![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Wwa/okolice ![]() |
Witam.
Kilka dni temu padła ori sprężarka w AJM. Na półce leży turbo od AWX w idealnym stanie. Mam pytanie odnośnie montażu tej mocniejszej turbiny. Auto aktualnie bez żadnego virusa. Czy po zamontowaniu w/w turbiny konieczna będzie modyfikacja oprogramowania? Czy mogą występować jakieś problemy związane z tą podmianką? Czy może lepiej sobie odpuścić i szukać regenerowanej ori turbiny do AJM? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
W jakim samochodzie? Nie trzeba robić korekty oprogramowania wszytsko będzie działać. Będzie potrzebna przejściówka na wąż od IC.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Wwa/okolice ![]() |
Turbina będzie wymieniana w Passacie TDI 1999r AJM. Przejściówkę mam już namierzoną (http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i2775313937.html). Chciałem się upewnić czy po zamontowaniu wiekszej sprężarki nie będzie jakiś efektów ubocznych.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Przy okazji zmień sobie program, w tym aucie koszt nie wielki a 150-160 KM przy zdrowych pompkach w zasięgu
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Wwa/okolice ![]() |
A możesz przybliżyć jakie mogą być koszta takiego virusa?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
+- 1000 pln i to u nie garażowego tunera
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
1000-1500zł
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
800zl u nas:) Panowie nie popadajmy w paranoje z tymi cenami. to stare EDC15:]
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Wwa/okolice ![]() |
Powiem tak, aktualnie nie przewiduję żadnych modów ale nikt nie wie co przyniesie czas
![]() Auto ma przebieg 300tyś, silnik i skrzynia jak dotąd w bdb stanie(dbam o samochód). A możecie mi powiedzieć jak zniesie takiego virusa tip-tronik? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
1000-1500zł tos wyskoczył z cena ![]() -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 12 September 2012 ![]() |
w Otwocku jest bardzo dobry spec ktory mi robi z hamownią drogową.
Mnie program takiego auta (ajm + awx) kosztował ~500zł |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
czy to Spanky ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
Zgadza sie
![]() -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 ![]() |
czy to Spanky ? Ta, ciężko się z nim ostatnio dogadać... Ale fakt faktem programy robi dośc dobre i relatywnie niedrogie(robił mi softa) , jak się już znim dogadasz, ale, wracając do tematy, zamiana turbiny 1749V(AJM) na 1749VA(awx) to trochę bez sens.. na Vce wykręcisz bez bólu 140-150 KM (o ile - PD sprawne) ,Tip tronic zniesie... o ile- sprzęgło jeszcze w dobrym stanie... Ale o turbinach poczytaj...Nawet na tym forum, zmień na pewno wcześniej kolektor dolotowy, na ten z AWX/AVF(zanim zamontujesz dobrze wyczyść w środku) Odłącz sobie EGR, zrób sobie soft pod taki "stage"... Jak będzie mało.. poszukaj BRD( plug &play,można już za 500zł łyknąć - mi się udało, rok już lata bez awantur- PUK PUK PUK - odpukane ![]() Oczywiście to tylko moje SUBIEKTYWNE odczucia które sobie wyklarowałem na bazie własnych doświadczeń ;-) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
heh ale wsadzenie CAHA czy GTB to juz calkiem inna liga...
Caha musisz flansze dorabiac, GTB jeszcze sterowanie. do tego wydajne PD, wydech pasowało by ruszyc. FMIC, o hamulcach nie wspomne bo majac 200++ powodzenia jezdzenia na seryjnych 288 -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:38 |