Turbo do 1,9 tdi, około 230KM |
Turbo do 1,9 tdi, około 230KM |
Sat, 20 Dec 2008 - 22:32
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław |
dla pewnosci pisze tego posta czy turbosprezarka od 2,7 CDI bedzie najbardziej odpowiednia do 1,9tdi ASZ?
zeby puzniej nie okazało sie ze mogłem kupic cos lepszego o czym nie wiedziałem, słyszałem na temat turbin od bmw gt22 ktore tragicznie z lagiem wychodza takiej na pewno nie chce. tzn szukam czegos co moze miec mniejszego laga a moc ta sama. foto turba: na tabliczce jest gt22v jeszcze jest nowsza wersja turba 2,7cdi z elektro grucha, czy ona nie jest lepsza od tej starczej wersji? ps. jaka wydajnosc ma turbina od AXE r5? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 20 Dec 2008 - 22:32
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 00:55
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 |
Z tego co się orientuje, to właśnie GT2260 jest lepsza od tej.
-------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 10:11
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław |
gt2260 ma wiekszego laga, nie chce zrobic sobie samochodu tylko do 1/4.
ma ktos taka rozpiske jaka turbina wystepowała w danym samochodzie i jakie ma srednice wirnikow? był juz projekt turba od AXE r5 w 1,9 tdi? czy nie wiadomo jeszcze jaki potencjał moze miec ta turbina w 1,9? -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 11:27
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 30 March 2007 Skąd: Żuromin |
Przerabiałem ten temat w 1,9 VP. Miałem zamontowane 3 różne turbosprężarki: GT2260, GT2052 a obecnie jeżdżę na GT2256.
Wszystkie pochodziły z silników BMW, z tym ze GT2052 z silnika o poj. 2,5 a dwie pozostałe z 3,0. GT2260 to wg mnie porażka. Budziło sie dopiero przy 3000 obr. Później zamontowałem GT2052, ta dół miała bardzo dobry. Obecnie jeżdżę na GT2256. Ona tez potrafi mocno dmuchnąć z dołu, przy przyciśnięciu z bardzo niskich obrotów 1,5 bara dmucha już przy 1800 obr. Poniżej wklejam wykres, na którym widać jak wstają: GT2260 i GT2256. Różnica jest kolosalna, na korzyść GT2256. |
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 17:11
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów |
Rumianko sprezarka z 2,7 CDI bedzie idealna do twojego auta....w miare malutki lag i świetna sprezarka na miasto....Polecam ci taka, bedziesz zadowolony a moce okolo 230 KM są realne do zrobienia na niej. Jezdzilem juz na wielu GT22 i na takiej jak prezentujesz na foto auto bylo najfajniejsze na miasto.
|
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 21:20
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
rumianko zrobicie w waszym klubie seatow arl + jakies szybkie auto..... ja niebawem wkleje wykresik. jednym slowem jest jedna sprawa albo robisz woza na miasto albo woza na typowo z big turbo i jestes w stanie przelknac fakt ze lag dolem bedzie . nie da sie zrobic tak zeby byl dol jak na malej sprezarce a gora jak na duzej niestety
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 22:17
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków |
Staszek ogarnij się w końcu z tym najezdzaniem na klub bo nudnawy sie juz robisz troche.
Co do turba to ja mam zamiar zakladac wlasnie to turbo Rumianko z 2,7 CDI. Bo na wykresach najladniej dol na niej wyglada. A co do tego ze nie da sie zrobic big turbo bez laga to moglbym polemizowac. Ostatnio przewiozl mnie IWO a ma on w swoim leonie big turbo i lag byl nieznacznie wiekszy niz u mnei na arl wiec tragedii nie ma. |
|
|
Sun, 21 Dec 2008 - 22:34
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław |
chyba najbardziej jest przyjazna ta z 2,7 cdi do naszych 1,9, jeszcze jedno chciałbym wiedziec:
jakie sa roznice pomiedzy turbem gt22v z zwykła gruszka a ta elektro? oznaczenia sa te same tej turbiny. Ostatnio przewiozl mnie IWO a ma on w swoim leonie big turbo i lag byl nieznacznie wiekszy niz u mnei na arl wiec tragedii nie ma. a co dokładniej iwo ma w leoniastym? ps. dzieki wszystkim co wniesli cos do tego tematu -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 06:47
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 28 August 2006 Skąd: Śląsk |
rumianko zrobicie w waszym klubie seatow arl + jakies szybkie auto..... Czasami wydaje mi się, że ludzie na oddziałach psychiatrycznych łatwiej przyswajają pewne fakty niż Ci, którzy jeszcze tam nie byli.. MOD: A mi się czasami wydaje, że niektórzy nigdy nie pojmą co to jest OT i dlaczego nie należy go robić. Proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych bo to fajany temat jest i szkoda go będzie zamykać. pieszy |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 10:51
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa |
2,7 cdi - to są te z mercedesa sprintera?
