Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Szpera i szerokie kapcie do RWD, ..ogólnie o przyczepności
kogut
post Tue, 15 Jul 2008 - 01:46
Post #1


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





Witam,

przymieżam się powoli do kolejnej modyfikacji silnika i zwiększenia mocy, ale myślę też o zwiększeniu bezpieczeństwa, a co za tym idzie zwiększeniu trakcji. Mam obecnie założone opony o rozmiarze 235/35/19 na feldze 8Jx19 ET43. Niestety felgi pochodzą z opla signum i mają zaledwie 8cali szerokości dry.gif chcę założyc szersze kapcie na tył, czy da radę załorzyc na taką felgę oponę 265/30/19? Jak to będzie wyglądac, nie zleci opona z felgi na zakręcie?

Druga sprawa to dyferencjał. Posiadam zwykły seryjny most o przełożeniu 3,455 bez mechanizmu różnicowego o ograniczonym uślizgu. Po głowie chodzi mi dyfer ze szperą 45% (przełożenia są dwa 3,455 albo 3,273). Niestety Opel bardzo rzadko wypuszczał samochody wyposażone w taki most, żeby ludzie mający średnie pojęcie o jeździe autem nie pozabijali się i kupili kolejne auto od GM rolleyes.gif . Mniejsza z tym, mało takich auto wyjechało z farbyki stąd piekielnie trudno dostac taki most. Wiecie może gdzie można dostac taki dyfer, albo czy da radę jakoś przerobic swój? huh.gif


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Jul 2008 - 01:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
_VENOM_
post Wed, 16 Jul 2008 - 08:30
Post #2


User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Cieszyn





CYTAT
Tire - 265/35R19
Section Width: 10.43 in 265 mm
Rim Diameter: 19 in 482.6 mm
Rim Width Range: 9 - 10.5 in
Overall Diameter: 26.30 in 668.02 mm
Sidewall Height: 3.65 in 92.71 mm
Radius: 13.15 in 334.01 mm
Circumference: 82.62 in 2098.5 mm
Revs per Mile: 790.8

A wiec dla opony 265 minimalna zalecana szerokosc felgi to 9". Ja bym takie opony nie zakladal na tak waska felge. Czas chyba wymienic felgi biggrin.gif

Gdzie mozna dostac taki most - nie wiem. Ale wiem ze na pewno da sie to przerobic. Mozna zakupic szpere z Quaif-a / lub zlecic komus w PL konstruckje takiego LSD... Mysle ze mozliwosci jest wiele.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogut
post Wed, 16 Jul 2008 - 10:50
Post #3


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





Felg nie będę zmieniał, bo są ładne, a pozatym ciężko jest wychaczyc jakąś konkretną felgę powyżej 17" do Opla.
Skoro 265/30/19 nie wejdzie, to jaka jest maksymalna szerokośc gumy, którą można załorzyc na 8" felgę? Wiem, że na pewno ponad 245mm, bo na starcyh felgach (7 1/2J x 17) miałem załorzone 245/45/17. dry.gif

Co do sprzery, to gdzie można przerobic most i ile orientacyjnie kosztuje taka zabawa? smile.gif


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 16 Jul 2008 - 11:17
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





a myslales o bezpieczenstwie jazdy w koleinach na takim czyms ?


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Wed, 16 Jul 2008 - 11:43
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





kogut, Ty masz w tym samochodzie 500-600KM, ze pakujesz kapcie jak do 911 Turbo? Jak wspomnial Kolega wyzej zastanow sie jak bedziesz jezdzil w koleinach na takich kapciach.

ps. Twoj samochod ogolnie przyspiesza jakos?;] Bo na takich kapciach Omega 2.5 to chyba furory nie robi.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_VENOM_
post Wed, 16 Jul 2008 - 18:30
Post #6


User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Cieszyn





CYTAT(kogut @ Wed, 16 Jul 2008 - 09:50) *
Felg nie będę zmieniał, bo są ładne, a pozatym ciężko jest wychaczyc jakąś konkretną felgę powyżej 17" do Opla.
Skoro 265/30/19 nie wejdzie, to jaka jest maksymalna szerokośc gumy, którą można załorzyc na 8" felgę? Wiem, że na pewno ponad 245mm, bo na starcyh felgach (7 1/2J x 17) miałem załorzone 245/45/17. dry.gif


255 - wiecej bym nie zakladal.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogut
post Wed, 16 Jul 2008 - 21:30
Post #7


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





CYTAT(SajneK @ Wed, 16 Jul 2008 - 10:17) *
a myslales o bezpieczenstwie jazdy w koleinach na takim czyms ?

