Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbina z 2.0 TDI 170KM do 1.9 TDI AWX.... bedzie pasowala?
Rey
post Thu, 24 Apr 2008 - 19:34
Post #1


User
Dołączył: Sat, 23 December 2006
Skąd: Jarocin





Jak w temacie, czy turbina ze silnika z nowego passata B6 2.0TDI o mocy 170km będzie pasowała do silnika 1,9TDI AWX w Audi A6 ? Jakie tam są flansze? Warto w tą turbinę zainwestować? Jaki ma potencjał?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 24 Apr 2008 - 19:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
the.wolf
post Thu, 24 Apr 2008 - 22:10
Post #2


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





srednio sie znam na dizlach, ale imo moze byc problem bo pasek ma poprzeczny silnik.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Thu, 24 Apr 2008 - 23:24
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





W tym pasku turbo jest oddzielnie od kolektora tak jak w A4 i A6? Jak tak to podchodzi P&P.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Thu, 24 Apr 2008 - 23:38
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





nie pasuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 24 Apr 2008 - 23:41
Post #5









CYTAT(Rey @ Thu, 24 Apr 2008 - 18:34) *
Jak w temacie, czy turbina ze silnika z nowego passata B6 2.0TDI o mocy 170km będzie pasowała do silnika 1,9TDI AWX w Audi A6 ? Jakie tam są flansze? Warto w tą turbinę zainwestować? Jaki ma potencjał?

musisz szukac turbiny z audi a4. silnik ma byc wzdluzny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rey
post Fri, 25 Apr 2008 - 11:46
Post #6


User
Dołączył: Sat, 23 December 2006
Skąd: Jarocin





CYTAT(k-meal @ Thu, 24 Apr 2008 - 22:41) *
musisz szukac turbiny z audi a4. silnik ma byc wzdluzny.



Czyli nowy passat w przeciwienstwie do starego modelu ma już silnik umieszczony poprzecznie tak? a audi w nowym modelu a4 pozostało przy wzdłużnym umieszczeniu silnika... Z czegoś jeszcze podejdzie turbina od 170km ? A może macie jakieś inne propozycje? Potrzebuję turbine do AWX o potencjalne 200km, albo nawet troche wiekszym, zeby te 200km było lekką ręką osiągnięte bez kopcenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 25 Apr 2008 - 15:47
Post #7


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





200 KM lekką ręką to raczej jakaś hybryda... GT20 lub GT22



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rey
post Fri, 25 Apr 2008 - 16:09
Post #8


User
Dołączył: Sat, 23 December 2006
Skąd: Jarocin





tzn hybryda tej mojej turbiny z AWX ? Ja słyszałem że hybrydy nie są zbyt trwałe... a na trwałości bardzo mi zależy, tak samo na tym aby nie było laga, więc GT22 odrazu odpada. Ma się tym przyjemnie jeździć - wciskam gaz i bez zwłoki leci; to ma być typowy samochód do codziennej jazdy. Ta turbina z A4 170km jakie ma oznaczenia dokładnie? "lekka reką" mam na myśli to aby za bardzo nie forsować turbiny; 30km więcej niż w seri to chyba nie jest forsowanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 25 Apr 2008 - 16:10
Post #9


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





tak, nowy pasek ma poprzeczny.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 25 Apr 2008 - 16:16
Post #10









z tego co ja sie orientowalem to podchodzi tylko ta z audi (silnik bodaj brd ale nie pamietam dokladnie - w kazdym razie bylo juz o niej troche na forum).
inna opcja to hybryda taka jak w projekcie ibizy dynosoftu - chyba 209KM. jest opis w dziale TDI tu na forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Fri, 25 Apr 2008 - 16:30
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





na gt22 nie ma laga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 25 Apr 2008 - 17:47
Post #12


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rey @ Fri, 25 Apr 2008 - 16:09) *
tzn hybryda tej mojej turbiny z AWX ? Ja słyszałem że hybrydy nie są zbyt trwałe... a na trwałości bardzo mi zależy, tak samo na tym aby nie było laga, więc GT22 odrazu odpada. Ma się tym przyjemnie jeździć - wciskam gaz i bez zwłoki leci; to ma być typowy samochód do codziennej jazdy. Ta turbina z A4 170km jakie ma oznaczenia dokładnie? "lekka reką" mam na myśli to aby za bardzo nie forsować turbiny; 30km więcej niż w seri to chyba nie jest forsowanie?


