![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Seryjne auto, tarcza 324mm pod zacisk 4-tloczkowy - ktore tarcze wybrac?
EBC ma bardzo dużo pozytywnych opinii, TRW także nie zostaje z tyłu. Zwykłe tarcze, gładkie bez wodotrysków. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Kiedyś modziłem z tarczami, a to wiercona a to frezowana i ciągle coś mi nie pasowało albo popękało ;] ale to jeszcze przy jednotłoczkowym zacisku i tarczy 286mm. Przy przesiadce na 4tłoczkowe duże Brembo i tarczę 310mm wrzuciłem zwykłą gładką tarczę FEBI Bilstein do tego klocek Carbone Lorraine w mieszance RC5+ i nie mam zamiaru nic zmieniać, hamuje tak że aż sanie strzelają, a sam układ tarcza+klocek ma taką efektywność/odporność na "spalenie" że szybciej wytopię uszczelnienia zacisku niż coś zrobię złego klockom i tarczy, druga sprawa co mnie denerwowało przy wierconej/frezowanej tarczy to hałas przy hamowaniu.
Osobiście radę gładką tarczę ale zainwestować w naprawdę dobry klocek i będziesz zadowolony. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
TRW. Są pewnie conajmniej połowę tańsze od EBC
![]() -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
TRW wychodzą 240zł za sztukę w zaprzyjaźnionym sklepie.
Febi Bilstein chciałbym, ale niedostępne już ![]() Brembo jak wyczytałem że produkują pod Częstochową, to podziękuję. Zresztą dużo osób tutaj pisze że słabe są wytrzymałościowo ![]() Myślałem jeszcze nad ATE gładkie, 275zł sztuka, EBC gładkie w tej samej cenie. Zdecydowałem się na tarcze Ferodo gładkie, po 180zł sztuka. Jutro będę zamawiał, jeśli ktoś chce coś napisać - proszę. Bardzo mało jest opinii o tych tarczach. |
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
Nie martw sie na zapas, daj dobry klocek, dobrze ułożyć i będzie malina.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Dziękuje kolego za odpowiedzi. Klocek myślałem o EBC Green ewentualnie Red, ale to jeszcze czas do tego...
|
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Polecam Zimmermanna.
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 17 April 2007 ![]() |
-------------------- Vectra GTS Z20NET+
_www.vectraklub.pl - Vectra Klub Polska |
|
|
gość_Grzesiek Kuśmierz_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Jakieś szczegóły ? ![]() A proszę bardzo ;] Przerobiłem na moim aucie różne klocki więc trochę można napisać. - EBC GREEN STUFF nie wiele lepsze niż seria, dobra pojeżdżawka i śmietnik ;] - EBC RED STUFF zimne nie hamują, gorące nie wiele lepiej, do tego fatalnie obchodzą się z tarczami. - FERODO DS jak dla mnie najbardziej optymalny klocek na codzień i pojeżdżawki, pierwsze poranne hamowanie "tępe" ale moment się dogrzewają, im cieplejszy klocek tym lepszy hebel, lubią piszczeć ale nie po to się wkłada dobry klocek żeby sobie głowę takimi głupotami zawracać. - Ferodo DS 3000 na ulicę na codzień nie polecam, w boju są nie do zabicia. Obecnie wrzuciłem na auto Carbone Lorraine w mieszance RC5+ i powiem że jest naprawdę ok, cenowo nie zabija, zimne hamuję praktycznie od razu jak należy, jedyne co może być problemem to pył z tych klocków, ciężko schodzi i tak jakby rdzewieje ;] Osobiście moje dwa typy do szybkiego auta na codzień i wypady na tor to Ferodo DS albo Carbon Lorraine, na pewno nie EBC - w ich cenie kupimy dwa pierwsze zestawy które wypadają bez porównania lepiej. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Pozwolę sobie odkopać.
Tarcza 305x28 pod zacisk Brembo. Ma to pracować z klockami Pagid RS42. 300 konna ośka, jakieś 1400kg wagi. Auto na ulicę. Samochód właśnie przechodzi kompletną wymianę układu hamulcowego (klocki, tarcze, płyn, przewody). Jakie tarcze do tego wrzucić? Sklep który sprzedawał klocki poleca Taroxa F2000. Jakieś sensowne tańsze alternatywy? Gładkie DBA Street Series? Ponoć, że F2000 są mega głośne (co w sumie nie dziwi). Pytanie czy sa aż tak dobre aby położyć na stole blisko 400 euro? DBA wypadają w tym wypadku o dobre 150 euro taniej. Ewentualnie Tarox Zero? Kosztują niemal to samo co F2000, ale są gładkie. ktoś testował te tarcze? A, tarcze wiercone odpadają. Za dużo się naoglądałem zdjęć na których tarcze popękały w diabły. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2015 ![]() |
O ile się nie mylę tarcze dla Ferodo robi własnie Brembo ...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 July 2016 ![]() |
Brembo robi w Częstochowie, 100m obok jest trw - zajmują się poduchami. Tak w gwoli ciekawostki
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
No ok, ale czy ktoś ma jakieś opinie na temat taroxa?
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
Tarcza 305x28 pod zacisk Brembo. Ma to pracować z klockami Pagid RS42. 300 konna ośka, jakieś 1400kg wagi. Auto na ulicę. Samochód właśnie przechodzi kompletną wymianę układu hamulcowego (klocki, tarcze, płyn, przewody). ma być bardzo dobrze ? jak masz FB to : https://www.facebook.com/Hamulce/ już dwa komplety tarcz dla mnie robili i .... dzieła sztuki nie ma się do czego przyczepić |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 06 April 2013 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:36 |