Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> TURBO BMW E30 3.5 M30B35
biniek29
post Wed, 22 Jan 2014 - 15:36
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 21 October 2013





Witam serdecznie:)
posiadam BMW e30 3.5 m30b35 218KM,samochod jezdzony jeden sezon w drifcie i bede chciał uturbić silnik,prosze o udzielenie mi troche informacji
Na poczatek zaczniemy od turbiny(wysłalem zdjęcia) czy ta turbina będzie wystarczająca i wydajna podam wymiary turbospręzarki k26
41 wlot, 56 wylot, 47 wirnik wlot, 56 wirnik wylot intercoler srednica rur 54 160 szeroki a 650 długi
Moc która chce osiagnac to granice 350KM z ecu masterem i zaznaczam ze silnik będzie bez kucia,kwestia ile można wyciągnąć zeby silnik wytrzymał?
2. czy silnik trzeba odpręzyc i jaką usczelką,silnik trzyma moc i nigdy nie był rozbierany....
3. czy intercoller będzie wydajny?
4. posiadam wtryski od m5 e34 czy będą wystarczające?
JEŚLI ktoś ma namairy albo jeździ takim projektem prosze o wysłanei jakiegos kontaktu,najwazniejsza kwestia to czy silnik wytrzyma i zeby po kilku wyjazdach nie wyrzucać pieniędzy w remonty itd,
jeśli nie k26 to czy gt35 bedzie w zupełności ok>?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Jan 2014 - 15:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dred
post Wed, 22 Jan 2014 - 15:40
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





K26 to trochę małe turbo jak na 350 koni.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiu134
post Wed, 22 Jan 2014 - 16:00
Post #3


User
Dołączył: Tue, 31 October 2006





Poszukaj na turbobmw.pl w projektach tak na szybko :
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=481
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 22 Jan 2014 - 16:44
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





na 350ps to już wypadałoby silnik odprężyć, zwlaszcza jesli ma to jezdzic w drifcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 24 Jan 2014 - 23:41
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





kanapka z uszczelek ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 25 Jan 2014 - 08:21
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





albo z miedzi, albo wielowarstwowa , albo zwykla grubsza, opcji duzo.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jan 2014 - 11:27
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





do ilu wydoli k27 / k36 ,orietuje sie ktoś ? konkretnie chodzi o takie turbo jak tu http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-tur...3887257377.html


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Sat, 25 Jan 2014 - 11:44
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Ori grubsza raczej starczy, seryjny stopień sprężania to 9:1 w tym piecu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jan 2014 - 11:59
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





tak też myślałem, jest dość niski SS, na 350km powinien styknąć z palcem w D. choć to się okaże dopiero w realu.

A co z turbem orientuje się ktoś do ilu starczy takie k27/ k36 liaz tego typu http://allegro.pl/3592-liaz-turbo-turbospr...3872315862.html ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 25 Jan 2014 - 18:00
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Miedzianą uszczelkę zapewne wydmucha. Myślałem, że czasy miedzi minęły jakieś 6-7 lat temu wink.gif
U mnie nadal na ścianie w garażu wisi uszczelka miedziana pięknie wydmuchana na wszystkich czterech garach cool.gif Taki suwenir ze starych zamierzchłych czasów tuningu w Polsce smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jan 2014 - 19:41
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





pinin z czego proponujesz uszczelke ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 25 Jan 2014 - 20:15
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Do 400-450KM nie trzeba tego silnika odprężać i ruszać dołu - gorzej z seryjną uszczelką klęka przy 0.7bara

Jest dostępna do tego silnika uszczelka MLS Cometic

więcej info na PW wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Sun, 26 Jan 2014 - 22:50
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Tu masz fajny projekcik http://www.ztr-tuning.pl/powered-by-ztr/bm...i-supercharger/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
biniek29
post Mon, 27 Jan 2014 - 16:07
Post #14


Rookie
Dołączył: Mon, 21 October 2013





więc jaką radzisz uszczelkę niz seryjna??? odprężenie jednak ma znaczenie ze wzgledu kiedy to opcja bez kucia silnika:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Mon, 27 Jan 2014 - 16:13
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Uszczelka na zamówienie, lub cometic. A do 100KM/litra pojemności tego silnika bym nie ruszał, sprawdziłbym jedynie panewki i pasowanie tłoka (lub ciśnienie jeśli silnik jeszcze w budzie). Grubość nowej uszczelki zależy od tego jaką wysokość ma głowica. I to tyle by było.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 27 Jan 2014 - 17:43
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(E30 owner @ Mon, 27 Jan 2014 - 18:13) *
Uszczelka na zamówienie, lub cometic. A do 100KM/litra pojemności tego silnika bym nie ruszał, sprawdziłbym jedynie panewki i pasowanie tłoka (lub ciśnienie jeśli silnik jeszcze w budzie). Grubość nowej uszczelki zależy od tego jaką wysokość ma głowica. I to tyle by było.