..a co to za różnica 235, czy 265 po koleinach? Na forum OKP ludzie którzy mają od 255mm w zwyż piszą, że na takich kapciach o niskim profilu jeździ się o wiele lepiej i nie wozi tak bardzo na koleinach niż na seryjnych 235/45/17 . Podobno przez to, że opona niskoprofilowa jest sztywniejsza.


CYTAT(Macius @ Wed, 16 Jul 2008 - 10:43) *
kogut, Ty masz w tym samochodzie 500-600KM, ze pakujesz kapcie jak do 911 Turbo? Jak wspomnial Kolega wyzej zastanow sie jak bedziesz jezdzil w koleinach na takich kapciach.
ps. Twoj samochod ogolnie przyspiesza jakos?;] Bo na takich kapciach Omega 2.5 to chyba furory nie robi.

..nie, na razie mam 195KM i 425NM (info), ale już planuję kolejną modyfikacje tak w granicach około 230KM 500NM.
Nie wiem co wstawiają do porsche, ale tam jest silinik umieszczony z tyłu (nie mylic z ułożeniem centralnym) i napęd w więszkości modeli jest tylko na tył. Więc pakują kapcie jakie tylko wejdą.
Niektórzy zakładają 275/35/18 do omegi 2.0 R4 16v 136KM i jakoś jeżdzą, a czasami nawet uda się kołami zamielic. wink.gif
Ja zamieżam tylko na tył założyc szersze, z przodu zostawie 235/35/19. Czemu akurat uparłem się na 265/30/19? Bo na 245/35/19 i 255/30/10 były by spore przekłamania na liczniku i BC, nie wspominając o czujnikach ESP, samopoziomowania xenonów, czy o zawieszeniu NIVO.
Liczniki w 6-cio cylindrowcyh omegach są kalibrowane pod 205/65/15 i jedyne rozmiary jakie wchodzą w grę to:
235/35/19 - brak przekłamań
265/30/19 - przekłamania w granicy niespełna 1%
275/30/19 - brak przekłamań
285/30/19 - przekłamania w granicy niespełna 1%


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Wed, 16 Jul 2008 - 22:41
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





Nie czepiam sie ale nie szkoda Ci utraty przyspieszenia na takich klocach? Ogolnie wiem, ze z dieslem nie ma lekko (seryjne 1.9TDI 130KM w A4 B6 ma dosc spore problemy z trakcja przy ostrym ruszaniu na 205, 225 ciut poprawia sytuacje) ale wydaje mi sie, ze w pewnym momencie jakich kapci bys nie zalozyl to i tak bedzie problem niestety. Wydaje mi sie, ze najlepsza droga bedzie kupno opon o rozmiarze jaki obecnie masz ale jakis bardziej slickowatych na ulice, moze Toyo T1R? Jesli upalasz tylko od czasu do czasu to autko a normalnie jezdzisz innym to pomysl o Toyo R888 (niezbyt nadaja sie do wjezdzania w kaluze wink.gif ale na suchym pewnie by Cie zadowolily).


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Thu, 17 Jul 2008 - 12:37
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





utrata osiągów na tak szerokich kapciach bedzie wielka, do tego rozmiar- 19 cali w tym samochodzie to tylko lans i pogarszanie osiągów, trakcji i bezpieczenstwa.

aby osiagnąć pozytywne rezultaty w trakcji i bezpieczeństwie - należałoby założyc 16, max 17 cali, nie szersze niż 225. Oczywiście dobre opony do tego - takie same na obu osiach.

zwiekszanie szerokości opony wbrew pozorom wcale nie poprawia bezpośrednio przyczepności a jesli juz to tylko w małych granicach, za to różnica miedzy kiepskimi a dobrymi oponami jest wielka.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogut
post Thu, 17 Jul 2008 - 13:20
Post #10