|
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 13:02
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków |
IWO ma ZTCP 2256 ale zapytaj go bo pewny nie jestem.
tak 2.7 cdi to z mercedesa sprintera ewentualnie e klasa, oraz jeep crdi 2.7 bo on ma motor z merca |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 14:25
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław |
IWO ma ZTCP 2256 ale zapytaj go bo pewny nie jestem. tak 2.7 cdi to z mercedesa sprintera ewentualnie e klasa, oraz jeep crdi 2.7 bo on ma motor z merca gt2256 tez jest z alfy 2.4 ja chyba kupie ta z elektro grucha i przerobie ja za zwykła a zawsze nowsza turbina bedzie, jeszcze po nowym roku przejade sie do okolicznego szamana turbin moze bedzie miał rozpiske jakie wirniki sa w nowej i starej gt22v -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 18:36
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 |
Zdaj relację co i jak bo jeszcze nie widziałem, aby ktoś dokładnie opisał co włożył, gdzie stroił i ile go kosztowało.
U tunera wiadomo jakie są ceny a co do samej turbiny to prawdy się nie dowiesz - każdy ma tam swoje jakieś ;-) BTW po nowym roku będę dzwonił do Ciebie. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 18:48
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance |
Ibitdi: Iwo robił moda u nas. Jeżeli mówimy o Iwo właściciel grafitowego ARLa ?. On ma podobną sprężarke do tej na zdjęciu. Pamiętajcie, że takich jak na zdięciu są dwa typy, z mniejszym i większym wirnikiem zimnym. My te sprężarki jeszcze dodatkowo przerabiamy zwiększając ich możliwosci ale to już słodka tajemnica każdego tunera .
Generalnie do 220-225PS przy silniku 8V z bardzo ładnie przygotowanym całym kitem można zrobić moc z małym lagiem na tym turbo. AW także miał (kiedys) takie turbo, są zresztą na youtube jego filmy to można zobaczyć jak pracuje. Pozdrawiam |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 19:42
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków |
...jeszcze po nowym roku przejade sie do okolicznego szamana turbin moze bedzie miał rozpiske jakie wirniki sa w nowej i starej gt22v może ten katalog garrett ci pomoże (nie mowię że tam jest bo to z hameryki, ale może...) -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 22:26
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków |
Rogalotti : tak chodziło mi o IWA od szarego Leona z seat-racing i wiem że mod był robiony u Was.
MAm pytanie odnośnie tego czy ta sprężarka u IWA ma jakiś jeszcze potencjał czy to już jest jej kres ? Po prostu czy na 2256 da sie zrobic 230 w 8v tdi ? |
|
|
Mon, 22 Dec 2008 - 23:20
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław |
|
|
|
Tue, 23 Dec 2008 - 02:07
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków |
IWA Leon zbiera się juz od nieco ponad 2200 z tego co widzialem a turbo biudzi sie juz przed 2000 rpm
|
|
|
Tue, 23 Dec 2008 - 02:27
Post
#19
|
|
User Dołączył: Fri, 29 December 2006 Skąd: CB |
gt2256 starczy na 230 ps
|
|
|
Tue, 23 Dec 2008 - 17:04
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance |
Panowie GT22V jest mniej wydajna od GT2256. To czy auto ma wiekszego laga czy mniejszego nie zależy tylko od typu turbo - zobaczcie nasze ostatnie prezentowane projekty i dwa pierwsze auta - dół wykresu - auta posiadają niemalże identyczne turbiny. Przy takich modach ważny jest także potencjał konkretnego egzemplarza turbo oraz cała reszta modyfikacji. Fabryka produkuje turbine z pewnymi tolerancjami i czasami samemu trzeba przy takim turbo popracować... już za dużo napisałem
Pozdrawiam |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 05:56 |