![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 05 May 2011 ![]() |
Witajcie, jest to mój pierwszy post na forum a wiec witam wszystkich serdecznie
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
1.kup coupe anglika badz rozbity,wez komplet na swapa,a reszte sprzedaj na czesci i czesc kosztow sie zwroci
2.kup cala coupe,wez komplet na swapa,a do coupe wloz swoje xev i sprzedaj.masz 4d turbo i czesc kosztow sie zwraca 3.pkt 1 i 2 skoro sam nie masz warunkow i wiedzy poszukaj mechanika 4.kasa zwrotna z pkt 1 i 2 pokryje robocizne i nne wydatki narazie tyle wymyslilem pozdro -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
To nie lepiej jak już tak trzymasz się Opli kupić Zafirę I OPC, masz cztery drzwi, a nawet pięć + 2.0 turbo (192KM wyjściowo) plus wypas w wyposarzeniu. Bez kombinowania. A dłubnąć coś później zawsze można.
Pierwszy lepszy przykład z alledrogo: http://allegro.pl/opel-zafira-opc-2-0-turb...1579086710.html -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 05 May 2011 ![]() |
van nie wchodzi w grę, zafira to nie dla mnie, jak na razie taki sportowo rodzinny samochód mi nie potrzebny, dzieci póki co nie planuje
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2009 ![]() |
Zeby kupic Z20LET teraz w przyzwoitym stanie to trzeba miec nielada szczescie. Ale jak kolega pisze najlepiej angola kupic choc nie do konca , bo bedzie potrzeba przeszczepic wiazki laczie z ta spod deski rozdzielczej , a to juz stwarza pewne problemy, bo nie wystarczy przedluzyc kilku kabelkow jak to jest w przypadku tej wiazki spod maski. No ale same 2 wiazki mozna ewentualnie z europejczyka zrobic.
Generalnie z tego silnika XEV mozesz zrobic Z20LET na 2 sposoby: 1. Kupic 2 silnik gotowy Z20LET z osprzetem (troche loteria co do stanu, a jak jzu ladujesz grubsza kase to lepiej zeby to troche pojezdzilo pewnie pozniej) 2. opcja wg mnie podobna kosztowo to przerobienie obecnego silnika na Z20LET czyli wymiana korb i tlokow na takie od Z20LET lub C20LET ( co jest jeszcze lepsza opcja) - robilem osobiscie wlasnie taki projekt. Dokupujesz tylk oosprzet od Z20LET ( elektronika, turbo, IC , dolot itp) i robisz sobie zdrowego Z20LET, ktory dlugo pojezdzi. Do swapa potrzebowal jeszcze bedziesz tarcze z dociskiem od Z20LET bo seryjne z XEVki nie pociagnie dlugo. Ponadto kawalek wydechu idacy od turbo do tlumika srodkowego, obydwie sondy, caly uklad dolotowy. Aha jeszcze walki rozrzadu od Z20LET bo w XEV sa troche ostrzejsze przez co na seryjnym programie od Z20LET bedzie moment i moc troche wyzej co na miasto jest malo przydatne. Kolejna sprawa to skrzynia. Kwestia czy masz obecnie F18 czy F23. Jesli F23 to moze zostac i polosie tez. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Wieliczka ![]() |
Taniej chyba wyjdzie przerobić coupe na 4 drzwi
![]() -------------------- Lanos C20XE 172km 218nm
Astra Coupe Bertone Z22SE Yamaha YZF-R1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 08 October 2025 - 20:58 |