Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tiguan 2.0 tsi duży problem z mocą
SzybkiKuba
post Wed, 06 Oct 2010 - 21:28
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Mam niemały problem. Otóż jakieś 2 tygodnie temu odebrałem nowego tiguana 2.0 tsi 200km, auto przez pierwsze 1500km jeździło bardzo delikatnie do ok 3500-4000obr, po 1500 km do 2000 km jeździłem już szybciej i dynamiczniej by po przebiciu 2k km będąc na autobanie zacząłem je gonić... i tu jedna wielka kupa!!! Przyśpieszenie marne a auto nie jest w stanie przebić 180 km/h. Dramat! Jutro dzwonię do Gliwic umówić się na hamownie chce zobaczyć co wypluje. Miał ktoś może podobny problem z nowym tiguanem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Oct 2010 - 21:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cubus1
post Wed, 06 Oct 2010 - 21:35
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





Nowiutkiego ?wink.gif jedz do serwisu, się znaczy aso gdzie kupiłeś auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 06 Oct 2010 - 21:37
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Tak nowego... czekałem na niego 3 miechy i klops! Powiem szczerze że ręce mi opadły. Zastanawiam się właśnie czy do aso jechać już jutro czy najpierw na hamownię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Wed, 06 Oct 2010 - 21:50
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć

To dziwne, ja mam R-line, wiec 19'/255 koła i na serii szedł 210 na autostradzie, teraz po programie naprawde sprawnie sie przemieszcza smile.gif

na 1/4 w automacie zrobiłem 16,3 szdłem równo z golfem GTI tylko na starcie z racji skrzyni troszkę zostałem, wiec jeżdzi całkiem fajnie smile.gif


Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 06 Oct 2010 - 22:11
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





A i dodam jeszcze że przy spokojnej jeździe na autostradzie przy 140km/h auto paliło mi średnio 17l/100 km - tłumaczyłem to sobie docieraniem ale to i tak chyba za dużo.

pawel20vt4 ja mam manual z oponami 235 na 17" feldze i przy ustawieniu zawieszenia na sport przyśpieszenie 0-150 wydaje się być dużo wolniejsze niż np w golfie 2.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Wed, 06 Oct 2010 - 22:45
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Paweł, jaki kolor?
Jędras ma białego Tiga w R line, często się nim przemieszczamy po mieście smile.gif Gdzie robiłeś program i jakie wyniki po modach?


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubus1
post Thu, 07 Oct 2010 - 07:52
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





Jedź do aso, bo chyba taki problem obejmuje gwarancja... moze trafiles jakis zdechly motor... jedz i klóć sie z dziadami wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichy78
post Thu, 07 Oct 2010 - 08:45
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 June 2005
Skąd: dolnyśląsk





na razie nie ma z czym jechac do ASO, bo niby co im powiesz: że twoim zdaniem auto za słabo jeździ?

jedz na hamownie, będziesz miał papier- to już jakas podstawa "reklamacji"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Thu, 07 Oct 2010 - 08:54
Post #9


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(cichy78 @ Thu, 07 Oct 2010 - 08:45) *
na razie nie ma z czym jechac do ASO, bo niby co im powiesz: że twoim zdaniem auto za słabo jeździ?

jedz na hamownie, będziesz miał papier- to już jakas podstawa "reklamacji"

Jak najbardziej ma z czym jechać. Ja nie raz zgłaszałem w ASO, że autu brak mocy. Niech podpinają pod kompa, może są jakieś błędy. Nie widzę powodu, żeby to właściciel musiał szukać co jest nie tak (i wydawać pieniądze na hamownie) w nowiutkim aucie.


