![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
Witam, przymierzam sie do tuningu mondka 2.0 tdci 2004r, po chipie na 160km
slyszalem ze mozna zastosowac tylko hybryde jesli chodzi o turbinke z racji ze jest razem z kolektorem seryjna to GT1749 i z tego co znalazlem w necie to ponoc pasuja bebechy z gt21 ale moge sie mylic ... Czy ktos sie orientuje gdzie mozna takie cos zrobic w warszawie lub okolicach ? rozumiem ze przydalo by sie od razu zmienic IC na wieksze jakis wydech wiekszy ? kompletnie sie na tym nie znam wiec kazda pomoc/sugestia mile widziana dzieki! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
nikt nie zna tematu ? czy w ogole jest jakas mozliwosc podciagniecia jeszcze mocy w tych jednostkach oprocz chipa ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 28 March 2009 ![]() |
turbinę to u karambola. Zresztą było pisane wiele razy na temat turbin i wydechu co gdzie i jak i u kogo.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 27 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Może i dużo było na temat turbin ale na 100% nie do TDCi Forda. Wg mojej wiedzy nikt jeszcze nic takiego w Polsce nie zrobił bo inaczej ktoś by się chociaż trochę pochwalił. Jeśli poważnie myślisz o zmianach to skontaktuj się tutaj:
Streetperformance, R.Schrijversstraat 5, 3806 Sint. Truiden, Belgium, phone: +32 (0)496 729772; david@streetperformance.be Człowiek ma wiedzę i doświadczenie dla 2.2 TDCi, może przy 2.0 też da radę pomóc. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
Co do IC to nie jestem pewien, ale jeśli jest taki sam jak w 2,2 tdci to jest dość spory i do 200km spokojnie wystarczy. Problem w tym, że jest on częściowo zasłonięty więc lepiej go odsłonić niż wymieniać na nowy.
Też przerabiałem od strony teoretycznej tuning tdci i niestety na polskich forach nic nie znalazłem, natomiast na forach UK jest masa o tuningu tdci i jeździ tam sporo mondziaków w okolicach 220km. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
turbinę to u karambola. Zresztą było pisane wiele razy na temat turbin i wydechu co gdzie i jak i u kogo. znalazlem go na alegro - wyslalem zapytanie - dzieki Może i dużo było na temat turbin ale na 100% nie do TDCi Forda. Wg mojej wiedzy nikt jeszcze nic takiego w Polsce nie zrobił bo inaczej ktoś by się chociaż trochę pochwalił. Jeśli poważnie myślisz o zmianach to skontaktuj się tutaj: Streetperformance, R.Schrijversstraat 5, 3806 Sint. Truiden, Belgium, phone: +32 (0)496 729772; david@streetperformance.be Człowiek ma wiedzę i doświadczenie dla 2.2 TDCi, może przy 2.0 też da radę pomóc. powiedz mi czy ten czlowiek rozmawia po polsku? Co do IC to nie jestem pewien, ale jeśli jest taki sam jak w 2,2 tdci to jest dość spory i do 200km spokojnie wystarczy. Problem w tym, że jest on częściowo zasłonięty więc lepiej go odsłonić niż wymieniać na nowy. Też przerabiałem od strony teoretycznej tuning tdci i niestety na polskich forach nic nie znalazłem, natomiast na forach UK jest masa o tuningu tdci i jeździ tam sporo mondziaków w okolicach 220km. wlasnie zastanawialem sie nad tym czy nie sprobowac i sciagnac go na doł po wiecej powietrza - w koncu zawsze lepiej sprobowac na tym co sie juz posiada niz pakowac kase w nowe i okaze sie ze beda podobne wyniki teraz kolejne pytanie - jesli bedzie mozliwosc zrobienia hybrydy to z jakiej wziac bebechy najlepiej ? majac teraz troche ponad 160km chcialbym osiagnac 200km bo chyba wiecej to raczej ciezko bedzie |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
nikt nie robil hybrydy w swoim aucie ? ...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
W Pl rzadko kto lubi TDCi ,zwłaszcza jak się ma nieciekawe doświadczenia z układem wtryskowym Denso (jak mój ojciec ) i musiał wywalić pare PLNów na reanimacje pacjenta ,pozatym to dość leciwa jednostka "ubrana" w nowy osprzęt w moim przekonaniu przy dużym przyroście mocy niezbyt trwała
Odnośnie turbiny ja bym Ci Karambola nie polecił bo robi wszystko na sztuke ,nie liczy się jakość tylko ilość ,pozatym wypytaj go coś więcej w temacie parametrów swojego patentu i zobaczysz że nic nie wie na ten temat (powie Ci tylko do jakiej mocy turbo wystarcza) jak zapytasz jakie części dobrać pod konkretny mod ,w jakiej konfiguracji jak się będzie zachowywała dana turbina,jakie ciśnienie jest bezpieczne nie dowiesz się nic ,jakie są parametry takiej hybrydy itd i żeby było śmieszniej ,przy rozwiercaniu nie używa tokarki jakby każdy normalny zrobił ,turbina jest zeszlifowana jakby kamieniem przymocowanym do wiertarki,szukaj kogoś kto podchodzi do tematu profesjonalnie ,jak dla mnie produkt Karambola jest coś jakby chałupniczo wytwarzany |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
