Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Supra MK3 1JZ-GTE VVTi R154 Manual Skóra JDM
damiansd4hide3
post Sun, 01 Mar 2015 - 07:47
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2009





Witam
Mam do sprzedania mój samochód weekendowy który posiadam już ponad 5 Lat.
Jest nim:

TOYOTA SUPRA MK3 1990r.
Z silnikiem z Toyoty Chaser JZX100 (1JZ-GTE VVTi) 1996+

Przebieg silnika około 100 000 km na japońskich drogach.
Prawdopodobnie jedyny taki silnik w Suprze MK3 w polsce.

Model silnika: 1JZ-GTE VVT-i
Moc: 280 Koni przy 6200 obr/min
Moment: 379 Nm przy 2400 obr/min

Przez te wszystkie lata zostało zrobione wiele rzeczy:

- Lampy z wersji JDM kouki (JZA70)
- Nowy akumulator 74 Ah
- Felgi Dare LM 18" szerokość: przód 8" tył 9"
- Opony Dunlop Maxx Sport Przód: 225/40 R18 Tył: 255/35 R18
- Dystanse przód tył: 25mm
- Kute nakrętki kół TPR (black)
- Wymienione klocki hamulcowe
- TurboTimer Greddy
- Dodatkowe zegary: Doładowanie Turbo, Ciśnienie oleju, Temp. Oleju (pasujące do wnętrza)
(niestety działa tylko doładowanie turbo, po swapie nie mieści się podkładka pod filtr oleju)
- Filtr stożkowy Sportowy
- Nowe kierunki
- Zakup silnika 1JZ-GTE VVTi z Japonii
- Oryginalna Przepływka 1JZ-GTE VVTi
- Intercooler Greddy TRUST
- Dzwon łączący silnik 1JZ ze skrzynią R154
- Węże chłodnicy STONEY RACING
- 2x filtry oleju OEM / Klej misy OEM / Pasek klinowy / Sruba Misy
Hub Wysprzęglika OEM / Łożysko OEM
- Poduszki silnika + Sruby
- Łapy silnika Custom
- Lekkie koło zamachowe 1JZ Made in Japan (50% lżejsze od seryjnego)
- Sprzęgło + Docisk + Łożysko AISIN
- Sportowa Chłodnica DIRENZA
- Silikonowe kolanka/łączniki intercoolera TURBO WORKS
- Orurowanie Intercoolera CUSTOM
- Misa olejowa Tylna 1JZ/2JZ
- Podpięcie wiązki robione w King Soft
-Wydech 3" przelot Custom by: King Soft
- Tłumik Końcowy JASMA (made in japan)
- Oryginalna sonda lambda DENSO
- Nowe świece zapłonowe Platynowe DENSO
- Chłodnica płynu wspomagania

Cały swap silnika wyniósł około 20 tys zł.

Silnik zalany olejem: MILLERS CFS 5W30 Motorsport
Skrzynia zalana MILLERS CRX LS 75W90 NT
Układ kierowniczy zalany MILLERS ATF
Układ chłodzenia PRESTONE -37C

Na same płyny eksploatacyjne wydałem prawie 1000 zł.

Po Swapie zrobione około 1000-1400 km.
Niestety sprzedaję z bólem serca, to auto nie ukrywajmy się to skarbonka, jeszcze wiele trzeba włożyć aby było
perfekcyjne a niestety życie się zmieniło i muszę sprzedać. CENA ADEKWATNA DO STANU SAMOCHODU.

Auto więcej stoi niż jeździ więc szkoda by się marnowało, ktoś może szybciej ją zrobi i więcej będzie jeździł.
Samochód ma ogromny potencjał i zmienia również życie.
Ile osób poprzez ten samochód poznałem i przeżyłem... wspomnienia.... to bezcenne.

Możliwa również zamiana na coś interesującego i japońskiego w rozliczeniu. Najchętniej przyjmę Mazdę MX5, MR2, IS200-IS300 ewentualnie coś typu 200SX.

Ubezpieczenie do końca roku: 31 Grudzień 2015
Przegląd do Maja 2015

Do oglądnięcia w Nowym Sączu.
ZDJĘCIA AKTUALNE Z 12 Października 2014. Auto sprawne, może pokonać nawet długą trasę.

















FILM:

https://www.youtube.com/watch?v=lA2e3Nv6RWg

CENA: 20 000 do negocjacji (bez kół cena niższa o 2 000)

TEL: 512-793-018
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Mar 2015 - 07:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:45