![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Jeździł ktoś na tarczach Rotingera i ma porównanie np do Zimmermanna? Mają kilka opcji tarcz do wyboru, a szykuje mi się wymiana w dupowozie (e46 330i) i zastanawiam się nad nimi. Miałem wcześniej w innych autach Zimmermanna Sport i byłem zadowolony, ale spotkałem się z opinią że Rotinger jest lepszy. Auto do jazdy na codzień jakby co.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Nie ma co cudowac, to tylko daily e46, bierz sprawdzone.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Ja mam rotingery nawiercane i nacinane. Za tą cenę super tarcze. Nie biją, ale już mam pęknięcia przy otworach. Przebieg 10tyś traktowane ostro z klockami hawk hps 5.0. Waga i moc auta podobna do Twojego , tylko tarcza 288mm
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Z tego co pamiętam to Zimmermanny sport też miały po jakimś czasie mikro pęknięcia przy otworach ale nic z tym się dalej nie działo
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Gdzieś wyczytałem że to całkiem normalne i jeśli pęknięcie nie jest za duże to jest wszystko w normie i można jeździć .
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2019 ![]() |
Miałem Rotingery przód i tył w Octavii Rs. Zamontowałem kilka lat temu razem z klockami Steinhof.
Przód był przetaczaniu dwa razy i hałasuje przy hamowaniu. Tył był toczony raz i w zeszłym roku wyleciał z auta. Przód czeka ta sama przyszłość. Tarcze w tym aucie są duże 312mm przód miałem wersje nawiercaną i nacinaną. Jazda codzienna bez upalanie, więc ciężkiego życia nie miały. Mimo to po kilkunastu tysiącach km zaczęły bić. Do tego z tymi klockami hamulce bardzo przeciętne. Takie tępe. Trzeba mocno cisnąć żeby zaczynały hamować. Po deszczu na drugi dzień tarcza zaczynała rdzewieć. Przy pierwszych hamowaniach mało przyjemny dźwięk. Jedyny plus że nie było żadnych pisków. -------------------- .............................
Skoda Octavia RS 1.8T AUQ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Bicie po montażu tarczy zmierzone? Może piasty masz krzywe, rzadko się zdarza żeby przy lekkim używaniu krzywiło tarczą.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Rotinger to nie jest przypadkiem nowa nazwa firmy Mikoda?
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
No i do codziennej spokojnej jazdy zakup sportowych klocków to też kiepski pomysł, U mnie tarcze z tymi klockami nie wydają żadnych dźwięków. Ja zmieniłem bo standardowy układ nie wyrabiał. W drugim aucie seryjne hamulce są Ok więc stosuje zwykłe klocki i tarcze.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 06:24 |