rozmawialem z pewnym panem i zaproponowal mi takie rozwiazanie:
Wirnik wydechowy 2.2 sprinter Koło kompresji wv 150km ARL lub BMW 150km kolektor rozwiercany turbinka robiona tokarka co o tym sadzicie? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 27 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Brzmi rozsądnie szczególnie jeśli chodzi o stronę zimną - jeśli o ciepłą to chyba VW, BMW mi nie pasuje, jest chyba szersza (ale tego nie jestem pewien). Jeśli mam rację to szersza będzie gorzej wstawać z dołu. Nie rozumiem to co oznacza pojęcie "rozwiercany kolektor" - pewnie wydechowy? no ale to przecież odlew z żeliwa - wiec jak to niby całkowicie rozwiercić? No i pozostaje pytanie co z IC i wydechem? bo niestety pierwsza rzecz jaką musisz zrobić to wymienić IC - wbrew temu co ktoś wcześniej napisał, seryjny nie da rady przy 200KM - wiem to na 100%. No i wydech - kto zrobi i policzy jaka średnica i jakie tłumiki bo musisz wyrzucić seryjny katalizator. Może byś napisał otwarcie kto proponuje to rozwiązanie z turbo - autentycznie pomysł nie jest zły ale to połowa sukcesu?...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Duza szansa, ze sypnie zelaznym deszczem w trybie ekspresowym jak to z wiekszoscia takich wynalazkow bywa.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
Brzmi rozsądnie szczególnie jeśli chodzi o stronę zimną - jeśli o ciepłą to chyba VW, BMW mi nie pasuje, jest chyba szersza (ale tego nie jestem pewien). Jeśli mam rację to szersza będzie gorzej wstawać z dołu. Nie rozumiem to co oznacza pojęcie "rozwiercany kolektor" - pewnie wydechowy? no ale to przecież odlew z żeliwa - wiec jak to niby całkowicie rozwiercić? No i pozostaje pytanie co z IC i wydechem? bo niestety pierwsza rzecz jaką musisz zrobić to wymienić IC - wbrew temu co ktoś wcześniej napisał, seryjny nie da rady przy 200KM - wiem to na 100%. No i wydech - kto zrobi i policzy jaka średnica i jakie tłumiki bo musisz wyrzucić seryjny katalizator. Może byś napisał otwarcie kto proponuje to rozwiązanie z turbo - autentycznie pomysł nie jest zły ale to połowa sukcesu?... pomysl Karambola ... IC pewnie bede musial wymienic - co raczej jest nieuniknione natomiast kata nie mam juz od dawna i mam zrobiony teraz przelotowy wydech szczerze to nie wiem za bardzo o co chodzilo z rozwierceniem kolektora bo nie mialem za bardzo czasu rozmawiac. rozumiem ze takie kombinacje moga spowodowac ze sie rozsypie - ale w taki sposob nikt by nic zapewne nie robil, choc z tego co czytam to wiele ludzi ma hybrydy i nic sie nie dzieje zazwyczaj i w wiekszosci sa zadowoleni ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: Pułtusk ![]() |
Przepraszam, że się wtrącę z moim mało ważnym zdaniem ale ten diesel to pomyłka. U kumpla w ciągu roku (mondeo 2.0 TDCi) miał zmienione razem 9 wtrysków a nie był ostro katowany ztcp chyba miał jakiegoś lekkiego softa, nie życzyłbym nikomu takiej wymiany na własny koszt
![]() -------------------- 285hp z litra :) | Cherokee Off
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT w wiekszosci sa zadowoleni smile.gif No i teraz pytanie w ktorej czesci bedzie? Stawiam, ze tak 60/40 sa proporcje po hybrydach i raczej jak kogos bardzo bym nie lubil, to bym proponowal takie akcje. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2010 ![]() |
raz sie zyje ... jak sie nie sprobuje to sie nie dowiemy ... jak cos to jest w koncu jakas gwarancja na to wiec najwyzej zwrot poprosze swojej starej
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
raz sie zyje ... jak sie nie sprobuje to sie nie dowiemy ... jak cos to jest w koncu jakas gwarancja na to wiec najwyzej zwrot poprosze swojej starej Starej nie zostawiaj - dobrze sie czujesz? Ile na tym zaoszczedzisz - 200, 300 zl? Hybryda to loteria, dlatego warto miec w zapasie stara oryginalna. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
Dokładnie, starą zostaw dla siebie, dużo nie zaoszczędzisz, a jak wszystko będzie ok, to i tak zawsze możesz sprzedać.
A co do Streetperformance to zbudowali 230 konnego mondeo tdci, z tym że to nie był 2.0 tylko 2.2. To jest ich forum, trzeba się zarejestrować, ale myślę że można znaleźć tam sporo ciekawych informacji Streetperformance.be Wrzuć hasło "Streetperformance mondeo" na youtube, jest tam sporo filmików, fajnie popatrzeć jak takie mondeo idzie równo z 330d ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
na jakiej hamowni to shamowali ??
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sat, 28 March 2009 ![]() |
Tomekk2 od 2004 roku został ponoć poprawiony układ wtryskowy w tdci.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:04 |