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





CYTAT(ww#296 @ Thu, 17 Jul 2008 - 11:37) *
utrata osiągów na tak szerokich kapciach bedzie wielka, do tego rozmiar- 19 cali w tym samochodzie to tylko lans i pogarszanie osiągów, trakcji i bezpieczenstwa.

aby osiagnąć pozytywne rezultaty w trakcji i bezpieczeństwie - należałoby założyc 16, max 17 cali, nie szersze niż 225. Oczywiście dobre opony do tego - takie same na obu osiach.

zwiekszanie szerokości opony wbrew pozorom wcale nie poprawia bezpośrednio przyczepności a jesli juz to tylko w małych granicach, za to różnica miedzy kiepskimi a dobrymi oponami jest wielka.
blink.gif
Nie wiem, czy wiesz, ale w limitowanej sportowej wersji Irmscher Omegi JC Edition 3.2 V6 218KM 290NM manual, montwali właśnie 235/40/18 z przodu i 265/35/18 z tyłu. Gdyby w takiej konfiguracji osiągi drastycznie spadały, to by chyba takich kapci nie montowali.
Większej głupoty w życiu chyba nie słyszałem, żeby więszka felga pogarszała trackje, czy bezpieczeństwo laugh.gif Wręcz przeciwnie na niskim profilu czujemy bardzo dobrze auto i jest bardziej stabilne na zakrętach.
Widac, że nie jesteś w temacie, piszesz, żeby załorzyc 16, albo 17. Jeździłem na seryjnych 225/55/16 i 235/45/17 i powiem Ci, że się dużo gorzej jeździło niż na 235/35/19, czemu? Bo na tamtych oponach auto nie pływało, a wręcz latało po koleinach! Dużo ciężej było wyczuc auto, było bardziej "gumowe". Piszesz o dobrych oponach na 16 miałem załorzone ContiPremiumContact2, a na 17 Micheliny Pilot Sport. Obecnie na 19" założone mam ContiSportContact 2. wink.gif

Wracjąc do tematu, to co z tą szperą, wie ktoś komu można zlecic taką przeróbkę? Najlepiej, żeby to było gdzieś we Wrocku, albo okolicach.


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 17 Jul 2008 - 15:59
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT("kogut")
Piszesz o dobrych oponach na 16 miałem założone ContiPremiumContact2, a na 17 Micheliny Pilot Sport. Obecnie na 19" założone mam ContiSportContact 2.


Wydaje mi się, że ww#296 pisząc o dobrych oponach ma na myśli raczej coś pokroju toyo R888. Wiem, że są beznadziejne na mokrym, ale jeśli nie wystarcza Ci przyczepność na dobrych, zwykłych oponach 235 to tu niestety już nie ma miejsca na kompromisy.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 18 Jul 2008 - 01:35
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





ok - chcesz założyć na 19 calową felge o 8 calach srednicy opone 265. - spoko - po co sie ograniczac - po drobnej przeróbce nadkoli jestem pewny ze spokojnie zmiescisz cos 22 cale - szerokośc - pod 300 - ale bedziesz miał wtedy bezopieczne auto i do tego z trakcja!! wink.gif

Ps. Może sie nie znam ale kiedyś z czystej ciekawości odwiedz tor i założ na probe seryjne koła - zmierz czas. Zreaszta po co tor? - załóż seryjne koła zmierz stoperem czasy - gwarantuje ze nawet przy błedzie stopera czas przyspieszania no na 400 metrów bedzie dużo gorszy.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Fri, 18 Jul 2008 - 03:12
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Kiedyś w rajdach na 8 calową felgę montowano oponę o szerokości 245, teraz 200. Ciekawe dlaczego? Oczywiście to pytanie retoryczne smile.gif

Dodam jeszcze, że np. Omega 3000 24V Evo 500 gr.A DTM'91 wyposarzona była w felgi 10x18 - przód i 11x18 - tył, ale przy mocy 410 KM smile.gif


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 18 Jul 2008 - 08:38
Post #14


