![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 January 2013 ![]() |
Witam Panowie, parę dni temu stałem się posiadaczem toyoty corolli z silnikiem 2zzge produkcji yamahy o mocy 192 koni i momencie około 180Nm. Jest to silnik wolnossący z zakutymi korbami i tłokami. Z tego co wyczytałem jest raczej mało możliwości modyfikacji tej jednostki. Miał już ktoś kiedyś do czynienia z tym silnikiem? Jakieś pomysły? Pozdrawiam
p.s Wolałbym obejść się bez turbo itp. N/A spirit ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 January 2013 ![]() |
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nic z tego nie wyjdzie. To nie Honda....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 19 April 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Porozmawiaj z Bartkiem z ZTR Tuning z Łodzi (dawny Zastec) http://www.ztr-tuning.pl -> ma chyba największe w PL doświadczenie z tymi silnikami.
-------------------- www.stormriders.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło? szkoda czasu i $$$ ![]() jeśli chcesz podnieść moc to musisz zapomnieć o n/a spirit'cie i kupić sobie dedykowany kompresorek ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Myślałem bardziej o pogrzebaniu przy głowicy i portingach, jakimś porządnym dolocie, ostrzejszych wałkach i ewentualnie przeróbce wydechu. Potem strojenie i może coś by wyszło? To nie czytałeś wcześniej o tej motorowni? Jest wyjątkowo nie wdzięczna do dłubania bez zastosowania konkretnych środków (turbo, kompresor). Na początek sprawdź jak wygląda Twoja seria np. wałki, panewki, rozrząd. Zacznij od przeczytania http://www.racingforum.pl/index.php?showto...103826&st=0 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
z tego co pamiętam (stare czasy na miejscówkach) ciezko tym autem było przejechać szybko 400m - łatwo wypaść z liftu i pół sekundy w plecy.
właściciele raczej narzekali na auto. generalnie charakterystyka silnika wygląda słabo na wykresie. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
Albo zostać przy serii, albo tak jak robią w Fensport czyli 3SGTE
![]() -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 August 2010 Skąd: ze wsi ![]() |
Bo 3sgte jest p&p :-O
Nie polecam Ci modów n/a w Toyotach. Tym bardziej że masz zamiar jeździć autem po ulicy. -------------------- JDM sucks
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Jedyne co to mozna jakis dolocik zapodac dla ladnego dzwieku i zrobic remap zeby zalaczalo lifta 500rpm wczesniej. Cokolwiek wiecej N/A mija sie z celem w tym silniku.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:10 |