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Thu, 07 Oct 2010 - 08:57
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





CYTAT(SzybkiKuba @ Wed, 06 Oct 2010 - 22:11) *
A i dodam jeszcze że przy spokojnej jeździe na autostradzie przy 140km/h auto paliło mi średnio 17l/100 km - tłumaczyłem to sobie docieraniem ale to i tak chyba za dużo.

pawel20vt4 ja mam manual z oponami 235 na 17" feldze i przy ustawieniu zawieszenia na sport przyśpieszenie 0-150 wydaje się być dużo wolniejsze niż np w golfie 2.0tdi


Cześć

Autem jeździ moja żona, to jest ten taki szaro-niebieski, mody robiłem u Patryka w Compsporcie, ok 250 KM nie mieżyłem ponieważ mam automata, ale po programie to zupełnie inne auto jeżeli chodzi o osiagi, ja tylko raz na jakiś czas dbam zeby turbina sie nie zastała smile.gif



--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubus1
post Thu, 07 Oct 2010 - 09:29
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: że znowu





CYTAT
CYTAT(cichy78 @ Thu, 07 Oct 2010 - 08:45) *
na razie nie ma z czym jechac do ASO, bo niby co im powiesz: że twoim zdaniem auto za słabo jeździ?

jedz na hamownie, będziesz miał papier- to już jakas podstawa "reklamacji"

Jak najbardziej ma z czym jechać. Ja nie raz zgłaszałem w ASO, że autu brak mocy. Niech podpinają pod kompa, może są jakieś błędy. Nie widzę powodu, żeby to właściciel musiał szukać co jest nie tak (i wydawać pieniądze na hamownie) w nowiutkim aucie.


Dokładnie. W końcu za coś się płaci kupując nowe auto. Jadąc na hamownie ponosisz jakies tam koszty i nie jest ważne czy to 50 czy 500 zł. Niech fachmani z vw ruszą tyłek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 07 Oct 2010 - 12:10
Post #12


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





CYTAT(SzybkiKuba @ Wed, 06 Oct 2010 - 21:37) *
Tak nowego... czekałem na niego 3 miechy i klops! Powiem szczerze że ręce mi opadły. Zastanawiam się właśnie czy do aso jechać już jutro czy najpierw na hamownię.


Z tego co widzę, jeszcze nie jesteś po pierwszym przeglądzie. W Tiguanie kumpla (2.0 TDI) po pierwszym przeglądzie coś pogrzebali i auto zaczęło jechać żwawiej. Z tego co później zasłyszałem (nie jest to pewna informacja), auta VW przed pierwszym przebiegiem są fabrycznie dławione, żeby właśnie ich nie zamęczyć. Może tutaj tkwi przyczyna?

Napisz też u kogo kupowałeś to auto? Jeśli w Przeźmierowie, to Krotoski-Cichy to jest dealer, którego nazwanie porażką można uznać za powściągliwość wink.gif I jakakolwiek debata z nimi skończy się tym, że uznają Cię za debila. Niestety.

Jedz do ASO. Najlepiej na Krańcową do Auto Premium. Mogę dać Ci namiar na człowieka z serwisu, wprawdzie Audi, ale zrobi Ci grunt pod rozmowę z odpowiednią osobą z VW.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Thu, 07 Oct 2010 - 12:33
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Raceboy autto kupiłem u Lellka w Gliwicach. Ale dzięki za zainteresowanie. Postanowiłem zanim odwiedzę ASO wydać jednak parę pln na hamownie. W przyszłym tygodniu jestem umówiony w Elprosys na pomiar mocy. Z wykresem od razu pojadę do ASO - nie chcę jechać z pustymi rękami.
Ciekawe jest co mówisz o tym "zdławieniu" fabrycznym. Mam nadzieję że może i u mnie jest coś podobnego zastosowane. Zadzwonię dziś do mojego opiekuna u Lellka i spróbuję się czegoś dowiedzieć. Jak tylko będę miał jakieś ciekawe info odnośnie sprawy to będę się dzielił.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Thu, 07 Oct 2010 - 12:46
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





O dławieniu nowych aut też słyszałem m.in. alfa, fiat, renault (tu chyba). Przede wszystkim auta doładowane są dławione.

btw.
Byłem swego czasu w fabryce po parę aut dla klientów to jak podprowadzali je to z piskiem i śmierdzącym sprzęgłem wstawiali je na lawetę angry.gif

Dławienie nowych aut przed przeglądem 0 to z tego co wiem standard...