na bazie AWX można zbudować hybryde z częscia zimną od ARL (150KM w serii) na nieporzewężanym wałku - sam taką użytkuję smile.gif ale to starcza do jakiś 1,65 Bara, jak ma byc do codziennej jazdy to wystarczy + taki że PnP

mam turbinke AWX o przebiegu 3000km idealna na hybryde bo ma pęknięty wałek smile.gif po taniosci oddam


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 29 Apr 2008 - 02:17
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





dobrze zrobiona hybryda ma trwalosc jak seryjna sprezarka... widamomo tylko od rodzaju modyfkikacji pozostalosci i sposobu uzytkowania bedzie zalezec trwalosc calosci...

do 200+ wystarczy hybryda jesli masz w planach powaliczyc o jeszcze wyzsze parametry to lepiej inwestowac w turbo w wiekszym potencjalem...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuse
post Sun, 11 May 2008 - 15:25
Post #14


Rookie
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: Gdansk





Witam smile.gif

jestem TU nowy ALE mam sie czym juz pochwalic. Mam PASSATa AWX, walczylem z dmuchawka okrutnie ALE boj wygralem. Narazie nie moge powiedziec KTO robi...taka umowa.

Mam dmuchawke przerobiona. W seryjna obudowe gt17 wstawione bebechy, nowe, gt20. Narazie jest testowana na lajtowym setapie. Dmuchawka ma rozwiercony blok i wstawione NOWE NIE MODYFIKOWANE czesci gt20. Tworca w/w dmuchawki daje pisemna 12 miesieczna gwarancje.
Modyfikacje softu robi TUNE-UP.pl .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 27 Jul 2008 - 19:46
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





I jak sprawuje się silnik na tym setupie???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 27 Jul 2008 - 20:11
Post #16


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(zuse @ Sun, 11 May 2008 - 15:25) *
Witam smile.gif

Narazie nie moge powiedziec KTO robi...taka umowa.

Mam dmuchawke przerobiona. W seryjna obudowe gt17 wstawione bebechy, nowe, gt20.


wsadzenie gratów z GT20 do GT17 to nie jest jakas wielka tajemnica smile.gif

miejmy nadzieje że bedzie Ci to bezawaryjnie śmigało..

większość hybryd montowanych do TDI polega na rozwiercaniu ori obudowy żeby wlazł wiekszy wirnik np od strony zimnej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Mon, 28 Jul 2008 - 13:25
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





Co do tej turbawki co ma ZUSE to naprawde pieknie chodzi. Hamownia wypluła ok 186KM na lekkim poddymianiu (inercja lekko zanizajaca) wiec na MAHA 190KM by pekło. Jako alternatywa dla suszarek 170KM TDI (ciezko je dostac) sprawuje sie OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Mon, 28 Jul 2008 - 15:07
Post #18


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(Rob555 @ Mon, 28 Jul 2008 - 12:25) *
Co do tej turbawki co ma ZUSE to naprawde pieknie chodzi. Hamownia wypluła ok 186KM na lekkim poddymianiu (inercja lekko zanizajaca) wiec na MAHA 190KM by pekło. Jako alternatywa dla suszarek 170KM TDI (ciezko je dostac) sprawuje sie OK.

A jakie w programie jest ustawine ciśnienie doładowania do 4 tyś obr?? Bo z tego co wiem na na turbo z BRD można 1,65bara w miarę bezpiecznie. Bo wynik który podałeś jest podobny do ARL-a po chipie i doładowaniu 1,6bara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 28 Jul 2008 - 15:22
Post #19


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Jarol @ Mon, 28 Jul 2008 - 15:07) *
A jakie w programie jest ustawine ciśnienie doładowania do 4 tyś obr?? Bo z tego co wiem na na turbo z BRD można 1,65bara w miarę bezpiecznie. Bo wynik który podałeś jest podobny do ARL-a po chipie i doładowaniu 1,6bara.


no własnie moze ktoś poda ile dmucha seryjnie turbo w 2.0 TDI 170KM a ile po chipie

czy jest to w okolicach 1,6 seria - 1,7 po wirusie ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Mon, 28 Jul 2008 - 15:25
Post #20


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





W BRD w serii dmucha 1,5 bara a po chipie 1,57bara tylko ten silnik ma większą pojemność, głowice 16V i potrzebuje więcej powietrza więc w AWX na tej turbinie z BRD można ustawić większe ciśnienie 1,65 bara max.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:22