![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Planuje taki swap, bo te obecne średnio hamują i ciekawi mnie to jaki będzie efekt po samym swapie, przód ma 4 tłoczki , a tył 2, czy nie zaburzy to proporcji hamowania i czy trzeba będzie robić adaptację sterownika ABS w takim przypadku? Macie jakieś doświadczenia w tej dziedzinie?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
wszystko pasuje i działa jak złoto, pamiętaj że wkładasz fabryczny zestaw na fabryczne rozmiary i zespół inżynierów już to policzył
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
W Vagu robi się to i podobno w BMW także
oto przykład zapożyczony z innego forum https://naforum.zapodaj.net/0830c5107850.png.html |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
J/w, sprawdzony działający mod. Na dole linki do wszystkich szczegółów na temat hamulców w F30.
https://www.turnermotorsport.com/t-brakes-F...ake-Differences https://www.turnermotorsport.com/t-brakes-F...ake-Differences |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:30 |