![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 August 2018 ![]() |
Witam, posiadam AUDI A4 B8 z 2010r silnik 2.0 tfsi CFKA.
Oleju bierze 1l/300km, także jest źle. Zdecydowałem się na remont silnika koszt około 13 tyś. Ma to być robione na zestawie tloki i pierścienie kute z własnego, no i pytanie czy będzie brało dalej olej ? Jaka moc można osiągnąć na tym setupie ?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
czy ty to translatorem na polski napisałeś? ciężko zrozumieć. Oddaj auto specom i naprawią.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 August 2018 ![]() |
Kute tloki naprawią problem poboru oleju ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 24 June 2018 Skąd: Świbie ![]() |
może masz zapieczone pierścienie i to jest powodem spalania oleju
rozbierz silnik i będziesz wiedział co jest grane endoskopem zaglądnij do dolotu i do cylindrów, sprawdź ile masz osadów |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 August 2018 ![]() |
A robił ktoś z Was w ogóle kute pierścienie i tloki ?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Ile ty masz lat? 12? Bo tyle wychodzi z treści Twoich postów.
![]() Olej nie musi uciekać akurat na tłokach, przyczyna ubytku może być inna. Koledzy dobrze radzą aby się tym zajął ktoś kto ogarnia mechanikę. Kute tłoki wkładała masa osób ale bez kutej korby to nie ma sensu. 4032 powinny absolutnie wystarczyć. A wtedy turbo, dolot, IC, wydech, strojenie i pierdylion innych rzeczy ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Wgl pomysł wkładania kutych tłoków do 2.0 TFSI bez korby... Jak tu wystarczy zmienić korbe, podebrać ori tłok (plus podfrezować pod grubsze pierścienie) i można atakować większe moce. Tu korba jest najsłabsza.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
chłop nie rozumie.. jak nie będziesz zmieniać korb, turbiny, interoolera, wydechu, dolotu.. i bawić się potem z nieseryjnym autem to zostaw to w spokoju. Na pewno ma pierścienie zapieczone, niech przerobi seryjne tłoki da nowe pierścienie i tyle..
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 August 2018 ![]() |
Jasno mam stwierdzone że tloki z pierścieniami są do wymiany.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
za 4 tłoki i robote 13tys? Zgłoś się do frog Racing robią te tfsi na bogato więc poradzą.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Z frogiem gadalem to kompletny remont BWA z kuta korba podebranymi tlokami pompa oleju z 1.8t itd okolice 12 kPLN
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Wkładanie kutych tłoków to chyba nie jest dobry pomysł na zmniejszenie zużycia oleju.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
a czemuż to nie? pasowanie robi robote a nie tłoki. Pozatym jest kilka stopów do wyboru jedne puchna bardziej drugie mniej
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 02 August 2018 ![]() |
Ma byc remont kapitalny tzn tloki wraz Z pierścieniami rozrząd panewki wszystkie uszczelniacze itd, nie chce stosować półśrodków.
Dlatego od początku tematu pytam czy z serii 180km w moim tfsi po tym remoncie mogę celowac w 250km bez zmiany osprzętu silnika ? Wcześniej nie miałem takiego samochodu i takich "modyfikacji" dlatego pytam. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
tłoki można przerobić jeżeli nie są uszkodzone, problem leży w konstrukcji pierścieni.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Ma byc remont kapitalny tzn tloki wraz Z pierścieniami rozrząd panewki wszystkie uszczelniacze itd, nie chce stosować półśrodków. Dlatego od początku tematu pytam czy z serii 180km w moim tfsi po tym remoncie mogę celowac w 250km bez zmiany osprzętu silnika ? Wcześniej nie miałem takiego samochodu i takich "modyfikacji" dlatego pytam. Serio znajdz se ogarnietych ludzi bo piszesz tu bzdury i sam tego nie zrobisz. Niech ci wycenia robote na koni ile tam chcesz. Silnik to nie tylko panewki tłoki i korbowody. Ludzie ci powiedza co jeszcze tu jest lipne i trzeba przerobić i ile $$$ wyjdzie -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 04:43 |