![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 November 2015 ![]() |
Siemka, planuje zrobić swapa do mojej bestii :v . Aktualnie mam silnik 2.8v6 30v i mam kilka pytań:
1. Co będzie potrzebne oprócz silnika i wiąziki do swapu? 2. Skrzynia podpasuje czy muszę założyć inną? słyszałem że można od audi s4 a może jednak inną? 3. Jak sprawdzić, że nie kupuje kota w worku? bo większość silników już są wymontowane a sprzedający daje niedługą gwarancję np.10 dni więc pewnie nie zdążą mi nawet go włożyć. 4. Jaki jest koszt malowania całego passata b5fl? łącznie z komorą silnika ![]() Z góry dzięki za odpowiedzi! ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Zarejestrowany 20 minut temu i juz.. ciekawe czy wytrzymasz tu dluzej niz do pierwszej odpowiedzi.. trzeba bylo zadac sobie trud, uzyc google i zobaczyc ze temat byl juz przerabiany i wlasciciel sporo informacji podawal.. ile bedzie kosztowalo lakierowanie? Really?? Umknelo Ci, ze to racing forum czy jak?
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 09 November 2011 ![]() |
co do malowania polecam tego pana choć może dostać zadyszki przy malowaniu calaka https://www.youtube.com/watch?v=It09L-fTYkQ
ale wylewa na lustro ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
zanosi się na szybkie passerati
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
1. Cały osprzęt, którymi silniki się różnią - pompa paliwa zapewne też. Generalnie najwygodniej jest kupić cały swap bez skrzyni...
2. ...bo pasuje z Twojej V6. Pasują też z diesla V6, ale o tym jest napisane bardzo wiele tez tutaj. 3. Warto wymienić np. uszczelki dekli zaworowych mając silnik na wierzchu, jak i inne uszczelki wraz z rozrządem. Sprawdzenie silnika poza autem jest trudniejsze, ja bym wolał kupić swapa w aucie. Osprzęt jest dość drogi, warto kompem przebadać wszystko. 4. Od 3k (widziałem takie ceny...) do ... cholera wie ilu. Można przyjąć, że dobre malowanie zaczyna się od jakichś 10k. Piszę o materiałach ze średniej półki, lakierowaniu w komorze, przez personel który umie malować i przygotowaniu auta. Za mniejszą kasę byłbym bardzo podejrzliwy, bo same materiały kosztują sporo, o roboczogodzinach nie wspominając. Na czymś oszczędzą, pytanie na czym (materiały, czy płaca lakiernika, który to zrobi od "odwal się", bo mało płaci, to ma nie wymagać). Ogólnie wszystko jest w sieci, ładnie opisane. Zgłoś się do kogoś, kto to już robił - widząc, że nie potrafisz podstawowych info szukać, o swapie samemu zapomnij. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
ja Ci coś doradzę, i jeżeli chcesz kiedyś odzyskać trochę kasy nie rób tego SWAPa
kup S4 B5, ciężko jest ale za ok 25 coś się znajdzie, wsadzisz w nią pewnie na wstępie 5-7 tys zł i ciesz się autem, takie modyfikacje które napisałeś to: malowanie ok 7 tys zł, SWAP silnik inne graty ok 12-13 tys zł, plus coś tam wyjdzie w praniu z 3 tys, bez sensu to jest, to nie te czasy P.S. jeżeli jesteś uparty i chcesz modzić dalej znajdź na necie użytkownika nosb on coś ci wyrzeźbi z tego -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 November 2015 ![]() |
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Passeratii jest jednak trochę większe w środku
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jeżeli mowa o wielkości to lepiej kupić a6 2,7 za cenę mniejszą od s4
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Passeratii jest jednak trochę większe w środku ![]() A6 C5 jest takie samo, a 2.7 Biturbo wychodziło w serii -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 November 2015 ![]() |
No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata ![]() ![]() Mam zrobić "łał" na passata V6? Sztuka dla sztuki, ani to ładne, ani przesadnie szybkie, a bez napędu na 4 koła będzie co najwyżej palić gume ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Z tego co zauważyłem to kolega ma 4motion, także jako tako to powinno ruszać z miejsca. Jednakże co do mnie, to też bym się zastanowił pięć razy nad tym swapem. Dużo fejmu nie zyskasz, dynamiki szałowej też nie będzie bo pastuch to ciężki kloc.. A koszty pójdą konkretne na taką operację. Może lepiej spróbować VR6+T? Albo grubiej R32T? Do S4B5 ktoś własnie wszczepił R32T, więc i do pastucha się uda, a możliwości większe niż 2.7..
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Sorry ale Passat w szczególności b5 to klasyka nudy i braku wyglądu... To auto w 95% kojazy się tdi i rozmowami mój pali 5l a mój 5.5l ale ma 350nm i przez to zagina czasoprzestrzeń... A4B6 1.8t q przy tym to szczyt dizajnu hehe
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
Za Passatami B5 to się już nawet na wsi nie oglądają, a 2.7BT robił szał 15 lat temu. Chyba Cię obudzili z hibernacji. Można to zrobić, pytanie po co? Seryjne S4 jest pod każdym względem lepsze i seryjnie przystosowane do takiego motoru. Może lepiej swapuj ABZ, będziesz przynajmniej trochę oryginalny, a są na forum ludzie którzy ogarną temat za ciebie.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Passerati z ABZ.
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
No tak, to prawda że mógłbym kupić a6 c5 2.7biturbo nawet za 17 tys a to mniej niż włożę w passata ![]() ![]() Niewiele? Żadnego? Bo każdy kto miał olej w głowie to kupił gotowe (prawie) takie samo auto (S4). Ten kto sie uparł, pewnie jeszcze nie wyjechał, lub nie zgasił wszystkich kontrolek na desce. Nawet najlepiej opisana przeróbka, to zawsze przeróbka, która pociąga za sobą 30 rzeczy, o których nawet nie pomyślałeś. Uszanuj swój czas, jeśli nie pieniądze, kup gotowca i jeździj tu i teraz. Nie za rok, na poprawki. Po co wyważać otwarte drzwi? -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Są chyba ze 2 czy 3 sztuki takich pasków w Polsce. Generalnie pomysł całkiem fajny, taki B5 fl na bałwankach w hajlajnie to dość niepozorne auto. Tylko beret kupić musisz i sążnego wąsa zapuścić, wtedy sleeper pełną gębą
![]() Patrząc na to, że 98% części pasuje z S4, to robota dość prosta. Elektronika także obeznana, i to u nas w kraju bez problemu do ogarnięcia. Ogólnie, ja bym nie robił takiego czegoś, ale działaj - efekt będzie ciekawy ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
na forum sport audi jest już taki jeden passat co ma pod 400KM
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Dziwnie się czuję, jakbym bronił autora tematu, ale po raz kolejny ktoś piszę o FWD a to jest 4motion..
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:53 |