Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> Swap 2.7biturbo do passata b5 :)
Kruuupik
post Sun, 22 Nov 2015 - 23:28
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 22 November 2015





Siemka, planuje zrobić swapa do mojej bestii :v . Aktualnie mam silnik 2.8v6 30v i mam kilka pytań:
1. Co będzie potrzebne oprócz silnika i wiąziki do swapu?
2. Skrzynia podpasuje czy muszę założyć inną? słyszałem że można od audi s4 a może jednak inną?
3. Jak sprawdzić, że nie kupuje kota w worku? bo większość silników już są wymontowane a sprzedający daje niedługą gwarancję np.10 dni więc pewnie nie zdążą mi nawet go włożyć.
4. Jaki jest koszt malowania całego passata b5fl? łącznie z komorą silnika smile.gif
Z góry dzięki za odpowiedzi! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Nov 2015 - 23:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kkkacper
post Sun, 22 Nov 2015 - 23:30
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Zarejestrowany 20 minut temu i juz.. ciekawe czy wytrzymasz tu dluzej niz do pierwszej odpowiedzi.. trzeba bylo zadac sobie trud, uzyc google i zobaczyc ze temat byl juz przerabiany i wlasciciel sporo informacji podawal.. ile bedzie kosztowalo lakierowanie? Really?? Umknelo Ci, ze to racing forum czy jak?


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzej007
post Mon, 23 Nov 2015 - 00:33
Post #3


User
Dołączył: Wed, 09 November 2011





co do malowania polecam tego pana choć może dostać zadyszki przy malowaniu calaka https://www.youtube.com/watch?v=It09L-fTYkQ
ale wylewa na lustro biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 23 Nov 2015 - 10:17
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





zanosi się na szybkie passerati laugh.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 23 Nov 2015 - 11:56
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





1. Cały osprzęt, którymi silniki się różnią - pompa paliwa zapewne też. Generalnie najwygodniej jest kupić cały swap bez skrzyni...
2. ...bo pasuje z Twojej V6. Pasują też z diesla V6, ale o tym jest napisane bardzo wiele tez tutaj.
3. Warto wymienić np. uszczelki dekli zaworowych mając silnik na wierzchu, jak i inne uszczelki wraz z rozrządem. Sprawdzenie silnika poza autem jest trudniejsze, ja bym wolał kupić swapa w aucie. Osprzęt jest dość drogi, warto kompem przebadać wszystko.
4. Od 3k (widziałem takie ceny...) do ... cholera wie ilu. Można przyjąć, że dobre malowanie zaczyna się od jakichś 10k. Piszę o materiałach ze średniej półki, lakierowaniu w komorze, przez personel który umie malować i przygotowaniu auta. Za mniejszą kasę byłbym bardzo podejrzliwy, bo same materiały kosztują sporo, o roboczogodzinach nie wspominając. Na czymś oszczędzą, pytanie na czym (materiały, czy płaca lakiernika, który to zrobi od "odwal się", bo mało płaci, to ma nie wymagać).

Ogólnie wszystko jest w sieci, ładnie opisane. Zgłoś się do kogoś, kto to już robił - widząc, że nie potrafisz podstawowych info szukać, o swapie samemu zapomnij.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 23 Nov 2015 - 12:10
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





ja Ci coś doradzę, i jeżeli chcesz kiedyś odzyskać trochę kasy nie rób tego SWAPa


kup S4 B5, ciężko jest ale za ok 25 coś się znajdzie, wsadzisz w nią pewnie na wstępie 5-7 tys zł i ciesz się autem, takie modyfikacje które napisałeś to: malowanie ok 7 tys zł, SWAP silnik inne graty ok 12-13 tys zł, plus coś tam wyjdzie w praniu z 3 tys, bez sensu to jest, to nie te czasy

P.S. jeżeli jesteś uparty i chcesz modzić dalej znajdź na necie użytkownika nosb on coś ci wyrzeźbi z tego


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruuupik
post Mon, 23 Nov 2015 - 12:55
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 22 November 2015





Dzięki wszystkim za odpowiedzi smile.gif Nie spodziewałem się, że dostanę tutaj tyle pomocnych odpowiedzi bo na innych forach nikt nie wiedział co i jak smile.gif tak, chce zrobić ten projekt i wiem, że te pieniądze są nie do odzyskania smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 23 Nov 2015 - 14:00
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Passeratii jest jednak trochę większe w środku smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 23 Nov 2015 - 14:09
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





jeżeli mowa o wielkości to lepiej kupić a6 2,7 za cenę mniejszą od s4


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 23 Nov 2015 - 14:10
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(tomiw @ Mon, 23 Nov 2015 - 14:00) *
Passeratii jest jednak trochę większe w środku smile.gif

