![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 October 2013 ![]() |
Witam serdecznie:)
posiadam BMW e30 3.5 m30b35 218KM,samochod jezdzony jeden sezon w drifcie i bede chciał uturbić silnik,prosze o udzielenie mi troche informacji Na poczatek zaczniemy od turbiny(wysłalem zdjęcia) czy ta turbina będzie wystarczająca i wydajna podam wymiary turbospręzarki k26 41 wlot, 56 wylot, 47 wirnik wlot, 56 wirnik wylot intercoler srednica rur 54 160 szeroki a 650 długi Moc która chce osiagnac to granice 350KM z ecu masterem i zaznaczam ze silnik będzie bez kucia,kwestia ile można wyciągnąć zeby silnik wytrzymał? 2. czy silnik trzeba odpręzyc i jaką usczelką,silnik trzyma moc i nigdy nie był rozbierany.... 3. czy intercoller będzie wydajny? 4. posiadam wtryski od m5 e34 czy będą wystarczające? JEŚLI ktoś ma namairy albo jeździ takim projektem prosze o wysłanei jakiegos kontaktu,najwazniejsza kwestia to czy silnik wytrzyma i zeby po kilku wyjazdach nie wyrzucać pieniędzy w remonty itd, jeśli nie k26 to czy gt35 bedzie w zupełności ok>? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
K26 to trochę małe turbo jak na 350 koni.
-------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 October 2006 ![]() |
Poszukaj na turbobmw.pl w projektach tak na szybko :
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=481 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
na 350ps to już wypadałoby silnik odprężyć, zwlaszcza jesli ma to jezdzic w drifcie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
kanapka z uszczelek ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
albo z miedzi, albo wielowarstwowa , albo zwykla grubsza, opcji duzo.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
do ilu wydoli k27 / k36 ,orietuje sie ktoś ? konkretnie chodzi o takie turbo jak tu http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-tur...3887257377.html
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Ori grubsza raczej starczy, seryjny stopień sprężania to 9:1 w tym piecu
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
tak też myślałem, jest dość niski SS, na 350km powinien styknąć z palcem w D. choć to się okaże dopiero w realu.
A co z turbem orientuje się ktoś do ilu starczy takie k27/ k36 liaz tego typu http://allegro.pl/3592-liaz-turbo-turbospr...3872315862.html ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Miedzianą uszczelkę zapewne wydmucha. Myślałem, że czasy miedzi minęły jakieś 6-7 lat temu
![]() U mnie nadal na ścianie w garażu wisi uszczelka miedziana pięknie wydmuchana na wszystkich czterech garach ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
pinin z czego proponujesz uszczelke ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Do 400-450KM nie trzeba tego silnika odprężać i ruszać dołu - gorzej z seryjną uszczelką klęka przy 0.7bara
Jest dostępna do tego silnika uszczelka MLS Cometic więcej info na PW ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Tu masz fajny projekcik http://www.ztr-tuning.pl/powered-by-ztr/bm...i-supercharger/
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 October 2013 ![]() |
więc jaką radzisz uszczelkę niz seryjna??? odprężenie jednak ma znaczenie ze wzgledu kiedy to opcja bez kucia silnika:)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Uszczelka na zamówienie, lub cometic. A do 100KM/litra pojemności tego silnika bym nie ruszał, sprawdziłbym jedynie panewki i pasowanie tłoka (lub ciśnienie jeśli silnik jeszcze w budzie). Grubość nowej uszczelki zależy od tego jaką wysokość ma głowica. I to tyle by było.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Uszczelka na zamówienie, lub cometic. A do 100KM/litra pojemności tego silnika bym nie ruszał, sprawdziłbym jedynie panewki i pasowanie tłoka (lub ciśnienie jeśli silnik jeszcze w budzie). Grubość nowej uszczelki zależy od tego jaką wysokość ma głowica. I to tyle by było. gdzie polecam dorobić uszczelke u kogo i jaki material ? turbko które najrozsądniej by było zapodać z tanich i pancernych - hx35w ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Z uszczelką Tobie nie pomogę, bo nie musiałem dorabiać jeszcze. A turbo to poszukaj najlepiej kkk (chyba k27 ale pewny nie jestem) takie które było montowane w modelu 745i e32 bodajże, lub starszym modelowo. Na 0,9b wychodzi pod 400, w serii w m102 i m106 dmuchało 0,2b i wychodziło 280KM jeśli dobrze pamiętam. Jak nie to ktoś mnie poprawi. Ale według mnie to jest chyba najlepszy wybór.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
opcji jest kiladziesiat panowie.
