aucie koszt nie wielki a 150-160 KM przy zdrowych pompkach w zasięgu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fatum90
post Sun, 11 Nov 2012 - 19:53
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Wwa/okolice





A możesz przybliżyć jakie mogą być koszta takiego virusa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Mon, 12 Nov 2012 - 08:10
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





+- 1000 pln i to u nie garażowego tunera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 12 Nov 2012 - 08:12
Post #7


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





1000-1500zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 12 Nov 2012 - 21:06
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





800zl u nas:) Panowie nie popadajmy w paranoje z tymi cenami. to stare EDC15:]


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fatum90
post Mon, 12 Nov 2012 - 22:04
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Wwa/okolice





Powiem tak, aktualnie nie przewiduję żadnych modów ale nikt nie wie co przyniesie czas smile.gif
Auto ma przebieg 300tyś, silnik i skrzynia jak dotąd w bdb stanie(dbam o samochód).
A możecie mi powiedzieć jak zniesie takiego virusa tip-tronik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Tue, 13 Nov 2012 - 22:46
Post #10


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





CYTAT(peter22 @ Mon, 12 Nov 2012 - 08:12) *
1000-1500zł

tos wyskoczył z cena ohmy.gif 900 zł mysle ze to taka górna granica za takie mody


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrTea
post Thu, 06 Dec 2012 - 22:21
Post #11


User
Dołączył: Wed, 12 September 2012





w Otwocku jest bardzo dobry spec ktory mi robi z hamownią drogową.
Mnie program takiego auta (ajm + awx) kosztował ~500zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Thu, 06 Dec 2012 - 22:49
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





czy to Spanky ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Sat, 08 Dec 2012 - 07:48
Post #13


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





Zgadza sie biggrin.gif


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Thu, 27 Dec 2012 - 22:43
Post #14


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





CYTAT(tvn @ Thu, 06 Dec 2012 - 22:49) *
czy to Spanky ?

Ta, ciężko się z nim ostatnio dogadać... Ale fakt faktem programy robi dośc dobre i relatywnie niedrogie(robił mi softa) , jak się już znim dogadasz, ale, wracając do tematy, zamiana turbiny 1749V(AJM) na 1749VA(awx) to trochę bez sens.. na Vce wykręcisz bez bólu 140-150 KM (o ile - PD sprawne) ,Tip tronic zniesie... o ile- sprzęgło jeszcze w dobrym stanie... Ale o turbinach poczytaj...Nawet na tym forum, zmień na pewno wcześniej kolektor dolotowy, na ten z AWX/AVF(zanim zamontujesz dobrze wyczyść w środku) Odłącz sobie EGR, zrób sobie soft pod taki "stage"... Jak będzie mało.. poszukaj BRD( plug &play,można już za 500zł łyknąć - mi się udało, rok już lata bez awantur- PUK PUK PUK - odpukane biggrin.gif ) jak nie to 2256..(wymaga przeróbek) 2260..(generalnie tylko pożenienie sterowania geometrią) czy chociaż CAHA...(przeróbka) albo 2556...(duża rzeźba ale ponoć efekty niezłe!) I tak nie wyskoczysz ponad 220KM...

Oczywiście to tylko moje SUBIEKTYWNE odczucia które sobie wyklarowałem na bazie własnych doświadczeń ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Fri, 28 Dec 2012 - 23:07
Post #15


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





heh ale wsadzenie CAHA czy GTB to juz calkiem inna liga...
Caha musisz flansze dorabiac, GTB jeszcze sterowanie.
do tego wydajne PD, wydech pasowało by ruszyc.
FMIC, o hamulcach nie wspomne bo majac 200++ powodzenia jezdzenia na seryjnych 288


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:38