![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 15 February 2013 ![]() |
Witam wsystkich
![]() Jest tego tyle, że aż ciężko coś wybrać, a czasem coś umknie ![]() Jedyne wymagania to: - raczej nie Honda - osiągi w serii nie gorsze niż 0-100 7.5s ![]() - wersja nadwozia sedan lub coupe - silnik N/A Wymienię tak wstępnie co brałem w szeroki krąg zainteresowań: - Toyota Celica VIgen 2.0GT 175KM - Nissan Primera P11 i SWAP na SR20VE 190-200KM - Mazda 323F i SWAP na 2.5V6 KLZE 200KM, - Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM ale co tu w nim modzić na około 180-190KM? - Mitsu 3000GT SL 3.0V6 225KM, Macie jakieś pomysły drodzy koledzy? Każda pomoc co ewentualnie można pomodzić będzie na wagę złota ![]() Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Zainteresowania masz od sasa do lasa tylko kaska taka sobie.
Chcesz N/A a myslisz o SWAPie pewnie zakładasz że będzie prosto, tanio no i trwale ![]() Z tym Mitsu 3000GT to będzie strzał za planowany budżet ![]() Ogólnie: Do 15k kupisz zadbaną Celinę GT lub jakieś podobne autko (parę złoty zostanie na serwis) ale o modach możesz zapomnieć a jeżeli interesują Cię mody to kup cos z T albo zarób więcej kaski. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 ![]() |
mr2 ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
3000GT wersja SL (1650 kg, FWD) to raczej skrót od SLOW, z tych aut wybierz primerę
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 13 October 2012 Skąd: Katowice ![]() |
Szkoda , że skreśliłeś od razu hondę. Bo za 15k kupisz coś fajnego z b serią. Eksploatacja jest tania, auta dobrze zapier... a jak będziesz spokojnie w trasie leciał to też mało palą. Mody też nie będą mega drogie a kombinacja ze skrzynią biegów czyni cuda w b seriach i nie tylko. Wymieniasz inne auta i chcesz swapować....Myślę , że nie z tym budżetem .Lepiej kupić już coś zrobionego niż strugać samemu gdyż to z reguły wychodzi razy dwa.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
raczej odpusc to auto:
- Toyota Celica VIgen 2.0GT 175KM silnik malo rozwojowy, zeby ugrac cos wiecej niz 200KM trzeba wlozyc worek kasy, a i tak kazdy bedzie Ci wmawial ze jedyne wyjscie to turbo (najlepiej swap na 3sgte), poza tym celica troche ciężka jest jak ma byc szybkie to ja bym celowal w cos malego i lekkiego -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 November 2010 Skąd: Klimontów/Kraków ![]() |
http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-gti-r-i3035081861.html
I te wszystkie śmieszne hondy patrzą jak znikasz na horyzoncie ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Dopóki mu się skrzynia nierozskrzyni
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Ta, w tym gtir sam zakup to dopiero dobry początek wydatków
![]() Może sunny gti z VE ? za 6-7k kupić auto w jakimś znośnym stanie blacharskim, swap jakieś 5-6k, blacharka jakieś 2-3k, później można o jakimś heblu i zawiasie pomyśleć ![]() Przy dobrych wiatrach 0-100 w granicach 6s ![]() -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Dopóki mu się skrzynia nierozskrzyni ![]() r. Akurat skrzynka jest najmniejszym problemem szczególnie jak się bedziesz trzymał serii z nawet sporym plusem. Problem jest w rdzy oraz motorowni, doprowadzenie tego do kultury to koszty i to spore. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
http://moto.allegro.pl/nissan-sunny-gti-r-i3035081861.html I te wszystkie śmieszne hondy patrzą jak znikasz na horyzoncie ![]() N/A ma być. GPablo, nic lepszego od MR2 nie znajdziesz. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Co dzień to lepszy temat...
Wozem który najlepiej spełnia założenia jest niechciana Honda, B-seria na wydechu i dolocie zrobi 7.5s do setki jeszcze można trafić oszperowaną, a ofert sprzedaży takich wozów przewija się całkiem sporo. Zresztą podobnych tematów było na tym forum kilkanaście, sam nie wiesz czego chcesz w propozycjach wrzucasz zupełnie odmienne wozy, których jedyną wspólną cechą jest to, że są Japońskie, równie dobrze można dopisać LS400, Japoński, papierowo osiągi się nawet w miarę zgadzają, NA, w budżecie się mieści... 15k to nie budżet na kupowanie auta i robienie w nim swapów, chyba, że masz żyłkę handlowca-kombinatora i mechanika w jednym wtedy możesz coś strugać, tym bardziej, że w tej kasie można kupić już trzymającego się kupy gotowca. GTI-R kupiony w Polsce, chyba papier na niego ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko pięknie, tylko co wymienione auta mają wspólnego z JDM-em? Wszystkie występowały poza Japonią, dostosowane do ruchu prawostronnego... a według definicji to już nie JDM (japoński rynek WEWNĘTRZNY). Twoje założenia idealnie spełnia Mitsubishi FTO GPX V6 MIVEC - 200 konny 6A12 daje radę, droga rozwoju jest przetarta, do tego fajnie brzmi. Schludna przekładka nie jest bułką z masłem, ale jest w Polsce kilka firm które mają w tej materii doświadczenie.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
I na pewno kupi auto, przywiezie z UK, przełoży, wykona podstawowy serwis etc za 15000zł.
Mam nadzieję, że mod wybaczy, ale: ju-by, dlaczego paska b5 nie proponujesz? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Bo wolał być uszczypliwy, by przekazać definicję prawdziwego JDMu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 11:46 |