Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 1,9 tdi, około 230KM
rumianko
post Sat, 20 Dec 2008 - 22:32
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





dla pewnosci pisze tego posta czy turbosprezarka od 2,7 CDI bedzie najbardziej odpowiednia do 1,9tdi ASZ?

zeby puzniej nie okazało sie ze mogłem kupic cos lepszego o czym nie wiedziałem,
słyszałem na temat turbin od bmw gt22 ktore tragicznie z lagiem wychodza takiej na pewno nie chce.

tzn szukam czegos co moze miec mniejszego laga a moc ta sama.

foto turba: na tabliczce jest gt22v



jeszcze jest nowsza wersja turba 2,7cdi z elektro grucha, czy ona nie jest lepsza od tej starczej wersji?

ps. jaka wydajnosc ma turbina od AXE r5?


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Dec 2008 - 22:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bzysiek
post Sun, 21 Dec 2008 - 00:55
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





Z tego co się orientuje, to właśnie GT2260 jest lepsza od tej.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 21 Dec 2008 - 10:11
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





gt2260 ma wiekszego laga, nie chce zrobic sobie samochodu tylko do 1/4.

ma ktos taka rozpiske jaka turbina wystepowała w danym samochodzie i jakie ma srednice wirnikow?

był juz projekt turba od AXE r5 w 1,9 tdi? czy nie wiadomo jeszcze jaki potencjał moze miec ta turbina w 1,9?


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gąsi
post Sun, 21 Dec 2008 - 11:27
Post #4


Rookie
Dołączył: Fri, 30 March 2007
Skąd: Żuromin





Przerabiałem ten temat w 1,9 VP. Miałem zamontowane 3 różne turbosprężarki: GT2260, GT2052 a obecnie jeżdżę na GT2256.
Wszystkie pochodziły z silników BMW, z tym ze GT2052 z silnika o poj. 2,5 a dwie pozostałe z 3,0. GT2260 to wg mnie porażka.
Budziło sie dopiero przy 3000 obr. Później zamontowałem GT2052, ta dół miała bardzo dobry. Obecnie jeżdżę na GT2256. Ona tez potrafi mocno dmuchnąć z dołu, przy przyciśnięciu z bardzo niskich obrotów 1,5 bara dmucha już przy 1800 obr. Poniżej wklejam wykres, na którym widać jak wstają: GT2260 i GT2256. Różnica jest kolosalna, na korzyść GT2256.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 21 Dec 2008 - 17:11
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Rumianko sprezarka z 2,7 CDI bedzie idealna do twojego auta....w miare malutki lag i świetna sprezarka na miasto....Polecam ci taka, bedziesz zadowolony a moce okolo 230 KM są realne do zrobienia na niej. Jezdzilem juz na wielu GT22 i na takiej jak prezentujesz na foto auto bylo najfajniejsze na miasto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 21 Dec 2008 - 21:20
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





rumianko zrobicie w waszym klubie seatow arl + jakies szybkie auto..... ja niebawem wkleje wykresik. jednym slowem jest jedna sprawa albo robisz woza na miasto albo woza na typowo z big turbo i jestes w stanie przelknac fakt ze lag dolem bedzie smile.gif. nie da sie zrobic tak zeby byl dol jak na malej sprezarce a gora jak na duzej niestety


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:17
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Staszek ogarnij się w końcu z tym najezdzaniem na klub bo nudnawy sie juz robisz troche.

Co do turba to ja mam zamiar zakladac wlasnie to turbo Rumianko z 2,7 CDI.
Bo na wykresach najladniej dol na niej wyglada.
A co do tego ze nie da sie zrobic big turbo bez laga to moglbym polemizowac. Ostatnio przewiozl mnie IWO a ma on w swoim leonie big turbo i lag byl nieznacznie wiekszy niz u mnei na arl wiec tragedii nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 21 Dec 2008 - 22:34
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





chyba najbardziej jest przyjazna ta z 2,7 cdi do naszych 1,9, jeszcze jedno chciałbym wiedziec:

jakie sa roznice pomiedzy turbem gt22v z zwykła gruszka a ta elektro? oznaczenia sa te same tej turbiny.

CYTAT(iibitdi @ Sun, 21 Dec 2008 - 22:17) *
Ostatnio przewiozl mnie IWO a ma on w swoim leonie big turbo i lag byl nieznacznie wiekszy niz u mnei na arl wiec tragedii nie ma.


a co dokładniej iwo ma w leoniastym?

ps. dzieki wszystkim co wniesli cos do tego tematu wink.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nixu
post Mon, 22 Dec 2008 - 06:47
Post #9


User
Dołączył: Mon, 28 August 2006
Skąd: Śląsk





CYTAT(tdik @ Sun, 21 Dec 2008 - 21:20) *
rumianko zrobicie w waszym klubie seatow arl + jakies szybkie auto.....