gdzie polecam dorobić uszczelke u kogo i jaki material ? turbko które najrozsądniej by było zapodać z tanich i pancernych - hx35w ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Mon, 27 Jan 2014 - 21:49
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Z uszczelką Tobie nie pomogę, bo nie musiałem dorabiać jeszcze. A turbo to poszukaj najlepiej kkk (chyba k27 ale pewny nie jestem) takie które było montowane w modelu 745i e32 bodajże, lub starszym modelowo. Na 0,9b wychodzi pod 400, w serii w m102 i m106 dmuchało 0,2b i wychodziło 280KM jeśli dobrze pamiętam. Jak nie to ktoś mnie poprawi. Ale według mnie to jest chyba najlepszy wybór.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 27 Jan 2014 - 22:00
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





opcji jest kiladziesiat panowie.

co do uszczelki miedzianej, wielu lata na nich do dzis, (np. pablo dal sobie zrobic pod 2 bary dochodzi 6cyl T supra) to dobra sprawa bo odprowadza cieplo.

w twoim przypadku pokusil bym sie na seryjny stopien CR, lekkie dmuchanie i bedzie 350 jak nic o ile dobierzesz dobrze turbo.
Szmaciana uszczelka faktycznie moze duzo nie zniesc, ale mozna zrobic nieco mocniejsza. jak cos pw. (zerknij moj projekt).
ceny uszczelek dorabianyh do 250zl sie zmiescisz.

co do wtryskow, nie kabinuj po taniosci bo nie wyjdzie, nowki 440cc albo 630 deki i juz. - spory koszt bo 1200 -1300zl ale pewnosc ze wsystko bedzie ok.
potrzebujesz deta zeby wystroic, blow off, turbo z nieco wiekszym wirnikiem na dupie (3,5L !) ,

a reszte ogarniesz.

jak cos ze swoiej strone polecem gt35 .63 na duzym wirniku.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 27 Jan 2014 - 23:00
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(k64 @ Tue, 28 Jan 2014 - 00:00) *
opcji jest kiladziesiat panowie.

co do uszczelki miedzianej, wielu lata na nich do dzis, (np. pablo dal sobie zrobic pod 2 bary dochodzi 6cyl T supra) to dobra sprawa bo odprowadza cieplo.

w twoim przypadku pokusil bym sie na seryjny stopien CR, lekkie dmuchanie i bedzie 350 jak nic o ile dobierzesz dobrze turbo.
Szmaciana uszczelka faktycznie moze duzo nie zniesc, ale mozna zrobic nieco mocniejsza. jak cos pw. (zerknij moj projekt).
ceny uszczelek dorabianyh do 250zl sie zmiescisz.

co do wtryskow, nie kabinuj po taniosci bo nie wyjdzie, nowki 440cc albo 630 deki i juz. - spory koszt bo 1200 -1300zl ale pewnosc ze wsystko bedzie ok.
potrzebujesz deta zeby wystroic, blow off, turbo z nieco wiekszym wirnikiem na dupie (3,5L !) ,

a reszte ogarniesz.

jak cos ze swoiej strone polecem gt35 .63 na duzym wirniku.



dzięki za cenne info.
generalnie uklady paliwowe , wtryski , dety , pompy to jest pikuś, najwiekszy problem ile motor zniesie i tu cenne info tak jak mówiłem znajomemu do 400wydoli bez otwierania co najwyzej uszczelke pod glowe dać, no i turbo...

co z tym turbem k27 z iveco - testował ktoś ?

gt35 moze i przy 3.5l jakos wstanie , ale mniejsze turbko szybciej by się obudziło


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 28 Jan 2014 - 19:23
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(GREGOR10 @ Tue, 28 Jan 2014 - 01:00) *
dzięki za cenne info.
generalnie uklady paliwowe , wtryski , dety , pompy to jest pikuś, najwiekszy problem ile motor zniesie i tu cenne info tak jak mówiłem znajomemu do 400wydoli bez otwierania co najwyzej uszczelke pod glowe dać, no i turbo...

co z tym turbem k27 z iveco - testował ktoś ?

gt35 moze i przy 3.5l jakos wstanie , ale mniejsze turbko szybciej by się obudziło


w 2,5L lekko odprezonym (projekt dawida - jest na forum ! ) , juz przy 3100rpm byl 1 bar ! gt35 przeciez maja rozne dupy i wirniki (tutaj polecam jak naprawde ma byc do driftu to gt35 .63 i koniec. Bedzie to latac
tymbardziej ze chcesz malo dmuchac, projekt ma zyc, a nie koniecznie chcesz bic rekordy mocowe.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:52