Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota AE86 1uz-fe+ Projekt 86 Drift Team
borimichal
post Wed, 25 Dec 2013 - 17:03
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





Bazą dla tego projektu byla juz nieco zmęczona seryjna toyotka AE86.
Rezultaty naszych modyfikacji to:

Swap silnika na 1uz-fe +kompresor bullet + EMU+wtryski 550`tki.
Początkowo na 4 cewkach z fiata,później przerobione na 8cewek z nissana.
Chlodnica wody mishimoto+ 2 wydaje wentylatory w obudowie+w trakcie sezonu dołożona druga malutka od nagrzewnicy.

Skrzynia nissan 350z
Koło zamachowe+odsadzenie+sprzeglo 3tarczowe były zamówione z XAT RACING

Niestety zestaw ten ukręcał wałek od skrzyni biegów i w połowie sezonu byliśmy zmuszeni utoczyć na szybko nowe koło zamachowe + założyć do tego najmocniejsszy jednotarczowy zestaw ACT do 200sx`a.
Po tym zabiegu problemy z sprzęgłem sie skonczyły.

Tylny most początkowo został założony z Volvo 740,lecz niestety notorycznie ukręcały nam się półosie i po wyczerapaniu ich zapasu,pod koniec sezonu został wrzucony most z mustanga z 2010roku.
Niestety most ten jest za szeroki zeby wrzucic jakies wieksze i szersze felgi i szukamy jakiegos nowego rozwiązania na sezon 2014.

Zawieszenie oparte na oryginalnej konstrukcji toyoty:
amortyzatory t3 technotoytuning
przednie wachacze i drązki reakcyjne to produkty od firmy http://cbradleymotorsport.co.uk
od podstaw wyspawana kołyska silnika i lapa skrzyni.
przekładnia z toyoty ae86 bez wspomy+wkład qauifa +elektyczne wspomaganie.
tylne drążki regulowane,na unibolach

Układ Hamulcowy:
big brake AP RACING z forda WRC,
brake box floor mount firmy Comp Brake,
ręczny OBP pionowy

Wnętrze:
Klatka homologowana Ireko Motorsport, chromowo-molibdenowa
fotele Sparco ERGO
pasy 5kt Sparco
homologowany bak +swirlpot + dwie pompki paliwa +przewody w oplocie
dash2 Racetechnology

Nadwozie:
drzwi,blotniki,tylna klapa z laminatu(powzmacniane pianką,profilami i blachami z alu)
wszystkie szyby poza przednia z poliweglanu

Waga auta to okolice 940 kg, wóz w poprzednim sezonie wystrojony był na jakieś 400koni i 500niuta.
W tym planujemy zmiane kółka na kompresorze,odprężenie glowic i idziemy z mocą w góre smile.gif

Zapraszamy do dyskusji w temacie,może ktoś nam podsunie pomysł co zrobić z tylnym mostem.
Ponadto zapraszamy również na nasz fanpejdż na facebooku gdzie jest dużo ciekawego materiału z zawodów,prac nad samochodami,życia naszego teamu.
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam




























Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Dec 2013 - 17:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
odcinka
post Wed, 25 Dec 2013 - 17:57
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





EATON M112 ?? i 420 koni wyszło ?? do jakich obrotów sie kompresor kreci?? 2x szybciej niż silnik ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Merin
post Wed, 25 Dec 2013 - 18:15
Post #3


User
Dołączył: Sat, 05 May 2012
Skąd: Gdynia





Ładny , tłusty projekt biggrin.gif , powodzenia życzę , z ogarnięciem bolączek , które zostały .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Wed, 25 Dec 2013 - 22:15
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Fajny projekt, ale uzupełnij opis zgodnie ze wzorem bo poleci pewnie.. a szkoda by było..

Jakieś filmiki będą ??


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 26 Dec 2013 - 22:41
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Mega fajny i nietypowy projekt i jaki wyraz twarzy bojowy na jednym ze zdjęć biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Mon, 06 Jan 2014 - 21:26
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond







--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 06 Jan 2014 - 21:46
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





wreszcie jakiś projekt opisany z japońskim pancernikiem v8.... Ile w końcu te v8 wytrzymują bo nigdy nie doczytałem jeśli wieżyc że wytrzymałość taka sama jak serii 1/2JZ to strach się bać....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Mon, 06 Jan 2014 - 22:28
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





nieotwierany 1uz na chudej korbie podaje się przy 1 bar z gt4088r


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Tue, 07 Jan 2014 - 00:27
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(mihas66 @ Mon, 06 Jan 2014 - 23:46) *
wreszcie jakiś projekt opisany z japońskim pancernikiem v8.... Ile w końcu te v8 wytrzymują bo nigdy nie doczytałem jeśli wieżyc że wytrzymałość taka sama jak serii 1/2JZ to strach się bać....


Na grubej korbie jadą tak samo jak 2jz tylko kosztów wiecej ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Tue, 07 Jan 2014 - 14:38
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Z tego co widziałem to auto jego gabarytów i domyslnej wagi to co jest daje rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borimichal
post Tue, 07 Jan 2014 - 14:42
Post #11


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





Nasze UZ`ety są na grubej korbie.(mamy dwa)
Z mocą chcemy isc wyzej bo czas zaczac zapalac szerokiego federala wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 07 Jan 2014 - 21:24
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(borimichal @ Tue, 07 Jan 2014 - 16:42) *
Nasze UZ`ety są na grubej korbie.(mamy dwa)
Z mocą chcemy isc wyzej bo czas zaczac zapalac szerokiego federala wink.gif


Pojdziecie z moca w gore to zaraz i wam sie dostanie ze "rozwalacie Polski drifting" smile.gif
Niektorzy dalej uwazaja ze trzeba jezdzic czyms co zdycha na kazdym biegu smile.gif


Projekt bardzo fajny i udany, mialem nawet okazje przeleciec sie na prawym wink.gif

Gratuluje wink.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borimichal
post Tue, 21 Jan 2014 - 15:58
Post #13


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





Zdecydowalismy jednak ze most z mustanga zostaje-pojdzie szersze body.
Pozatym troche kombinowania,ciecia i przespawywania i toyka poszła na glebe biggrin.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdHdmfe
post Tue, 21 Jan 2014 - 18:46
Post #14


User
Dołączył: Sun, 01 December 2013
Skąd: Katowice





widze, miska też lubi glebe wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 02 Mar 2014 - 12:34
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jakie cisnienie ma pompa paliwa przed swirl pot'em? a jakie cisnienie pompa paliwa za swirl pot'em?
z tego co widze to ta przed swirl pot'em to pompa paliwa facet do ukladu gaznikowego (niskocisnieniowa).
pytam dla pewnosci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:40