![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Witam, temat mało racingowy aczkolwiek z moca zwiazany. Miale problem z konkretnym overboostem w seryjnym turbo w silniku ASZ. Sprawdzilem n75 i jest sprawny weze podcisnienia itp. tez sprawdzone. Wiec wyczyscilem vnt i turbo jak przeladowywalo tak przeladowuje do tego pozno wstaje wszystko tak jak przed czyszczeniem ktore w sumie nie bylo potrzebne bo zmnienna geometria chodzila ok. Gruszka w BS 11 chodzi w pelnym zakresie i bez przyciec ale na moje oko to wlasnie ona jest winowajca bo juz nic innego nie pozostalo. Chyba ze map sensor pokazuje glupoty? W zeszlym roku mialem sporadyczne notlaufy a pozniej od pierwszego wcisniecia gazu byl notlauf i byla to wina map sensora ktory zostal zmieniony na nowke boscha.
Dodaje logi z przed czyszczenia VNT: http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_136049.html http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_136050.html http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_136051.html http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_136052.html A tutaj po czyszczeniu VNT i na zaworku n18 zamiast n75: http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_137178.html http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_137179.html http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_137180.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Fri, 12 October 2007 ![]() |
pobaw się długością sztangi
-------------------- A14NET
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Sztanga nie ruszana od nowosci, zaznaczone jeszcze farba na srubce i gwincie. Moglo sie tam cos pozmieniac?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
A gruszka jest szczelna?
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
No wlasnie wydaje mi sie ze tak. Jak wezme wezyk od gruszki i zassam do siebie to nie da sie zasysac powietrza dalej wiec powinno byc ok. Ale dla pewnosci podmienie jeszcze gruche jak na innej bedzie to samo to podepne zegar od cisnienia zeby miec pewnosc ze faktycznie wali te 1,76bara
![]() innego pomyslu nie mam na te cuda. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Gruszka zmieniona i dalej laduje tyle samo, teraz pytanie czy na vagu da sie sprawdzic jakos map sensor czy tylko zegarem mechanicznie?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A masz podciśnienie w układzie sterowania? Jakiś przewodzik się nie przetarł albo vacum pompa nie wytwarza za małego podciśnienia?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Wezyki wszystkie ok i na BS w grupie 11 grucha chodzi w pelnym zakresie wiec podcisnienie powinno byc ok. No i nie mam pomyslu w sumie jak sprawdzic ile tego vacu jest wytwarzane. Jutro jeszcze sprawdze doladowanie zegarem albo podmienie map sensor na pewniaka.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Podłącz czujnik doładowania do instalacji podciśnienia i odczytaj ile pokazuje
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
Podłącz czujnik doładowania do instalacji podciśnienia i odczytaj ile pokazuje po logach widać ze to nie czujnik doładowania. ![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Kolega mate96 chyba proponuje użyć czujnika ciśnienia doładowania, zamiast mechanicznego ciśnieniomierza (którego nie każdy ma pod ręką) do zmierzenia podciśnienia jakie wytwarza pompa podciśnienia, a nie "czarować" ze sterowaniem.
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Witam, podcisnienie wynosi na wolnych obrotach -0,65 bara wiec jest w normie. Nie sprawdze niestety doladowania zegarem bo nie chce robic dziury w ori rurach od ic. Tutaj nie jest juz tak fajnie jak w starszych tdi gdzie inzynierowie pomysleli i zostawili w kolektorze dolotowym zaslepone miejsce pod wezyk. Pozostaje tylko podmienic map sensor i sprawdzic. Vnt jak juz pisalem chodzi bez przyciec grucha tez jest inna i tak samo laduje.
Witam, zalozylem swoja gruszke do ktorej wczesnie puscilem troche oleju i ja rozruszalem, sztange wydluzylem o 4- 5 mm i oto efekt: http://vaglog.rtnet.pl/zaufanyroman_137706.html Teraz pytanie probowac lepiej wyregulowac ta gruche? Bo pozno wstaje i cos tam przeladowuje czy kupic nowke sztuke bo ta wydaje mi sie ze nie nadanza z regulacja. Kolejne pytanie gdzie dostac ori gruche garretta w dobrych pieniadzach? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 07:56 |