![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
Mam zamiar zmontować turbo do mojego gsxr 1100, który posiada podciśnieniowe gaźniki, ale nie do końca wiem co z nimi zrobić.
Trzeba założyć pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa, ale co dalej? Co z przepustnicami podciśnieniowymi? Przecież w nadciśnieniu nie będą działały |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
A gaźników z tego moto które miało turbo (nie pamiętam który, jakaś Kawa) nie możesz zaadaptować?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
Ciężko znaleźć takie gaźniki, poza tym było by dużo roboty z ich założeniem do mojego moto
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jedyne rozwiązanie to komp SA np EMU przeróbka na wtrysk i dopiero jazda... Czemu? odpowiedz banalna jak już wogule ogarniesz gaźniki a na 95% ci się to nie uda to jak wystroisz zapłon? Za 2tys kupujesz EMU i oba problemy rozwiązane... Zostaje tylko problem jak zrobić przekładkę odprężająca jaka turbinę dać aby nie zrzuciło cię po pierwszym dodaniu gazu i upa innych pomniejszych rzeczy typu airbox bo plastikowy rozsadzi od razu...
Wiem że mój post jest trochę krytykujący i drwiący ale swego czasu sporo się zastanawiałem na podobnymi koncepcjami jednak musisz się liczyć ze instalacja turbo pochłonie na pewno wartość motocykla lub więcej... Poza tym kibicuje bo to ciekawy pomysł na streetfightera... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Jedyne rozwiązanie to komp SA np EMU przeróbka na wtrysk i dopiero jazda... Czemu? odpowiedz banalna jak już wogule ogarniesz gaźniki a na 95% ci się to nie uda to jak wystroisz zapłon? Za 2tys kupujesz EMU i oba problemy rozwiązane... Zostaje tylko problem jak zrobić przekładkę odprężająca jaka turbinę dać aby nie zrzuciło cię po pierwszym dodaniu gazu i upa innych pomniejszych rzeczy typu airbox bo plastikowy rozsadzi od razu... Wiem że mój post jest trochę krytykujący i drwiący ale swego czasu sporo się zastanawiałem na podobnymi koncepcjami jednak musisz się liczyć ze instalacja turbo pochłonie na pewno wartość motocykla lub więcej... Poza tym kibicuje bo to ciekawy pomysł na streetfightera... pozostaje kwestja tego czy emu obsłuży takie wysokie obroty bo to wcale nie jest takie oczywiste. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
12tys to niby max obroty z instrukcji ale trzeba by się jadzwina spytać ile więcej obsłuży bo wiem ze odpalali jednocylindrowy silnik kręcący się trochę wyżej....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Jak znasz angielski to poszukaj tekstów o instalkach typu draw thru i blow thru, wybierz najłatwiejsze dla siebie i montuj turbo
Pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Dokłądnie, daje się gaxnik przed turob i po sprawie... ale ma to tez swoje wady... Poczytaj, nawet na tym forum zkałądałem o tym dwa wątki, inni tez i było wszystko łądnie wyjasnione!
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Tu jest przykład draw throught w motocyklu
http://www.youtube.com/watch?v=UHaR998-glU -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Gaźnik przed turbo to skundlenie tego motocykla i drut najwyższych lotów bo nie wiem jak wyobrażacie sobie 4 gaźniki przed turbo? Jaki to będzie miało podział mieszanki o reakcji na gaz nie mówię? No ale zawsze można wywalić seryjne gaźniki dać jeden od poloneza przed turbo do tego zapłon wystroić rezystorem i jazda pod remize....
Ku..a panowie każde rozwiązanie gaźnik plus turbo w sportowym motocyklu 4cyl+4gażniki to drut jak cholera i zapewniam wam że takie gówno objedzie każdy ogarnięty kierownik mając dobrą 600'tą... Owszem hamerykańskie hemi może mieć tragiczna reakcje na gaz i przy tym jeszcze gorszy podział mieszanki ale w motocyklu to nie przejdzie.... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ale jakos z ta tragiczna reakcja na gaz jezdza? Zanim wtrysk i elektronika byly tak latwo dostepne jak teraz smigaly maszyny doladowane z gaznikami... pozatym jak sobie wyobrazasz 4 gazniki przed turbo? daje sie jeden gaznik o odpowiedniej wydajnosci. I autor nic nie pisal ze chce "drutem zaplon regulowac"
Do autora; jesli chcesz isc w gazniki i pozostac przy tych ktore sa obecnie musialbys zamknac je w boxie. jesli chcesz gaziodry od turbo to szykaj od np. kawy gpz 750 turbo. Ewentualnie mozesz isc w itb z innego moto i np det 3 lub sa emu, ms, vems czy co tam chcesz ;-) Pozdr -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Panowie 4 motocyklowe gaźniki potrafią działać w nadciśnieniu a oto przykład
http://www.youtube.com/watch?v=SKEM38HDNxI Jak poszukacie na yt znajdziecie filmiki jak to śmiga Jeśli chcesz mieć gaźniki w nadciśnieniu to musisz kupić regulator ciśnienia go gaźników turbo np. http://www.re5pect.pl/category/uklady-pali...isnienia-gaznik do tego pompa o zwiększonym ciśnieniu i o odpowiedniej wydajności potem tylko bardzo dużo wytrwałości i cierpliwości w regulacjach doborach dysz itd itp. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
To już zależy od gaxników, są takei co działają w nadciśnieniu i tak jak psizesz wystarczy dokoksowac pompę i chyba regulator tyż, a są takei gdzie to nie przejdzie i trzeba sklecać box'a... Ale moge się mylić, tak wynika z mojej małej widzy zebranej po kilku tematach gaxnik + turbo...
ale ja jednak poszeł bym(jełsi ma być to proste rozwiązanie) w jeden gaźnik rpzed turbo. Kolega nie będize pewnie dużo dmuchał więc można olać icek. Reakcja na gaz tak czy siak będzie biedna przy turbo dlatego motor to kiepski sprzęt do uturbiania.... Ja bym takie draw thru widział w jakim quadzie 4x4 xD Możesz pójśc po bandzie, wywalić wogole gaźniki i wstawić blosa rpzed turbo xD Tanio i łatwo, a zapeir** będize ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Możesz pójśc po bandzie, wywalić wogole gaźniki i wstawić blosa rpzed turbo xD Tanio i łatwo, a zapeir** będize ![]() ![]() Butla to pewnie w plecaku miała by być? ![]() -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
jak gdzie? Butla w kole!!!! Aż się dziwie że jeszcze admin tego temat nie zamkną....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:30 |