![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Bazą dla tego projektu byla juz nieco zmęczona seryjna toyotka AE86.
Rezultaty naszych modyfikacji to: Swap silnika na 1uz-fe +kompresor bullet + EMU+wtryski 550`tki. Początkowo na 4 cewkach z fiata,później przerobione na 8cewek z nissana. Chlodnica wody mishimoto+ 2 wydaje wentylatory w obudowie+w trakcie sezonu dołożona druga malutka od nagrzewnicy. Skrzynia nissan 350z Koło zamachowe+odsadzenie+sprzeglo 3tarczowe były zamówione z XAT RACING ![]() Niestety zestaw ten ukręcał wałek od skrzyni biegów i w połowie sezonu byliśmy zmuszeni utoczyć na szybko nowe koło zamachowe + założyć do tego najmocniejsszy jednotarczowy zestaw ACT do 200sx`a. Po tym zabiegu problemy z sprzęgłem sie skonczyły. Tylny most początkowo został założony z Volvo 740,lecz niestety notorycznie ukręcały nam się półosie i po wyczerapaniu ich zapasu,pod koniec sezonu został wrzucony most z mustanga z 2010roku. Niestety most ten jest za szeroki zeby wrzucic jakies wieksze i szersze felgi i szukamy jakiegos nowego rozwiązania na sezon 2014. Zawieszenie oparte na oryginalnej konstrukcji toyoty: amortyzatory t3 technotoytuning przednie wachacze i drązki reakcyjne to produkty od firmy http://cbradleymotorsport.co.uk od podstaw wyspawana kołyska silnika i lapa skrzyni. przekładnia z toyoty ae86 bez wspomy+wkład qauifa +elektyczne wspomaganie. tylne drążki regulowane,na unibolach Układ Hamulcowy: big brake AP RACING z forda WRC, brake box floor mount firmy Comp Brake, ręczny OBP pionowy Wnętrze: Klatka homologowana Ireko Motorsport, chromowo-molibdenowa fotele Sparco ERGO pasy 5kt Sparco homologowany bak +swirlpot + dwie pompki paliwa +przewody w oplocie dash2 Racetechnology Nadwozie: drzwi,blotniki,tylna klapa z laminatu(powzmacniane pianką,profilami i blachami z alu) wszystkie szyby poza przednia z poliweglanu Waga auta to okolice 940 kg, wóz w poprzednim sezonie wystrojony był na jakieś 400koni i 500niuta. W tym planujemy zmiane kółka na kompresorze,odprężenie glowic i idziemy z mocą w góre ![]() Zapraszamy do dyskusji w temacie,może ktoś nam podsunie pomysł co zrobić z tylnym mostem. Ponadto zapraszamy również na nasz fanpejdż na facebooku gdzie jest dużo ciekawego materiału z zawodów,prac nad samochodami,życia naszego teamu. https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
EATON M112 ?? i 420 koni wyszło ?? do jakich obrotów sie kompresor kreci?? 2x szybciej niż silnik ??
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 05 May 2012 Skąd: Gdynia ![]() |
Ładny , tłusty projekt
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Fajny projekt, ale uzupełnij opis zgodnie ze wzorem bo poleci pewnie.. a szkoda by było..
Jakieś filmiki będą ?? -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Mega fajny i nietypowy projekt i jaki wyraz twarzy bojowy na jednym ze zdjęć
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
wreszcie jakiś projekt opisany z japońskim pancernikiem v8.... Ile w końcu te v8 wytrzymują bo nigdy nie doczytałem jeśli wieżyc że wytrzymałość taka sama jak serii 1/2JZ to strach się bać....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
nieotwierany 1uz na chudej korbie podaje się przy 1 bar z gt4088r
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
Z tego co widziałem to auto jego gabarytów i domyslnej wagi to co jest daje rade
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Nasze UZ`ety są na grubej korbie.(mamy dwa)
Z mocą chcemy isc wyzej bo czas zaczac zapalac szerokiego federala ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nasze UZ`ety są na grubej korbie.(mamy dwa) Z mocą chcemy isc wyzej bo czas zaczac zapalac szerokiego federala ![]() Pojdziecie z moca w gore to zaraz i wam sie dostanie ze "rozwalacie Polski drifting" ![]() Niektorzy dalej uwazaja ze trzeba jezdzic czyms co zdycha na kazdym biegu ![]() Projekt bardzo fajny i udany, mialem nawet okazje przeleciec sie na prawym ![]() Gratuluje ![]() -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Zdecydowalismy jednak ze most z mustanga zostaje-pojdzie szersze body.
Pozatym troche kombinowania,ciecia i przespawywania i toyka poszła na glebe ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 01 December 2013 Skąd: Katowice ![]() |
widze, miska też lubi glebe
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jakie cisnienie ma pompa paliwa przed swirl pot'em? a jakie cisnienie pompa paliwa za swirl pot'em?
z tego co widze to ta przed swirl pot'em to pompa paliwa facet do ukladu gaznikowego (niskocisnieniowa). pytam dla pewnosci. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:40 |