![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
Witam, czy ktos wie ile wytrzymuje naped syncro? chodzi mi o moc, czy 350KM wytrzyma?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: Kraków ![]() |
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=45360
377KM i 423Nm wytrzymał. Spytaj właściciela jak się sprawuje auto i czy są/były jakieś problemy z napędem. Będziesz miał info z pierwszej ręki. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 Skąd: czosnów ![]() |
chyba że chodzi op Syncro we wzdłużnych silnikach (praktycznie tylko Passat B2 i Transporter T3) wtedy w pasacie mamy to samo co w 80 Quattro.
-------------------- "proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
syncro w Pasacie b4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 25 September 2005 ![]() |
Przecież to w b4 to nie syncro tylko 4motion torsen znaczy sie
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
A B4 wychodziły w 4x4 w ogóle? Z tego co wiem, to B3 G60 i 2.0 mogły być w syncro. A sama nazwa i technologia syncro była stosowana we wczesnych passatach B5, potem zastąpili to 4Motion i niech mnie ktoś poprawia, ale to nie miało nic wspólnego z torsenem.
aha, "ponoć" 2.9 VR6 184km AVF wychodziły w B4 4x4 ale to auto widmo. -------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 Skąd: czosnów ![]() |
Syncro było w Golfach II (Syncro, Country, Rallye) Passatach B2 (to było Quattro z 80-tki) i w Transporterach T3 (to też takie Quattro, ale silnik był gdzie indziej i trochę inna charakterystyka)
-------------------- "proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 March 2006 Skąd: Pomorskie ![]() |
+ Passat b3/b4
+ VW T4 + Golf III + sharan "Poprzeczne" oczywiście. Prawie wszędzie to pchali. -------------------- CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
Chodzi mi w syncro w passatcie b4 silnik to 2.9 ABV VR6 184KM i chodzi mi o wytrzymałosc tego, to samo było montowane w golfie III z tym ze w golfie ten silnik ma 190KM
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
a w Golfie nie mial ten silnik 2.8 i 174KM a w Corrado 2.9 i 190KM?
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
golf 3 2.8 174KM jest naped jedna pos a 2.9 jest 190Km i jest wlasnie syncro
w corrado nie wiem jak to wyglada ale passat i golf maja 2.8 czyli jedna os a 2.9 syncro |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Witam, czy ktos wie ile wytrzymuje naped syncro? chodzi mi o moc, czy 350KM wytrzyma? Wytrzyma, mowi sie ze 400NM to bezpieczna granica. a w Golfie nie mial ten silnik 2.8 i 174KM a w Corrado 2.9 i 190KM? Tak. Syncro to nazwa handlowa VW, w samochodach z silnikiem w poprzek (golf 2/3, passat b3/b4, transportery, sharan) jest sprzeglo wiskotyczne, w samochodach z silnikiem wzdluz (passat b2 i b5) jest torsen identyczny jak w audi quattro. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 January 2009 ![]() |
w passacie b2 sa blokady a nie torsen. Ta granica 400Nm dla syncro to jest dla wersji vr6, g60 czy nawet to ze zwyklego 1.8 tyle przeniesie? Jak na tym tle spisuje sie haldex?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Ta granica 400Nm dla syncro to jest dla wersji vr6, g60 czy nawet to ze zwyklego 1.8 tyle przeniesie? Ja w rajdówce (mk2) mam jeszcze oryginalne visco od wersji 1.8i (1P/98KM) i mogę śmiało powiedzieć, że jest bardzo wytrzymałe, bo od ponad 3 lat przenosi ok. 400Nm i ma się dobrze. Oryginalny tylny most raz wymieniałem, bo coś zaczęło stukać (obecnie mam most z PassataB3 2.0/2E/115KM) -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
czyli podsumowująć naped cały z passata b4 syncro wytrzyma 350KM i 450Nm?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
w passacie b2 sa blokady a nie torsen. Ta granica 400Nm dla syncro to jest dla wersji vr6, g60 czy nawet to ze zwyklego 1.8 tyle przeniesie? Jak na tym tle spisuje sie haldex? Wkradla sie niescislosc, oczywiscie w B2 dyfer centralny i tylny jest otwarty z mozliwoscia blokady. Co do syncro to na wiskozie to roznic jakis wielkich nie ma, sama wiskoza jest mniejsza w slabszych silnikach, G60 i VR6 to wlasciwie to samo tylko przelozenia przekladni katowej i tylnego dyfra sa inne. 450NM w ciezkiej budzie z dobra trakcja moze nie dac sobie rady, polecam wymienic mechanizm roznicowy na cos lepszego. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
syncros to co polecasz? zminic tylny most na ten z r32?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
syncros to co polecasz? zminic tylny most na ten z r32? Polecam zrobic to co napisalem, mialem na mysli mechanizm roznicowy w skrzyni biegow. W R32 jest juz haldex. I choc da sie haldexa (niekoniecznie z R32) pozenic ze skrzynia syncro to jest to juz grubsza rzezba. Do wymiany przekladnia katowa, wal napedowy, polosie z tylu, trzeba jakos umocowac tylni dyfrencjal i czyms nim sterowac. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
ale ja posiadam syncro
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 16 September 2010 ![]() |
sorki za odkop ale mam pytanie. skoro temat który zahacza, lub skupia się w zasadzie na ważniejszej kwestii, czyli wytrzymałości. a skoro temat jest, to nie ma sensu zakładać kolejnego.
o co chodzi? a no to wydaje się proste. wisko z syncro mieści się w oddzielnej puszcze za skrzynią biegów? pytam bo nie jestem pewny. jeśli tak, to czy jest opcja wywalenia z obudowy skrzyni biegów, przedniego mechanizmu różnicowego, przednich półosi, oraz wywalenia syncro (znaczy się puchy z wisko) i zrobienie wału na wymiar tak aby np golf mk3 stał się samochodem RWD, bez montowania silnika wzdłużnie? no i teraz też przechodzimy do tematu wytrzymałości. jak by na to odpowiedziały tylne półosie i przeguby? co na to tylny dyferencjał? co na to skrzynia biegów? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:14 |