Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Turbo Kolektor Flansza td04-19t 1.8t
Bonczur
post Tue, 12 Apr 2016 - 08:30
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 12 April 2016





Witam


Szukając nowej turbiny do mojego 1.8t natknąłem się na turbine td04hl-19t. Parametry idealnie odpowiadają moim wymaganiom. Czytałem, że do 1.8t da się zamontować i dobrze się sprawują, lecz mam dylemat, ponieważ zauważyłem w wielu przypadkach jest flansza t25 prostokątna i w montażu nie ma najmniejszego problemu, ponieważ można dostać gotowy kolektor 1.8t z flanszą t25. Ale znalazłem też tą sama turbinę z inną flanszą :




Stąd moje pytanie do was czy ta flansza podejdzie plug&play z flanszą t25 czy trzeba kombinować ze spawaniem kolektora lub jest inny sposób z ominięciem dużej ilości pracy nad tym. Z góry dziękuję za odpowiedz.


Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Apr 2016 - 08:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 12 Apr 2016 - 10:12
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Generalnie to jest typowe żeliwo jakie szło pod Volvo, przepływy też ma nie najlepsze.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Tue, 12 Apr 2016 - 16:58
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





nie jest to P&P,żeliwo z saaba ma t25 i do kolektora żeliwnego pasuje jak trzeba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Tue, 12 Apr 2016 - 18:43
Post #4


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Jeżeli jeszcze nie kupiłeś turba. biggrin.gif
To może rozejrzyj się za czymś innym...
Miałem w 1.8t td04-16t z v70r, potem miałem K04 z 2.0tfsi i za nic nie wrócił bym do td04.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Tue, 12 Apr 2016 - 18:48
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





no tylko k04 to inne ceny jak td04 a td04-19t na dupie 5cm2 też robotę robi bo taką mam
nie wiem ile jest lepsze i co jest lepsze w tym k04 z tfsi? napisz volski1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bonczur
post Tue, 12 Apr 2016 - 18:48
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 12 April 2016





Od razu bym brał k04 z tfsi tylko fundusz nie pozwala który wynosi 1.4 tyś a zwykłe k04 jest za słabe, celuje w moc z rzędu 290-340km. Posiada ktoś jakieś alternatywy turbin które ładują dość nisko z tego względu, że mam silnik AEB a jak wiadomo ten silnik dostaje kopa na wyższych obrotach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiek50
post Tue, 12 Apr 2016 - 19:55
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 01 October 2015





nie myslales o TD05 na TS z evo?


--------------------
EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >>
80 B4 V8TT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bonczur
post Tue, 12 Apr 2016 - 22:16
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 12 April 2016





Myślałem lecz koszt nadal wysoki + cieżko znaleść nawet używaną. W niej jak sie nie mylę jest roznież flansza inna niż t25, a turbina td04-19t znalazłem z flansza t25 od saaba z wydajnością do 340km narazie więcej mi nie potrzeba ponieważ potem bym musiał juz zakupić kłute korby.i te turbo pozwala mi na zakup juz gotowego kolektora dostępnego na Allegro. Myśle, ze temat juz zamknięty dziękuje wam za odpowiedzi


Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 14 Apr 2016 - 02:28
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





td04 19t na dupie 5ce przy k04 tfsi to przepasc , k04tfsi jest niebo stabilniejsza i mocniejsza


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 15 Apr 2016 - 00:05
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(GREGOR10 @ Thu, 14 Apr 2016 - 02:28) *
td04 19t na dupie 5ce przy k04 tfsi to przepasc , k04tfsi jest niebo stabilniejsza i mocniejsza

+1
Dupa 5tka to kiszka, trzyma moc na górze dosyć szybko. Do 19T pasuje mieć 6stkę albo najlepiej 7mkę - wtedy takie turbo robi 350KM+ nawet.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Fri, 15 Apr 2016 - 05:24
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Pozwólcie, że zadam laickie pytanie. W którym miejscu to się mierzyło przekrój dupy? Na wylocie w miejscu gdzie promień wirnika przecina prostopadle wylot?


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 15 Apr 2016 - 11:19
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(moritz86 @ Fri, 15 Apr 2016 - 05:24) *
Pozwólcie, że zadam laickie pytanie. W którym miejscu to się mierzyło przekrój dupy? Na wylocie w miejscu gdzie promień wirnika przecina prostopadle wylot?





--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piootr855
post Fri, 15 Apr 2016 - 13:29
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 14 August 2012





19t to chyba w standardzie ma 7cm2,

te roztaczane z 13t, 15t to maja po 5cm2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joneg
post Fri, 15 Apr 2016 - 14:20
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 April 2011
Skąd: PZNmiastodoznań





http://306oc.co.uk/forum/attachment.php?thumbnail=931
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 01:09