Czasami wydaje mi się, że ludzie na oddziałach psychiatrycznych łatwiej przyswajają pewne fakty niż Ci, którzy jeszcze tam nie byli..


MOD:
A mi się czasami wydaje, że niektórzy nigdy nie pojmą co to jest OT i dlaczego nie należy go robić.
Proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych bo to fajany temat jest i szkoda go będzie zamykać.
pieszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 22 Dec 2008 - 10:51
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





2,7 cdi - to są te z mercedesa sprintera?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Mon, 22 Dec 2008 - 13:02
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





IWO ma ZTCP 2256 ale zapytaj go bo pewny nie jestem.
tak 2.7 cdi to z mercedesa sprintera ewentualnie e klasa, oraz jeep crdi 2.7 bo on ma motor z merca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Mon, 22 Dec 2008 - 14:25
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(iibitdi @ Mon, 22 Dec 2008 - 13:02) *
IWO ma ZTCP 2256 ale zapytaj go bo pewny nie jestem.
tak 2.7 cdi to z mercedesa sprintera ewentualnie e klasa, oraz jeep crdi 2.7 bo on ma motor z merca


gt2256 tez jest z alfy 2.4 wink.gif

ja chyba kupie ta z elektro grucha i przerobie ja za zwykła a zawsze nowsza turbina bedzie,

jeszcze po nowym roku przejade sie do okolicznego szamana turbin moze bedzie miał rozpiske jakie wirniki sa w nowej i starej gt22v


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:36
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Zdaj relację co i jak bo jeszcze nie widziałem, aby ktoś dokładnie opisał co włożył, gdzie stroił i ile go kosztowało.
U tunera wiadomo jakie są ceny a co do samej turbiny to prawdy się nie dowiesz - każdy ma tam swoje jakieś ;-)
BTW po nowym roku będę dzwonił do Ciebie.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:48
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Ibitdi: Iwo robił moda u nas. Jeżeli mówimy o Iwo właściciel grafitowego ARLa ?. On ma podobną sprężarke do tej na zdjęciu. Pamiętajcie, że takich jak na zdięciu są dwa typy, z mniejszym i większym wirnikiem zimnym. My te sprężarki jeszcze dodatkowo przerabiamy zwiększając ich możliwosci ale to już słodka tajemnica każdego tunera wink.gif .

Generalnie do 220-225PS przy silniku 8V z bardzo ładnie przygotowanym całym kitem można zrobić moc z małym lagiem na tym turbo.

AW także miał (kiedys) takie turbo, są zresztą na youtube jego filmy to można zobaczyć jak pracuje.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Mon, 22 Dec 2008 - 19:42
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





CYTAT(rumianko @ Mon, 22 Dec 2008 - 14:25) *
...jeszcze po nowym roku przejade sie do okolicznego szamana turbin moze bedzie miał rozpiske jakie wirniki sa w nowej i starej gt22v


może ten katalog garrett ci pomoże
(nie mowię że tam jest bo to z hameryki, ale może...)


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Mon, 22 Dec 2008 - 22:26
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Rogalotti : tak chodziło mi o IWA od szarego Leona z seat-racing i wiem że mod był robiony u Was.
MAm pytanie odnośnie tego czy ta sprężarka u IWA ma jakiś jeszcze potencjał czy to już jest jej kres ?
Po prostu czy na 2256 da sie zrobic 230 w 8v tdi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Mon, 22 Dec 2008 - 23:20
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Rogalotti @ Mon, 22 Dec 2008 - 18:48) *
można zrobić moc z małym lagiem na tym turbo

tzn. od ilu rpm auto jedzie? od 2000rpm? to jest coś takiego jak w ibizie ATD gdzie od 2krpm zaczyna się zbierac???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Tue, 23 Dec 2008 - 02:07
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





IWA Leon zbiera się juz od nieco ponad 2200 z tego co widzialem a turbo biudzi sie juz przed 2000 rpm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davekor
post Tue, 23 Dec 2008 - 02:27
Post #19


User
Dołączył: Fri, 29 December 2006
Skąd: CB





gt2256 starczy na 230 ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 23 Dec 2008 - 17:04
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Panowie GT22V jest mniej wydajna od GT2256. To czy auto ma wiekszego laga czy mniejszego nie zależy tylko od typu turbo - zobaczcie nasze ostatnie prezentowane projekty i dwa pierwsze auta - dół wykresu - auta posiadają niemalże identyczne turbiny. Przy takich modach ważny jest także potencjał konkretnego egzemplarza turbo oraz cała reszta modyfikacji. Fabryka produkuje turbine z pewnymi tolerancjami i czasami samemu trzeba przy takim turbo popracować... już za dużo napisałem wink.gif

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 05:56