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





A pozatym teraz jest szał na wielkie felgi i runflaty i w ogóle.. A takie koła są gówniane. Do twojego setupu odpowiednie byłyby opony 225 lub 245, na felgach 17", albo jak naprawdę musisz to 18". I na takich auto będzie dużo szybsze niż na 19" z walcami. Wiadomo, że technika idzie do przodu i generalnie pojazdy się rozwijają, ale niekoniecznie w sportową stronę. Teraz to właśnie wciskają ludziom jako "sport" - diesla z bodykitem na wielkich kołach.. ze sportem zwykle mają tyle wspólnego co oglądanie meczu w TV pod piwo i chipsy tongue.gif i czy ci sie to podoba czy nie, zmiany w masie nieresorowanej mają ogromny wpływ na właściwości jezdne a omega na pewno nie była projektowana do lansowania się na 19" smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 18 Jul 2008 - 17:14
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT("Macius")
klocach

CYTAT("Masius")
Wydaje mi sie, ze najlepsza droga bedzie kupno opon (...) jakis bardziej slickowatych na ulice

CYTAT("ww#296")
utrata osiągów na tak szerokich kapciach bedzie wielka

CYTAT("ww#296")
lans i pogarszanie osiągów, trakcji i bezpieczenstwa.

CYTAT("ww#296")
max 17 cali, nie szersze niż 225. Oczywiście dobre opony do tego

CYTAT("rennen")
takie koła są gówniane.

CYTAT("rennen")
omega na pewno nie była projektowana do lansowania się na 19"


Myślę, że to dobre podsumowanie tematu.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogut
post Fri, 18 Jul 2008 - 19:15
Post #16


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





CYTAT(pawel934 @ Thu, 17 Jul 2008 - 14:59) *
Wydaje mi się, że ww#296 pisząc o dobrych oponach ma na myśli raczej coś pokroju toyo R888. Wiem, że są beznadziejne na mokrym, ale jeśli nie wystarcza Ci przyczepność na dobrych, zwykłych oponach 235 to tu niestety już nie ma miejsca na kompromisy.

Na 17" miałem załorzone Micheliny Pilot Sport (jodełki), na których źle mi się jeździło. Opony były bardzo głośne, a na deszczu trzeba było bardzo uważac, auto latało na koleinach niemiłosiernie. Były też zalety: opony bardzo szybko się nagrzewały i na suchej równej nawieżchni jechało się jak po szynach. Domyślam się jakby wyglądała jazda na toyo R888. huh.gif

CYTAT(ww#296 @ Fri, 18 Jul 2008 - 00:35) *
.. - spoko - po co sie ograniczac - po drobnej przeróbce nadkoli jestem pewny ze spokojnie zmiescisz cos 22 cale - szerokośc - pod 300

nic się nie bój, wchodzą bez żadnego przerabiania -> klik cool.gif

CYTAT(ww#296 @ Fri, 18 Jul 2008 - 00:35) *
Ps. Może sie nie znam ale kiedyś z czystej ciekawości odwiedz tor i założ na probe seryjne koła - zmierz czas. Zreaszta po co tor? - załóż seryjne koła zmierz stoperem czasy - gwarantuje ze nawet przy błedzie stopera czas przyspieszania no na 400 metrów bedzie dużo gorszy.

Może się kiedyś skuszę, ale wydaje mi się, że takim klocem jak omega rewelacji nie będzie, nawet jak pod maską bedzie już z 230-250KM i ponad 500NM.
Ok, zmieżę czas na 235/35/19 i jak zmienie na zimówki 205/65/15. laugh.gif

CYTAT(rpautosport @ Fri, 18 Jul 2008 - 02:12) *
Dodam jeszcze, że np. Omega 3000 24V Evo 500 gr.A DTM'91 wyposarzona była w felgi 10x18 - przód i 11x18 - tył, ale przy mocy 410 KM smile.gif

moc to nie wszystko, nie zapominaj o momencie obr.

CYTAT(rennen @ Fri, 18 Jul 2008 - 07:38) *
...Do twojego setupu odpowiednie byłyby opony 225 lub 245, na felgach 17", albo jak naprawdę musisz to 18". I na takich auto będzie dużo szybsze niż na 19" z walcami. [...] Teraz to właśnie wciskają ludziom jako "sport" - diesla z bodykitem na wielkich kołach.. [...] a omega na pewno nie była projektowana do lansowania się na 19" smile.gif