A6 C5 jest takie samo, a 2.7 Biturbo wychodziło w serii


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruuupik
post Mon, 23 Nov 2015 - 14:33
Post #11


Rookie
Dołączył: Sun, 22 November 2015





No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata smile.gif ale powiedzcie szczerze... ile widzieliście passatów 2.7? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 23 Nov 2015 - 14:38
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(Kruuupik @ Mon, 23 Nov 2015 - 14:33) *
No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata smile.gif ale powiedzcie szczerze... ile widzieliście passatów 2.7? smile.gif

Mam zrobić "łał" na passata V6? Sztuka dla sztuki, ani to ładne, ani przesadnie szybkie, a bez napędu na 4 koła będzie co najwyżej palić gume cool.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Mon, 23 Nov 2015 - 15:08
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





Z tego co zauważyłem to kolega ma 4motion, także jako tako to powinno ruszać z miejsca. Jednakże co do mnie, to też bym się zastanowił pięć razy nad tym swapem. Dużo fejmu nie zyskasz, dynamiki szałowej też nie będzie bo pastuch to ciężki kloc.. A koszty pójdą konkretne na taką operację. Może lepiej spróbować VR6+T? Albo grubiej R32T? Do S4B5 ktoś własnie wszczepił R32T, więc i do pastucha się uda, a możliwości większe niż 2.7..


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 23 Nov 2015 - 16:08
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Sorry ale Passat w szczególności b5 to klasyka nudy i braku wyglądu... To auto w 95% kojazy się tdi i rozmowami mój pali 5l a mój 5.5l ale ma 350nm i przez to zagina czasoprzestrzeń... A4B6 1.8t q przy tym to szczyt dizajnu hehe


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Mon, 23 Nov 2015 - 16:20
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





Za Passatami B5 to się już nawet na wsi nie oglądają, a 2.7BT robił szał 15 lat temu. Chyba Cię obudzili z hibernacji. Można to zrobić, pytanie po co? Seryjne S4 jest pod każdym względem lepsze i seryjnie przystosowane do takiego motoru. Może lepiej swapuj ABZ, będziesz przynajmniej trochę oryginalny, a są na forum ludzie którzy ogarną temat za ciebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 23 Nov 2015 - 16:51
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Passerati z ABZ. biggrin.gif Lepsze niż w8!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Tue, 24 Nov 2015 - 00:38
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





CYTAT(Kruuupik @ Mon, 23 Nov 2015 - 14:33) *
No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata smile.gif ale powiedzcie szczerze... ile widzieliście passatów 2.7? smile.gif

Niewiele? Żadnego? Bo każdy kto miał olej w głowie to kupił gotowe (prawie) takie samo auto (S4). Ten kto sie uparł, pewnie jeszcze nie wyjechał, lub nie zgasił wszystkich kontrolek na desce.

Nawet najlepiej opisana przeróbka, to zawsze przeróbka, która pociąga za sobą 30 rzeczy, o których nawet nie pomyślałeś. Uszanuj swój czas, jeśli nie pieniądze, kup gotowca i jeździj tu i teraz. Nie za rok, na poprawki. Po co wyważać otwarte drzwi?


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 24 Nov 2015 - 11:32
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Są chyba ze 2 czy 3 sztuki takich pasków w Polsce. Generalnie pomysł całkiem fajny, taki B5 fl na bałwankach w hajlajnie to dość niepozorne auto. Tylko beret kupić musisz i sążnego wąsa zapuścić, wtedy sleeper pełną gębą wink.gif
Patrząc na to, że 98% części pasuje z S4, to robota dość prosta. Elektronika także obeznana, i to u nas w kraju bez problemu do ogarnięcia.
Ogólnie, ja bym nie robił takiego czegoś, ale działaj - efekt będzie ciekawy smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 24 Nov 2015 - 12:39
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





na forum sport audi jest już taki jeden passat co ma pod 400KM wink.gif tylko nie wiem po co tak grzebać jak mozna kupić gotowe S4B5, bedzie to tańsze, prostsze a takiego passata FWD to pozniej nikt nie kupi..


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Tue, 24 Nov 2015 - 14:45
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





Dziwnie się czuję, jakbym bronił autora tematu, ale po raz kolejny ktoś piszę o FWD a to jest 4motion..


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:53