![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 31 October 2013 ![]() |
Siemaneczko
![]() 1. czy ktos to juz robił ? 2. czy skrzynia podejdzie ? 3. jak z wytrzymaloscia napedu takiego 4 motiona nie kleknie to po 1 strzale ze sprzegła ? 4. czy srednice sprzegiel sa takie same ? 5. gdzies wyczytalem ze lapy moga nie pasowac z 1.8t prawda to ? ewentualnie co potrzeba oprócz : slupka z osprzetem, wiazki silnika ,ecu, przeprogramowania albo wylaczenia immo, sprzegła, intercoolera i ogolnie calego dolotu, downpipe, przerobienia wydechu ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
1. Tak
2. Tak ale lepiej montować ze sprzęgłem 240mm 3. Zdrowy nie, wszystko zależy od stopnia zużycia, są to już dość stare auta 4. Nie 5. Nie Warto jeszcze przełożyć zawieszenie i hamulce np z S3. Nie lepiej kupić gotowca np takie a3 1.8t Quattro albo leona 1.8t 4x4 odszczurzyć i modyfikować? Wyjdzie dużo taniej i szybciej. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
1. Tak 2. Tak ale lepiej montować ze sprzęgłem 240mm 3. Zdrowy nie, wszystko zależy od stopnia zużycia, są to już dość stare auta 4. Nie 5. Nie Warto jeszcze przełożyć zawieszenie i hamulce np z S3. Nie lepiej kupić gotowca np takie a3 1.8t Quattro albo leona 1.8t 4x4 odszczurzyć i modyfikować? Wyjdzie dużo taniej i szybciej. Dokladnie ![]() P.S. Naped dzwignie to na miekko. -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Mój MK4 w 4motion bez kierowcy na wadze pokazywał równo 1500kg. Czy to tak mało? No nie wiem.
370KM i 500Nm i na RL zmierzone 5s do setki i 100-200 w 9s (chyba, już nie pamiętam). Jest gdzieś tu mój temat, jak go znajdziesz to tam jest fotka z RL. Leon w 1.8T nie miał 4x4. Więc i tak trzeba by swapowac. może być lżejszy niż golf. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Leon w 1.8T nie miał 4x4. Więc i tak trzeba by swapowac. może być lżejszy niż golf. Serio? To nie jest egzotyk nawet, wyszło ich trochę. https://www.google.com/search?client=firefo...DCAw&uact=5 -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Kolega pewnie pomylił z BAMem
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Temat z d...y bo jak już napisano 1.8T 4x4 lżejsze od B6/7 jeżdżą w serii, a po drugie: sądząc po pytaniach - poziom wiedzy autora nie pozwoli dokonać tego własnymi rękami, a co za tym idzie cena usługi skutecznie go zniechęci
![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Temat z d...y bo jak już napisano 1.8T 4x4 lżejsze od B6/7 jeżdżą w serii, a po drugie: sądząc po pytaniach - poziom wiedzy autora nie pozwoli dokonać tego własnymi rękami, a co za tym idzie cena usługi skutecznie go zniechęci ![]() Szach i mat ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 31 October 2013 ![]() |
Tego czy mnie pokona taka przeróbka to nie wiem.. silnik juz kilka zarazy z gofra tarmosilem.. kilka sprzegiel wymienilem.. mam chińskiego kess-a v2, k-taga, galleto v54, mpps-a, vcds-a 19. (iles tam) i do afr-u innovate lm-2 do spawania downpip-a jakiegos tiga shermana. Teoria jest mi znana a przynajmniej tak mi sie wydaje. Chcialem wstawic turbo k04-064 bo niby dobrze wstaje no i jest do kupienia flansza p&p, obic tarcze kevlarem, ewentualnie dac jakies sprzeglo z diesla, dwumas zastapic jednomasem. W silniku wymienic korby (mysle o chinczykach bo podobno to jeden pies a i tak nie planuje wiecej niz 300-350 km a wiadomo ze orginalne moga byc juz zmeczone a to ich granica) albo wladowac wal od 2.0 tfsi i zrobic strokera (jakos mnie nie ciagnie). Wiadomo ze trzeba by bylo wymienic pierscienie bo grzech tego nie zrobic. Nie wiem jak z glowica a pewnie by sie przydaly nowe zawory i prowadnice no i oczywiscie stare gumki zamienic bo niby mozna je bez sciagania glowy zrobic ale po co sie meczyc na zaś. Wtryski zmienic na 440cc no i kto wie czy pompa paliwa by wydala ori. Co do glowicy to sie zastanawiam bo czy jest sens dawac ta na szerokim kanale podobno gorzej na niej wstaje turbo prawda to ? Oczywiscie o fmicu, przeplywki z s3 wiazki do 1.8t i pewno z 1859235 innych pierdół nie zapominam :)szpilki ori podołaja ?
Czy na takie moce trzeba by bylo odpreżać silnik ? Jest jakiś wzór kiedy stuknie przy danym doladowaniu i pojemnosci ? chyba najlepszym rozwiazaniem byłoby sklepanie słupka z turbo i dopiero szukanie samochodu.. zdaje mi sie ze 1.8t na pierwszy moj projekt byloby spoko bo sciezki sa przetarte a bardzo zalezy mi na 4x4 i dosc lekkiej budzie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 11:59 |