Kiedy mi właśnie nie chodzi o osiągi za wszelką cenę, a o trakcję, stąd właśnie ten post. Niestety Omega, to nie E39 gdzie rozkład mas jest niemal idealny i wynosi gdzieś 50:50. Jechałem kuzyna E39 525d na 225/55/16 i u niego tył jest zdecydowanie bardziej "przedywidywalny" i zbalansowany niżeli u mnie na seryjnych 225/55/16, czy 235/45/17. Dlatego właśnie chciałem założyc szersze opony do tyłu, a czemu uparłem się na 265mm? Pisałem już wcześniej, że jedyne zamiennik jakie można wstawic za 205/65/15 to:
235/35/19
265/30/19
275/30/19
285/30/19
P.S. Nie wiem co teraz ludziom wciskąją w salonach, ale takim Audi R8 V12 TDI to ja bym napewno nie pogardził wub.gif

Moim zdaniem Omegę zaprojektowali dla chłopów, żeby stała w stodole, rdzewiała i raz w tygodniu w niedzilę do kościoła podjechac, i jeszcze kilka razy do roku kartofle zawieźc na giełdę sprzedac laugh.gif

CYTAT(pawel934 @ Fri, 18 Jul 2008 - 16:14) *
Myślę, że to dobre podsumowanie tematu.

Reasumując, pytanie moje brzmiało, czy jest możliwe załorzenie opony 265/30/19 na felgę 8x19" i czy można przerobic mechanizm różnicowy w dyfrze, żeby zrobic szperę rzędu: 30-45%. Nie o takie odpowiedzi mi chodziło dry.gif Naskoczyliście na mnie, że to tylko opel, diesel i w ogóle nie powinie byc dopuszczony do ruchu drogowego, tak wynika z waszych wypowiedzi. Z tego co zaobserwowałem wychodzi na to, że jedyną słuszną opcją jest kilkudziesiętne benzynowe BMW, oczywiście z LPG smile.gif


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Fri, 18 Jul 2008 - 19:45
Post #17


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(kogut @ Fri, 18 Jul 2008 - 18:15) *
moc to nie wszystko, nie zapominaj o momencie obr.


410KM przy 9300obr/min
340Nm przy 7500obr/min


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sat, 19 Jul 2008 - 11:27
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Samochód napedza moment NA KOŁACH a nie NA SILNIKU a za moment NA KOŁACH odpowiedzialne sa przełożenia - dlatego nawet jesli masz 500 nm na silniku objedzie Cie auto o momencie nawet dwukrotnie mniejszym ale wiekszej mocy. Auto które cie objedzie - zakładając że ma porównywalna wagę bedzie miało wiekszy moment NA KOŁACH i jednocześnie mając wiekszy moment NA KOŁACH będzie potrzebowało lepszej przyczepności - opona-nawierzchnia niż TY pomimo że ma dwukrotnie mniejszy moment na silniku.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kogut
post Tue, 22 Jul 2008 - 17:49
Post #19


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008
Skąd: Wrocław





Przestancie wywyższac silniki benzynowe nad dieslem, bo to nie ma najmniejszego sensu. Każdy ma swoje wady i zalety. Tutaj macie ciekawy filmik, który z pewnościa was zainteresuje.
Powiedzcie lepiej co z tą blokadą mechanizmu różnicowego w dyfrze. Do kogo się zgłosic?


--------------------
Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRD
post Wed, 23 Jul 2008 - 01:32
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 October 2007
Skąd: SMI





Z tego co pamiętam, był kiedyś test na torze BMW e39 (chyba m5) i sprawdzano różne konfiguracje felg i ogumienia. Samochód jeździł na felgach 17", 18" (seria w m5 chyba) i 20". Co ciekawe najlepsze czasy osiągnął na 17 calowych felgach. Tłumaczono to później, że ścianki opon powinny się lekko wyginać na zakrętach. Zbyt niski profil powoduje szybsze zrywanie przyczepności, ponieważ opona o wiele słabiej pracuje na feldze.
Faktem jest że na niższym profilu czuć lepszą kontrolę nad samochodem, jest on bardziej bezpośredni, ale w przypadku większych przeciążeń szybciej traci przyczepność.

Odnośnie szerokości opon, zostań z tyłu przy 235, bo nie widzę opcji żeby wsadzić 265 na 8 calową felgę. Poza tym będzie mniejsza masa nieresorowana i wirująca, więc na pewno będzie lepiej prowadzić niż na 265. Twój wybór, lans albo właściwości jezdne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 16:49