![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 23 December 2006 Skąd: Jarocin ![]() |
Jak w temacie, czy turbina ze silnika z nowego passata B6 2.0TDI o mocy 170km będzie pasowała do silnika 1,9TDI AWX w Audi A6 ? Jakie tam są flansze? Warto w tą turbinę zainwestować? Jaki ma potencjał?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
srednio sie znam na dizlach, ale imo moze byc problem bo pasek ma poprzeczny silnik.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: 71 ![]() |
W tym pasku turbo jest oddzielnie od kolektora tak jak w A4 i A6? Jak tak to podchodzi P&P.
-------------------- c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
nie pasuje
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 23 December 2006 Skąd: Jarocin ![]() |
musisz szukac turbiny z audi a4. silnik ma byc wzdluzny. Czyli nowy passat w przeciwienstwie do starego modelu ma już silnik umieszczony poprzecznie tak? a audi w nowym modelu a4 pozostało przy wzdłużnym umieszczeniu silnika... Z czegoś jeszcze podejdzie turbina od 170km ? A może macie jakieś inne propozycje? Potrzebuję turbine do AWX o potencjalne 200km, albo nawet troche wiekszym, zeby te 200km było lekką ręką osiągnięte bez kopcenia. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
200 KM lekką ręką to raczej jakaś hybryda... GT20 lub GT22
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 23 December 2006 Skąd: Jarocin ![]() |
tzn hybryda tej mojej turbiny z AWX ? Ja słyszałem że hybrydy nie są zbyt trwałe... a na trwałości bardzo mi zależy, tak samo na tym aby nie było laga, więc GT22 odrazu odpada. Ma się tym przyjemnie jeździć - wciskam gaz i bez zwłoki leci; to ma być typowy samochód do codziennej jazdy. Ta turbina z A4 170km jakie ma oznaczenia dokładnie? "lekka reką" mam na myśli to aby za bardzo nie forsować turbiny; 30km więcej niż w seri to chyba nie jest forsowanie?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
tak, nowy pasek ma poprzeczny.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
z tego co ja sie orientowalem to podchodzi tylko ta z audi (silnik bodaj brd ale nie pamietam dokladnie - w kazdym razie bylo juz o niej troche na forum).
inna opcja to hybryda taka jak w projekcie ibizy dynosoftu - chyba 209KM. jest opis w dziale TDI tu na forum. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
na gt22 nie ma laga
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tzn hybryda tej mojej turbiny z AWX ? Ja słyszałem że hybrydy nie są zbyt trwałe... a na trwałości bardzo mi zależy, tak samo na tym aby nie było laga, więc GT22 odrazu odpada. Ma się tym przyjemnie jeździć - wciskam gaz i bez zwłoki leci; to ma być typowy samochód do codziennej jazdy. Ta turbina z A4 170km jakie ma oznaczenia dokładnie? "lekka reką" mam na myśli to aby za bardzo nie forsować turbiny; 30km więcej niż w seri to chyba nie jest forsowanie? na bazie AWX można zbudować hybryde z częscia zimną od ARL (150KM w serii) na nieporzewężanym wałku - sam taką użytkuję ![]() mam turbinke AWX o przebiegu 3000km idealna na hybryde bo ma pęknięty wałek ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
dobrze zrobiona hybryda ma trwalosc jak seryjna sprezarka... widamomo tylko od rodzaju modyfkikacji pozostalosci i sposobu uzytkowania bedzie zalezec trwalosc calosci...
do 200+ wystarczy hybryda jesli masz w planach powaliczyc o jeszcze wyzsze parametry to lepiej inwestowac w turbo w wiekszym potencjalem... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: Gdansk ![]() |
Witam
![]() jestem TU nowy ALE mam sie czym juz pochwalic. Mam PASSATa AWX, walczylem z dmuchawka okrutnie ALE boj wygralem. Narazie nie moge powiedziec KTO robi...taka umowa. Mam dmuchawke przerobiona. W seryjna obudowe gt17 wstawione bebechy, nowe, gt20. Narazie jest testowana na lajtowym setapie. Dmuchawka ma rozwiercony blok i wstawione NOWE NIE MODYFIKOWANE czesci gt20. Tworca w/w dmuchawki daje pisemna 12 miesieczna gwarancje. Modyfikacje softu robi TUNE-UP.pl . |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
I jak sprawuje się silnik na tym setupie???
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Witam ![]() Narazie nie moge powiedziec KTO robi...taka umowa. Mam dmuchawke przerobiona. W seryjna obudowe gt17 wstawione bebechy, nowe, gt20. wsadzenie gratów z GT20 do GT17 to nie jest jakas wielka tajemnica ![]() miejmy nadzieje że bedzie Ci to bezawaryjnie śmigało.. większość hybryd montowanych do TDI polega na rozwiercaniu ori obudowy żeby wlazł wiekszy wirnik np od strony zimnej -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Co do tej turbawki co ma ZUSE to naprawde pieknie chodzi. Hamownia wypluła ok 186KM na lekkim poddymianiu (inercja lekko zanizajaca) wiec na MAHA 190KM by pekło. Jako alternatywa dla suszarek 170KM TDI (ciezko je dostac) sprawuje sie OK.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
Co do tej turbawki co ma ZUSE to naprawde pieknie chodzi. Hamownia wypluła ok 186KM na lekkim poddymianiu (inercja lekko zanizajaca) wiec na MAHA 190KM by pekło. Jako alternatywa dla suszarek 170KM TDI (ciezko je dostac) sprawuje sie OK. A jakie w programie jest ustawine ciśnienie doładowania do 4 tyś obr?? Bo z tego co wiem na na turbo z BRD można 1,65bara w miarę bezpiecznie. Bo wynik który podałeś jest podobny do ARL-a po chipie i doładowaniu 1,6bara. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A jakie w programie jest ustawine ciśnienie doładowania do 4 tyś obr?? Bo z tego co wiem na na turbo z BRD można 1,65bara w miarę bezpiecznie. Bo wynik który podałeś jest podobny do ARL-a po chipie i doładowaniu 1,6bara. no własnie moze ktoś poda ile dmucha seryjnie turbo w 2.0 TDI 170KM a ile po chipie czy jest to w okolicach 1,6 seria - 1,7 po wirusie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
W BRD w serii dmucha 1,5 bara a po chipie 1,57bara tylko ten silnik ma większą pojemność, głowice 16V i potrzebuje więcej powietrza więc w AWX na tej turbinie z BRD można ustawić większe ciśnienie 1,65 bara max.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:22 |