Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Swap na Z20LET, Swap na Z20LET
robertoski
post Thu, 05 May 2011 - 20:38
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 05 May 2011





Witajcie, jest to mój pierwszy post na forum a wiec witam wszystkich serdecznie smile.gif słuchajcie, mam zamiar zrobić swapa z x20xev (astra G sedan) na z20let z (astra g coupe), powiedzcie jakie graty są mi potrzebne do tego, czy lepiej kupić drugą astre coupe i po prostu przełożyć co trzeba tj. silnik, kable, sterownik, hample itd itd do sedana? Ewentualnie czy znacie kogoś kto mi to ogarnie? Bo ja nie mam warunków i umiejętnośći do tego żeby takiego swapa wykonać. Chętnie jeszcze zmodyfikuje tego LETa na 300+/- koni smile.gif wiem że sie nie opłaca i lepiej kupić astre g coupe z tym silnikiem turbo z20let, ale chce koniecznie mieć 4-drzwiowe auto biggrin.gif pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odpowiedz biggrin.gif jak projekt zostanie ukończony na pewno przedstawię go na forum..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 May 2011 - 20:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
andriei
post Thu, 05 May 2011 - 21:13
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





1.kup coupe anglika badz rozbity,wez komplet na swapa,a reszte sprzedaj na czesci i czesc kosztow sie zwroci
2.kup cala coupe,wez komplet na swapa,a do coupe wloz swoje xev i sprzedaj.masz 4d turbo i czesc kosztow sie zwraca
3.pkt 1 i 2 skoro sam nie masz warunkow i wiedzy poszukaj mechanika
4.kasa zwrotna z pkt 1 i 2 pokryje robocizne i nne wydatki

narazie tyle wymyslilem
pozdro


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WOOCASH
post Thu, 05 May 2011 - 22:11
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





To nie lepiej jak już tak trzymasz się Opli kupić Zafirę I OPC, masz cztery drzwi, a nawet pięć + 2.0 turbo (192KM wyjściowo) plus wypas w wyposarzeniu. Bez kombinowania. A dłubnąć coś później zawsze można.

Pierwszy lepszy przykład z alledrogo:
http://allegro.pl/opel-zafira-opc-2-0-turb...1579086710.html


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertoski
post Thu, 05 May 2011 - 22:38
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 05 May 2011





van nie wchodzi w grę, zafira to nie dla mnie, jak na razie taki sportowo rodzinny samochód mi nie potrzebny, dzieci póki co nie planuje smile.gif a sedan astry g mi się podoba i ma być sedan smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinpsk
post Fri, 06 May 2011 - 11:25
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 January 2009





Zeby kupic Z20LET teraz w przyzwoitym stanie to trzeba miec nielada szczescie. Ale jak kolega pisze najlepiej angola kupic choc nie do konca , bo bedzie potrzeba przeszczepic wiazki laczie z ta spod deski rozdzielczej , a to juz stwarza pewne problemy, bo nie wystarczy przedluzyc kilku kabelkow jak to jest w przypadku tej wiazki spod maski. No ale same 2 wiazki mozna ewentualnie z europejczyka zrobic.

Generalnie z tego silnika XEV mozesz zrobic Z20LET na 2 sposoby:

1. Kupic 2 silnik gotowy Z20LET z osprzetem (troche loteria co do stanu, a jak jzu ladujesz grubsza kase to lepiej zeby to troche pojezdzilo pewnie pozniej)
2. opcja wg mnie podobna kosztowo to przerobienie obecnego silnika na Z20LET czyli wymiana korb i tlokow na takie od Z20LET lub C20LET ( co jest jeszcze lepsza opcja) - robilem osobiscie wlasnie taki projekt. Dokupujesz tylk oosprzet od Z20LET ( elektronika, turbo, IC , dolot itp) i robisz sobie zdrowego Z20LET, ktory dlugo pojezdzi.

Do swapa potrzebowal jeszcze bedziesz tarcze z dociskiem od Z20LET bo seryjne z XEVki nie pociagnie dlugo. Ponadto kawalek wydechu idacy od turbo do tlumika srodkowego, obydwie sondy, caly uklad dolotowy. Aha jeszcze walki rozrzadu od Z20LET bo w XEV sa troche ostrzejsze przez co na seryjnym programie od Z20LET bedzie moment i moc troche wyzej co na miasto jest malo przydatne.
Kolejna sprawa to skrzynia. Kwestia czy masz obecnie F18 czy F23. Jesli F23 to moze zostac i polosie tez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sparci
post Sat, 07 May 2011 - 17:09
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Wieliczka





Taniej chyba wyjdzie przerobić coupe na 4 drzwi tongue.gif sory za offtopic


--------------------
Lanos C20XE 172km 218nm
Astra Coupe Bertone Z22SE
Yamaha YZF-R1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 08 October 2025 - 20:58