![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
Witam. Pacjent to audi a4b6 avant 1.9 TDI awx po wirusie. Mam zamiar z Ori końcowego tłumika zrobić przelotowy tj rozciąć puche wywalić środek i wspawac rurę aby był przelot i owinąć wata do tłumików i zaspawać .ma to być opcja po kosztach. Bądź druga opcja jaka zauważyłem na wielu forach o TDI to wycięcie końcowego tłumika i wspawanie rury i na koniec końcówki ozdobne . Ogólnie chce poprawić wylot spalin z układu ale nie chce kompletnego przelotu aby nie męczył układ a poprostu aby był efektywniejszy i turbo miało lzej. Jakieś opinie ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Sam przetestuj, odkręć końcowy i zrób jazdę próbną z odcinkiem autostradowym.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
Tylko chodzi o to że u mnie cały wydech jest jednolity tj od kata po środkowy aż po końcowy jest nie rozłączalne . Może ktoś już testował takie opcje
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
To utnij i najwyżej połączysz opaską.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
To mit że tłumik znacząco dławi pracę turbiny - po jego usunięciu nie będzie się szybciej wkręcać, efektywny "mod" to nie będzie
![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
No to mnie teraz wybiles z tropu
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Wed, 17 January 2018 Skąd: Lublin ![]() |
Ja mam w 1,9 jtd zamiast końcowego prostą rurę z końcówką z nierdzewki. Cały wydech seryjna średnica, jeden katalizator i jeden tłumik przelotowy. Do 2,5 k obr głośność seria, powyżej na zewnątrz trochę głośniej. W środku od ok. 3,5 k obr trochę słychać, ale nie jest męczący. Jazda autostradowa bez zmian.
Różnice, na pewno lepiej ciągnie przy wyższych obrotach. Ogólnie zmiana na plus. I przegląd bez problemu. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
No ja ma DP zamiast kata środkowy jest seria komorowy i końcowy też komorowy i tak planowałem albo rozpruć końcowy i zrobić z niego przelot albo właśnie rurę jakaś 2.7 cala i na końcu y na 2 końcówki . Masz może nagrane przed i po modyfikacji ?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 17 January 2018 Skąd: Lublin ![]() |
Nie mam.
Nagram któregoś dnia to wrzucę. Na YT jest dużo. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
A geometrię turbiny ładnie słychać ?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Ja mam w 1,9 jtd zamiast końcowego prostą rurę z końcówką z nierdzewki. Cały wydech seryjna średnica, jeden katalizator i jeden tłumik przelotowy. Do 2,5 k obr głośność seria, powyżej na zewnątrz trochę głośniej. W środku od ok. 3,5 k obr trochę słychać, ale nie jest męczący. Jazda autostradowa bez zmian. Różnice, na pewno lepiej ciągnie przy wyższych obrotach. Ogólnie zmiana na plus. I przegląd bez problemu. Stoper potwierdza czy to tylko sugestia spowodowana większą głośnością? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 17 January 2018 Skąd: Lublin ![]() |
Turbinę słychać pięknie.
Stoper nie, ale brat który nie wiedział o zmianie. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
To czekam na wideo jak to gada
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 March 2019 ![]() |
No i temat obadany u mnie w a4b6 1.9 TDI po wycięciu końcowego i zastąpieniu go rura jest sporo głośniej i dlatego wróciłem do oryginału
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 07:59 |