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 07 Oct 2010 - 14:55
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Ja nie wiem jak z tym dławieniem, tesciowa jezdzi nowym Q5 z takim silnikiem i problemów z moca nie ma raczej zadnych, po autostradzie tym nie jezdziłem jakos na maksa ale przyspieszenie ma fajne naprawde, porównujac z moim Carlosem który ma ze 280 kuni.. Wiec pewnie cos jest zwalone.. No i auto przed przegladem tez normalnie jezdziło, nie odczulem zadnych zmian, a jezdzimy nim z dziewczyna( podbiera matce) tongue.gif dosc czesto..


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Thu, 07 Oct 2010 - 20:35
Post #16


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Jest jakaś lipa.
Tym bardziej,że spalanie jakieś mega +nie moc=coś nie działa jak trzeba i tyle.
Po to jest gwarancja,choć sam zauważyłem,że po około 2-3tys.km nowe auta się trochę rozkręcają i palą mniej,ale nie aż tak...
Powodzenia w bojach
Pozdrawiam


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 07 Oct 2010 - 22:32
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(PiurielSR @ Thu, 07 Oct 2010 - 12:46) *
Dławienie nowych aut przed przeglądem 0 to z tego co wiem standard...


Zacznijmy od tego, że przegląd 0 to przegląd przed odbiorem auta przez klienta. Jedź na hamownię a później do ASO.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Fri, 08 Oct 2010 - 09:28
Post #18


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(kompot @ Thu, 07 Oct 2010 - 22:32) *
Zacznijmy od tego, że przegląd 0 to przegląd przed odbiorem auta przez klienta. Jedź na hamownię a później do ASO.


A ja dalej twierdze, że hamownie należy na tę chwilę odpuścić. Po co z góry zakładać, że nie da się tego załatwić normalnie. Auto jest nowe, jest z nim wyraźnie coś nie tak. Gdyby to przytrafiło się mi to już dawno byłbym umówiony z serwisem ASO. Nie widzę powodu dla którego należy od razu traktować ASO jak najgorszego wroga, który robi wszystko byle tylko wmówić nam, że auto które jest nie sprawne takie właśnie ma być.


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 08 Oct 2010 - 10:01
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Feno @ Fri, 08 Oct 2010 - 09:28) *
A ja dalej twierdze, że hamownie należy na tę chwilę odpuścić. Po co z góry zakładać, że nie da się tego załatwić normalnie. Auto jest nowe, jest z nim wyraźnie coś nie tak. Gdyby to przytrafiło się mi to już dawno byłbym umówiony z serwisem ASO. Nie widzę powodu dla którego należy od razu traktować ASO jak najgorszego wroga, który robi wszystko byle tylko wmówić nam, że auto które jest nie sprawne takie właśnie ma być.

A kto powiedział, że normalnie nie da rady? Absolutnie głupim podejściem będzie wchodzenie z siekierą do serwisu i machanie kartką z wykresem przed nosem dyrektora, ale myślę, że wykres warto mieć. W aucie nie wyskoczył nagle żaden błąd, lecz problem był od dłuższego czasu, tyle, że niestwierdzony poprzez lajtowe użytkowanie podczas docierania. Jak zaczną rozbierać w ASO to może być problem z ustaleniem stanu wyjściowego. 100zł na hamownię to chyba nie jest problem? W każdym razie do jednego z tych miejsce (hamownia ASO) trzeba pojechać i tym miejscem raczej nie jest hamownia smile.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Thu, 14 Oct 2010 - 20:59
Post #20


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





Wracam do tematu Tiguana. Generalnie nie musiałem skorzystać z pomocy aso. W ubiegły weekend lekko rozgoryczony osiągami auta wyjeździłem nim ok 800 km wyciskając z auta ile się tylko da w tym dość długie odcinki na autostradzie. Bałem się że to autosugestia ale auto zaczęło naprawdę już po ok 300-400 km takiej jazdy dużo lepiej reagować na gaz. Cały obecny tydzień jak jechałem gdzieś starałem się "gonić" auto które zaczęło jeździć jak powinno 200 konne auto. smile.gif A w dodatku dziś wizyta na hamowni i wynik - 212.8 koni. Myślę że całkiem przyjemny gratis. Poniżej zdjęcie wykresu. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i wsparcie. Nie wiem jak to się stało ale grunt że autko zaczęło b. fajnie jeździć. smile.gif

[ img ]http://img826.imageshack.us/img826/6764/zdjcie001cg.jpg[ /img ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:01