Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Corolla TS 2zzge 1.8 192km, świeżo po kupnie
t-sport
post Tue, 01 Jan 2013 - 19:54
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 01 January 2013





Witam Panowie, parę dni temu stałem się posiadaczem toyoty corolli z silnikiem 2zzge produkcji yamahy o mocy 192 koni i momencie około 180Nm. Jest to silnik wolnossący z zakutymi korbami i tłokami. Z tego co wyczytałem jest raczej mało możliwości modyfikacji tej jednostki. Miał już ktoś kiedyś do czynienia z tym silnikiem? Jakieś pomysły? Pozdrawiam

p.s

Wolałbym obejść się bez turbo itp. N/A spirit wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Jan 2013 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ledziu
post Tue, 01 Jan 2013 - 20:06
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(t-sport @ Tue, 01 Jan 2013 - 19:54) *
Miał już ktoś kiedyś do czynienia z tym silnikiem? Jakieś pomysły? Pozdrawiam

p.s

Wolałbym obejść się bez turbo itp. N/A spirit wink.gif


Bez turbo lub kompresorka nic nie zrobisz. Najlepszym pomysłem będzie ostrożne używanie auta bez żadnych przeróbek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t-sport
post Tue, 01 Jan 2013 - 20:30
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 01 January 2013





Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 01 Jan 2013 - 20:57
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nic z tego nie wyjdzie. To nie Honda....


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Tue, 01 Jan 2013 - 21:08
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd





CYTAT(t-sport @ Tue, 01 Jan 2013 - 20:30) *
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło?


Coś, czyli pewnie 20 KM, a nakład kosztów wielki. Bez sensu bez doładowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MindekSR
post Tue, 01 Jan 2013 - 21:36
Post #6


User
Dołączył: Sat, 19 April 2008
Skąd: Łódź





Porozmawiaj z Bartkiem z ZTR Tuning z Łodzi (dawny Zastec) http://www.ztr-tuning.pl -> ma chyba największe w PL doświadczenie z tymi silnikami.


--------------------
www.stormriders.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g.mario
post Tue, 01 Jan 2013 - 22:21
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 March 2010





CYTAT(t-sport @ Tue, 01 Jan 2013 - 20:30) *
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło?

szkoda czasu i $$$ wink.gif
jeśli chcesz podnieść moc to musisz zapomnieć o n/a spirit'cie i kupić sobie dedykowany kompresorek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Wed, 02 Jan 2013 - 00:05
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(t-sport @ Tue, 01 Jan 2013 - 20:30) *
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło?



To nie czytałeś wcześniej o tej motorowni? Jest wyjątkowo nie wdzięczna do dłubania bez zastosowania konkretnych środków (turbo, kompresor).
Na początek sprawdź jak wygląda Twoja seria np. wałki, panewki, rozrząd. Zacznij od przeczytania http://www.racingforum.pl/index.php?showto...103826&st=0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Wed, 02 Jan 2013 - 20:19
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





z tego co pamiętam (stare czasy na miejscówkach) ciezko tym autem było przejechać szybko 400m - łatwo wypaść z liftu i pół sekundy w plecy.
właściciele raczej narzekali na auto.
generalnie charakterystyka silnika wygląda słabo na wykresie.


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Wed, 02 Jan 2013 - 22:27
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





Albo zostać przy serii, albo tak jak robią w Fensport czyli 3SGTE smile.gif



--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komando
post Wed, 02 Jan 2013 - 23:53
Post #11


User
Dołączył: Wed, 11 August 2010
Skąd: ze wsi





Bo 3sgte jest p&p :-O
Nie polecam Ci modów n/a w Toyotach. Tym bardziej że masz zamiar jeździć autem po ulicy.


--------------------
JDM sucks
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 03 Jan 2013 - 08:31
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Jedyne co to mozna jakis dolocik zapodac dla ladnego dzwieku i zrobic remap zeby zalaczalo lifta 500rpm wczesniej. Cokolwiek wiecej N/A mija sie z celem w tym silniku.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:10