![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Witajcie, jestem w trakcie odnawiania Trabanta, silnik dwusuw, raczej już do kapitalki. Tutaj pytanie warto coś tam poprawiać przy okazji remontu?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
przyjrzyj się całej niemieckiej klasie w rajdach i wyścigach to będziesz miał duże pole do popisu. Oni tak idą po bandzie w dłubaniu nieszczęsnych dwóch garów.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
najlepiej wrzucić 3garnki od wartburga, do niego 3 gażniki, rezo i rozwiert na 1100. to będzie jakieś 90-100KM z jebnięciem niuta jak w dieslu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 13:16 |