co do uszczelki miedzianej, wielu lata na nich do dzis, (np. pablo dal sobie zrobic pod 2 bary dochodzi 6cyl T supra) to dobra sprawa bo odprowadza cieplo. w twoim przypadku pokusil bym sie na seryjny stopien CR, lekkie dmuchanie i bedzie 350 jak nic o ile dobierzesz dobrze turbo. Szmaciana uszczelka faktycznie moze duzo nie zniesc, ale mozna zrobic nieco mocniejsza. jak cos pw. (zerknij moj projekt). ceny uszczelek dorabianyh do 250zl sie zmiescisz. co do wtryskow, nie kabinuj po taniosci bo nie wyjdzie, nowki 440cc albo 630 deki i juz. - spory koszt bo 1200 -1300zl ale pewnosc ze wsystko bedzie ok. potrzebujesz deta zeby wystroic, blow off, turbo z nieco wiekszym wirnikiem na dupie (3,5L !) , a reszte ogarniesz. jak cos ze swoiej strone polecem gt35 .63 na duzym wirniku. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
opcji jest kiladziesiat panowie. co do uszczelki miedzianej, wielu lata na nich do dzis, (np. pablo dal sobie zrobic pod 2 bary dochodzi 6cyl T supra) to dobra sprawa bo odprowadza cieplo. w twoim przypadku pokusil bym sie na seryjny stopien CR, lekkie dmuchanie i bedzie 350 jak nic o ile dobierzesz dobrze turbo. Szmaciana uszczelka faktycznie moze duzo nie zniesc, ale mozna zrobic nieco mocniejsza. jak cos pw. (zerknij moj projekt). ceny uszczelek dorabianyh do 250zl sie zmiescisz. co do wtryskow, nie kabinuj po taniosci bo nie wyjdzie, nowki 440cc albo 630 deki i juz. - spory koszt bo 1200 -1300zl ale pewnosc ze wsystko bedzie ok. potrzebujesz deta zeby wystroic, blow off, turbo z nieco wiekszym wirnikiem na dupie (3,5L !) , a reszte ogarniesz. jak cos ze swoiej strone polecem gt35 .63 na duzym wirniku. dzięki za cenne info. generalnie uklady paliwowe , wtryski , dety , pompy to jest pikuś, najwiekszy problem ile motor zniesie i tu cenne info tak jak mówiłem znajomemu do 400wydoli bez otwierania co najwyzej uszczelke pod glowe dać, no i turbo... co z tym turbem k27 z iveco - testował ktoś ? gt35 moze i przy 3.5l jakos wstanie , ale mniejsze turbko szybciej by się obudziło -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
dzięki za cenne info. generalnie uklady paliwowe , wtryski , dety , pompy to jest pikuś, najwiekszy problem ile motor zniesie i tu cenne info tak jak mówiłem znajomemu do 400wydoli bez otwierania co najwyzej uszczelke pod glowe dać, no i turbo... co z tym turbem k27 z iveco - testował ktoś ? gt35 moze i przy 3.5l jakos wstanie , ale mniejsze turbko szybciej by się obudziło w 2,5L lekko odprezonym (projekt dawida - jest na forum ! ) , juz przy 3100rpm byl 1 bar ! gt35 przeciez maja rozne dupy i wirniki (tutaj polecam jak naprawde ma byc do driftu to gt35 .63 i koniec. Bedzie to latac tymbardziej ze chcesz malo dmuchac, projekt ma zyc, a nie koniecznie chcesz bic rekordy mocowe. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:52 |