![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2022 ![]() |
Witam, tak jak w opisie tematu, interesuje mnie swap silnika z 1.4 TDI PD 75KM o oznaczeniu AMFz pompowtryskami bez DPF na 1.4 TDI CR 105KM o oznaczeniu CUTA/CUZA. Czy ktoś już robił taką operację? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Będzie problem to ożenić ze względu na całkiem nowszy typ ecu (razem z generacją immo i siecią CAN) według mnie.
Możliwe, ale problematyczne - zostaw AMFa. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2022 ![]() |
Zastanawiam się jeszcze nad silnikiem 1.2 TDI z wersji 3l o oznaczeniu ANY, ktoś to może żenił z wałem i tłokami z ARL wtedy było by 1.4 na aluminiowym bloku
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Twoim celem jest niższa masa z przodu czy jak?
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2022 ![]() |
Wiadomo i mniejsza masa tym lepiej
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2022 ![]() |
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_223.pdf tutaj taki fajny opis porównawczy 1.2 do 1.4
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
ARL to 4 gary na PD, 150 KM, jak głowica ma być wymienna głowica z 3 cylindrami?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2022 ![]() |
Proszę czytać ze zrozumieniem, bo już nie mam siły tłumaczyć. Widzę na tym forum sami "specjaliści", dziękuje za "pomocne" odpowiedzi na postawione pytanie. Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 17 August 2008 ![]() |
Nie pomyliłeś przypadkiem silnika ARL (4 cylindry) z ATL (3 cylindry)?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Proszę czytać ze zrozumieniem, bo już nie mam siły tłumaczyć. Widzę na tym forum sami "specjaliści", dziękuje za "pomocne" odpowiedzi na postawione pytanie. Pozdrawiam Spoko, obrażaj się jak dziecko zamiast przyznać, że chciałeś do 3cyl silnika wał wsadzić z ARL 4cylindrowego. ![]() Polecam Ci grupy na fb, tam znajdziesz może ludzi z większą wiedzą od racingforum. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Spoko, obrażaj się jak dziecko zamiast przyznać, że chciałeś do 3cyl silnika wał wsadzić z ARL 4cylindrowego. ![]() Polecam Ci grupy na fb, tam znajdziesz może ludzi z większą wiedzą od racingforum. ![]() Tam już chyba był, stąd nastawienie -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 00:04 |